Data e postimit: 2015-07-17 11:28:43
Lexime: 10598
Ata qe na sollen lirine!
Autori: Anaili
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Deshmoret e atdheut
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 9
Qyteti: Fier
E-mail: Email eshte i fshehur!


Flladi I luftes per liri i terhoqi drejt sofres se bashkuar per clirim e atdheut.I terhoqi duke iu treguar shkembin e larte ku duhet te arrinin.Atje ku shqiponjat mund perqafonin lirine.Lufta nuk njohi moshe,fe apo dallime.Ajo u be pikesynimi e qellimi I vetem I popullit tone trim e guximtar. Ajo u vatra ku te gjithe ishin te barabarte dhe te gatshem per te dhene jeten vetem e vetem per liri. Ajo I ushqeu me ndjenja te dlira dashurie sic ushqen nje nene me gjirine vet femijen.Ajo sofer I edukoi e I beri ta duan Shqiperine si nene e lirine si babane, e lufta per ta te ishte ideali per te cilin do te jepnin edhe jeten. Ishin te vegjel e te medhenj ata qe rrembyen armet e nuk ariten ta duronin varferine,urine dhe vuajtjet e popullit. Ishin burra, gra, pleq e femije qe s’duruan te jetonin ne kaosin,ne shkreteriten e eger qe solli armiku.Ishin nenat qe me lotet e tyre vajtuan bijet e vrare per atdheun. Nuk ishin njeqind,as njemije ishin njezetetemije lule e petrita qe dhane jeten e rane deshmor per vatanin. Save iu shkoi jeta e nuk nuk pane nje fijez shprese e lirie, por e e deshin Shqiperine e vdiqen duke menduar per te?Sa pane me syte e vete ku burri djali, vajza, femija, pushkatoheshin ne syte e njeri tjetrit?Sa lane femijet ne djep? Sa u internuan? Sa s’munden tua shikonin as fytyren foshnjave qe kishin fatin te vnin ne jete ne kohe te tilla.ku etja per pushtet,ambicja ishin te vetmet shoqeruese qe flinin me okupatorin.Lufta nacionalclirmtare njohu shume beteja te lavdishme ku guximin trimerine, dashurine per vendin e per te shtrenjten liri e treguan heronjte tane.Deshmoret qe sot meritojne te nderohen me respekt e dinjitet te patundur.Atdheu kishte nevoje per ta ,atdheu leshoi thirrjet per mbrojtje nga zaptuesi dhe gjaku qe na rrjedh ne vena I ndjeu vuajtjet e tij.renkimet e tij te njepasnjeshme dhe si dielli ne kulmin e korrikut shperthyen per te mbrojtur vatanin e ti jepnin funD vajtjeve nga tiranet cnjerzore.Cdo hero qe ra ne luften per liri karakterizohej nga besnikeria,trimeria e patriotizmi revolucionar.Ata kishin vetem nje synim.Nje synim per te cilin dhane jeten.Nje synim per te cilin sakrifikuan e perseri me nje dhembje krenare e ngriten koken lart me shpresen se nje dite endrrat per te cilat luftuan gjithe jeten do te beheshin realitet.Ata na sollen lirine.Ata kane merita te pafundme sa qe e gjithe jeta nuk do te mjaftonte per te shprehur mirnjohjen e thelle qe ndjejme per ta.Mirenjohjen,perulesine dhe dashurine e paneshme qe rrezaton kur ne I kujtojme cdo pervjetor e jo vetem. Kurre nder breza qe do te vine s;do te harrohen,sepse forca me te cilen ata bene veprat e tyre eshte me e madhe se gjithcka. Te vetmet qe do aririne tju mbijetojne shekujve.

