Data e postimit: 2015-05-13 15:53:12
Lexime: 30120
skenderbeu
Autori: fioralba bardhoshi
Lloji: Ese informuese
Tema: skenderbeu
Shkolla: 17 shkurti qesarak
Klasa: 5a
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Skenderbeu...Sa here qe permendim kete emer na vijne ndermend shume kujtime,shume ngjarje.Ky emer sintetizon nje epoke te tere historike qe mori emrin e tij;luften nje shekullore kunder pushtuesit osman.Ky emer perfaqeson nje dyluftim per liri dhe mbrojtje ndaj pushtuesit te huaj perfaqeson nje rrugekalim nga nje gjendje e veshtire ne nje enderr te pakrahasuar me tjeter ne endrren e lirise.Skenderbeu ndikoi fuqishem ne jeten shpirterore te shqipetareve dhe per rritjen e vetedijes kombetare te tyre.Ngriti themelet e nje endrre qe me pas u be realitet.Dhe po ai e siguroi formulen e pavdekshmerise me endrrat dhe veprat e tij,fuqia e te cilave perfaqeson historine e nje populli,historine e nje kombi.Kjo eshte forca me te cilen ai e udheheq vendindhe vete individin eshte e paimagjinueshme me e madhe se gjithcka tjeter duke ndikuar ne historine e mijera njerezve dhe duke siguruar enderren e mijera te tjereve.Skenderbeu me aftesite e tij arriti te bashkonte shqiptaret ne nje,pa dallim feje,krahine apo ideje kunder pushtuesve te huaj.Ai realizoi te parin bashkim te shqipetareve e cila hapi rrugene krijimit te shtetit te pavarur shqipetar,themeluesi i te cilit u be ai vete.Ne kushtet e pabarazise,se thekesuar ndermjet forcave osmane dhe atyre shqiptare.Skenderbeu perpunoi strategjine dhe taktiken e tij luftarake ne baze te se ciles qendronte mendimi e fitorja nuk varet nga numri i ushtareve.Skenderbeu u shndrrua ne simbol te luftes per liri dhe pavaresi.

Dekada dhe shekuj do te pasojne,por Skenderbeu dhe figura e tij do te jene per jete me ne,kjo me ane te vargjeve dhe librave qe shfletohen.Kujtimi i tij mbeti dhe do te mbetet gjalle neper gojedhenat e tregimet e shumta popullore qe i dhane atij tiparet e nje figure legjendrae dhe me te dashur per shqiptaret

