Data e postimit: 2015-06-06 13:50:33
Lexime: 7686
mesuesja ime
Autori: agnesa behrami
Lloji: Ese vleresuese
Tema: mesuesja
Shkolla: fillore migjeni
Klasa: 5
Qyteti: vushtrri
E-mail: Email eshte i fshehur!


mesuesja ime e bukur sa shum te dua ti je ajo qe me ben te lumtur ne kete jet ti je drita e syve te mi aq shum te dua e te respektoj sa se merr me mendd te duaa mesuesja ime .Sadete Islamaj

Vepra te ngjashme
Autori: Emira Buçi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Thesari i çmuar i fshehur në një ishull te braktisur"
E emërtova thesar por ka vlerë edhe më shumë ,i fshehur në një ishull te braktisur për dikë që e humb.Familja bëhet fjalë,e shtrejnta në këtë botë por për disa është fshehur se e ka humbur për qëllim të kotë.Nga zoti u krijove,e nga ...
Autori: Tringa · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Per Atdheun
Atdheu është gjëja më e shtrenjtë në jetë.Sapo të dëgjojmë fjalën atdhe menjëherë na vijnë në mendje shumë gjëra.Unë linda,u rrita dhe ndoshta do të vdes në atdheun tim.Ata që ikin nga atdheu vet duhet të kenë mall për atdheun s...
Autori: Eljesa Sinani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: nena
shpeshhere njerezit flasin per tema te ndryshme s p.sh kur bie fjala se qka te ben te lumtur . Tani po flas per vete se mua te lumtur me ben nje njeri me i shenjeti ne bote qe me lindi me rriti e me rriti , me dha edukate dhe dituri ajo eshte NENA
Autori: Albiona Aliqku · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Gjyshja
Ese:Shpirti im. Shpirti im shkoi ne amshim domethene gjyshja ime.E kujtoj me mall e me dhimbje e me lot ne sy gjyshen time , ajo ishte si bleta puntore ,si flutura punonte lehte.Ajo shkoi , por do te mbetet gjithnje ne mendjen time e ne zemren time ne sh...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: Donald Lena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
E vetmja lidhje perfekte! FAMILJA ! Familja eshte e vetmja lidhje perfekte.Familje do te thote bashkim,mendime te njejta,interesa te njejta. Familja eshte ai grup njerezish ku te gjithe kujdesen per njeri-tjetrin. Nese dikush lendohet,dhimbjen e ndiejn...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: epo, femijeria :P
~Gjithesecili e mendon femijerine e tij si pjesen ideale te jetes, ku gjithcka ishte perfekte, edhe pse ne brendesi akoma ndjejne disa plagete vjetra feminore. Dhimbje te tilla si : `Nuk me bleu mami karamele`apo `Pse sme lejoi te rrija zgjuar edhe pak`ak...
Autori: Floriesa · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E ardhmja ime
E Ardhmja Ime Filloj te mendoj,Qfar te mendoj ku ende nuk dihet per te ardhmen time!Jam ende e vogel keshtu me thone te gjithe por po mendoja me vete si eshte jeta te ben te mendosh per disa gjera qe ende nuk i ke menduar.Po cekja te ardhmen~ Ahh E ar...
Autori: Julijana Nika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mami
Mamushja ime e dashur,po te shikoj sot,ashtu siq te shikoja kur isha nje vajze e vogel,si engjellin tim mbrojtes.E njejta ngrohtesi,miresi,bukuri e shpirtit tend dhe e njejta dashuri pa kushte.Ti ke qene me mua gjate gjithe kohes dhe je akoma ketu.Qe nga ...
Autori: Paola · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Vlera e Nenes
Nuk e di se sa vler ka fjala "mami",ne jeten e shume persona te tjere,por ne jeten time vlen shume.Kur goja ime pershperit fjalen "mami",zemra ime mbushet me gezim.Mami eshte gjithcka per mua.Eshte universi im e cdo gje tjeter qe mund te ekzistoje ne ket...
Autori: Rajmonda Tota · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Dhuna
“DHUNA” nje term shume I frikshem ,ama shume!Hajde me qorto,hajde me bertit,hajde me godit,hajde bej c’te duash me mua.Do zbrazesh nervat tek une derisa te lodhesh sa trupin tim ta kene pushtuat njollat e zeza!Gjersa trupi im te lengoje nga dhembja ...
Autori: Megi Hasanllari · Lloji: Ese vleresuese · Tema: uAtdhey
Atdheu.....Ne kete vend, ne kete atdhe kemi kaluar plot kujtime, hidherime e shume gjera te tjera ama keto kujtime s I kemi kaluar askund tjeter. Ne kete atdhe; te ky dhe; te ky bar qe kemi perqafuar ndjenjat e kujtdo, te cileve i kemi miq ende ne zemren ...
Autori: Aisha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 100 vjetori i pavaresis
me nje kenge zemre shqiptare sic eshte kenga e himnit qe ne e adhurojme sepse e kemi krijuar kete himn per flamurin tone me shqiponjen dykrenare. shume deshmore derdhen gjakun, pra dhane jeten e tyre per ta pare shqiperine te lire dhe te pavarur. ky popul...
Autori: Eleni Loli · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Pavarësia e Kosovës
Gëzuar Kosova unike sepse tani padrejtesite , torturat vuajtjet kane marre fund,jeto ne liri jeten tende plote drite! Shkurti ky muaj kaq historik e me sakte data 17 shkurt, date kjo qe la shenje ne te gjithe zemrat e shqiptareve anambane. Date histori...




Komentet e fundit!

Emri: Blerina
Email: bina.lina@live.com
Komenti:

Emri: pa emer
Email: leona.cuci@zbavitu.net
Komenti: shum ffort fuckk



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com