Vepra te ngjashme
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ME GJITH ZEMER JAM MUSLIMANE
JAM E LUMTUR QE KAM FEN ISLAME JAM E LUMTUR QE KAM ZOTIN ALLAHUN TIM VETEM NE TE BESOJ AI ME KA FALUR DHE AI DO TE ME MERR VETEM TEK AI MBESHTETEM VETEM TEK AI LUTEM DHE SHPRESOJ QE TE GJITH MUSLIMANET TE SHKOJN RRUGES TE MIR DHE RRUGES TE ALLAHUT NESE DE...
Autori: Martina Bega · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Historia
Shume se kuptojne.Shume e shohin vetem si nje germadhe plot me numera,data e ngjarje qe kur I degjonje mendojne se c na duet historia.Por gabohen.E shkuara tregon vlerat e popullit tone.Nje popull pa historine e tij eshte si nje lule qe kur nuk ujitet vy...
Autori: Eta · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Vlersojeni natyren
Une sa here qe dëgjoj fjalen natyr mbushem me oksigjen dhe them fale natyres ne jetojmë.Ajo eshte e rendesishme ne çfarëdolloj aspekti.Ne duhet ta vlerësojmë ate dhe te mos e shpërdorojmë
Autori: Arbanna · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Vjeshe
Vjeshta eshe stina me adhurueshme per mua qdo gje ne te shendrrite.me pelqejne ditet me diellin qe rezonanembane me ngjyren e kuqrremt qe gjendet ne qielline adhurueshem.. Parqet jane vendete qetesise ,jane me te bukura gjat kesaj stine gjdo kend i t...
Autori: agnesa sejdiu · Lloji: Ese vleresuese · Tema: tema porfosioni
Po shikoije jeten time dhe po e pyes veten se cfare dua,por nuk po e gjeje nje pergjigjje sado e thjeshte te jete. Me thane qe jam artiste.ju thashe pse?ata me thane sepse ti ke arritur te krijosh boten dhe imagjinaten tende u qudita Me thane qe jam shk...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Babi ♥
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lum...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: per mesuesin tim te dashur
Ketu po shkruaj vargje shume me rendesi.U rrita nga nje mesues shume i dashur por tani ndryshoi cdo gje.Tani erdha ne klas te 6.Por erdha me gezim shume te madh.Erdhi nje arsimtar.Njehere na u duk shume i quditshem.Por kishim gabuar shume.Kishte ardhur nj...
Autori: eneida nurishi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: dita e shkolles ne shkollen nazim gafurri
dita e shkolles ka qen dita me e gezueshme per mua.ne kem bere nje program ne intervista skeqe valle kenge poezi etj. un per dite e shkolles pata poezi festa e shkolles. mua me lavderuan dhe te gjithe thoshin qfar zeri te mrekullueshem e gjera te tjera. u...
Autori: Meliora Veliaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
I dashur atdhe! Ndihem mire qe jam pjese e jotja, qe gezoj, festoj, merzitem e rritem me ty.Nuk me intereson nese je nje vend i vogel apo i varfer.Nuk merzitem nese nuk je Paris apo Nju Jork.Nuk merzitem nese nuk ke gradacela apo kulla gjigande.Une kreno...
Autori: Valentina Hoti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Futbolli
Jam Valentina jam 14 vjeqare endrra ime e vetme esht te luaj futboll.Kohen e lire e kaloj duke ushtruar dhe duke luajtur futboll.Ne vendin ku un jetoj ende nuk ka shkoll futbolli per vajza.Sapo te vij pej shkolles un marr topin dhe dal ne oborr per te lua...
Autori: Kosovare · Lloji: Ese vleresuese · Tema: nena ime
Nena ime Nenen time e dua si me do ajo mua dua ta respektoj sdua ta harroj, te mirat e saja gjithmonë do ti kujtoj. Ndonjeherë me ka qortuar dhe fillova te qaja kur shikova atë, iu mbushen sytë me vaj. Me ka perqafuar, sme ka lene m...
Autori: x · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ti shprehim nenes meritat qe i takojne
nena...fjala e vetme e dashur per ne.Tingellon si nje fjale e embel qe jo kujdo mund ti thuhet,nena ime nepermjet kesaj eseje dua te them se sa te vleresoj ne te vertet,ti me dhurove jet,ti me fale dashuri,perkushtim qe askush tjeter s mud te mi falte ne ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jeta
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Dhuna
Perse jetojme? A lindim perfekt apo rritemi bashke me gabimet qe jeta te ben te perjetosh?Apo mos ndoshta rritemi nga dhuna prej te tjereve? Sa absurde! Tek degjoj keto fjale me vijne mendime nga me te cuditshmet!Pse valle ,a nuk jemi te lire?! Te lir...




Komentet e fundit!

Emri: ANJEZA
Email: tezja.sf111@hotmail.com
Komenti: shume e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com