Vepra te ngjashme
Autori: SARA XHELESHI · Lloji: Ese informuese · Tema: HISTORIKU I TIJ
ABDYL FRASHERI lindi ne vitin 1839 ne fshatin Frasher,Shqiperi dhe vidiq me 3 nentor te vitit 1892 ne Stamboll,Turqi ishte patriot demokrat i shquar,nje nga ideologet perparimtare te RILINDJES KOMBETARE dhe ...
Autori: Aurora Doci · Lloji: Ese informuese · Tema: Bullizmi dhe femijet
Ne jetojme ne nje bote ku paragjykohemi nga njerez te ndryshem,ne nje bote ku njerzit jane me shume fytyra, ne nje bote ku ne bullizohemi cdo dite, ne nje bote ku e mira ju duket e keqe dhe e keqja e mire. Jetojem me friken se neve do na ndodh ndonje gje ...
Autori: Mikela Hamolli · Lloji: Ese informuese · Tema: letersia
Ne traditen e shkrimit letrar ekziston nje debat i pambarim mbi rolin qe ka letersia ne nje shoqeri.Letersia eshte nje bote qe gjallerohet permes shume boteve, eshte jeta ne teresine e saj.Jeta e personazheve te shpalosur ne vepra eshte celesi per ti dhen...
Autori: Danjela · Lloji: Ese informuese · Tema: Stop bullizmit
Nje vajze 12 vjeç ishte e bulliziuar nga klasa e saj .Ate e ofedonin shume e shanin e tallinin. Psh:: i thoshin qe ti ke hap instagram dhe i ke shkruajtur shokeve te klases qe ti i don .ajo u betonte qe nuk kishte hap ato thoshin po Dhe nje dite kjo va...
Autori: LAURITA AVDIU · Lloji: Ese informuese · Tema: ATDHEU
Po pse vall njerezit po ikin nga vendlindja? ndoshta nuk kan kushte te mira o qfar.Qdo nate babi me tregon se sa njerze ikin naga atdheu,ata ikin me autobus,taxi e me qfare mundesie te ken . kjo me vjen per te qare sepse nje dite vendi i tyre do jete b...
Autori: agnesa · Lloji: Ese informuese · Tema: jeta
shumica prej njerzve e kuptojne jeten si nje enderr ku gjithcka dhe cdo gje sillet rreth tyre Ne fakt jeta eshte nje sprove dhe sprovat e jetes s'duhet ti marrim me siklet por duhet ti qartesojme me qetesi shpirtrore dhe emocionale Vete fjala jete do te...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese informuese · Tema: Pergjigjet fletore pune
Pergjigjet e fletore pune fizik per Kl VII jann ne fund te librit
Autori: Rexhina Beba · Lloji: Ese informuese · Tema: Nena e vetmja mbeshtetje ne jete
Nena , ajo grua ne te cilen me dha jete nga jeta e saj.Ajo grua qe te mbeshtet dhe te qendron prane ne momentet me te bukura dhe me te shemtuara. Naten qe e beri dite dhe qiellin qe e beri det. Kjo qenie e pazevendesueshme ne bote qe me beri te qesh kur p...
Autori: Limani · Lloji: Ese informuese · Tema: Roli i teknologjise ne jeten tone!
Bota e sotme po ecën me galop, por së bashku me zhvillimin teknologjik po shtohen edhe problemet që u vijnë njerëzve nga përdorimi i shumtë i celularëve dhe internetit. Probleme shëndetësore, por edhe sjellje antishoqërore, këto janë disa nga...
Autori: Brikena · Lloji: Ese informuese · Tema: Fjalet e urta dhe aforizmat
Fjalet e urta por edhe aforizmat perdoren shume ne jeten e perditshme . Ato jane gati te ngjashme , por cilat jane ato pak ndryshime qe i dallojne ato nga njera-tjetra ??? Fjalët e urta janë thënie të thukëta, të cilat bartin një mendim, konstatim...
Autori: Edmond Reci · Lloji: Ese informuese · Tema: Si te ndalojme klonizimin e shoqerise
Shoqeria eshte nje grup njerezish te cilet kane karakteristika te perbashketa.Ato manifestojne se bashku keto karakteristika per nje unifikim te vetem.Fenomeni i klonizimit ndodh kur shoqeri te ndryshme perpiqen te shkojne drejt nje te perbashkete te vetm...
Autori: Aida Duraku · Lloji: Ese informuese · Tema: 7 Marsi
Sot do te vjedh fjalet me te bukura vetem qe te shkruaj per ty mesuesja ime . Edhe pse fjale te bukura nuk mundem te gje , sepse me nje fjale nuk mund te te perhskruaj . Une nuk di si te pershkruaj nje njeri kaq te mrekullueshem sa ti mesuesja ime . Dhe m...
Autori: MELINA · Lloji: Ese informuese · Tema: ndertimi dhe funksioni i veshkave
Veshkat ndodhen ne pjesen e prapme poshte kafazit te kraharorit.Qe jane ne forme fasuleje me nje madhesi sa mausi.Veshkat kane aftesi te filtrojne gjakun duke vecuar helmet dhe kriperat bashke me nje sasi uji formohet urina qe del jashte.Ky proces quhet j...
Autori: elsa gashi · Lloji: Ese informuese · Tema: kujtimete matures
Ato emra qe ne banka shkruam.. Ato detyra qe nga njeri-tjetri i kopjuam.. Ato fjal qe njeri-tjetrit i tham.. Ato "grindje"qe i bem.. Ato "ikje" nga oret e mesimit.. Ato britma neper korridore.. Ato gezime ato hidherime.. Te gjitha keto ne klasen time .. 1...




Komentet e fundit!

Emri: gsjhhjjb
Email: hahsyeh@hotmail.com
Komenti:

Emri: kokkaa
Email: koka56@yoohu.com
Komenti: ckemiiiiiiiiiiiii goca e vogel me esene per skenderbeun por a nuk mendoni dhe ju se kjo goca e ka bere pak kot? pergjigjuni te gjithe ketu

Emri: Fjoraf
Email: Fjona.kamami@hotmail.com
Komenti: mir😲

Emri: LAla
Email: hdjsa@outlook.com
Komenti:

Emri: LAla
Email: hdjsa@outlook.com
Komenti:

Emri: ahahahhahaha
Email: hahaha@hotmail.com
Komenti: o cme shpetove pz

Emri: erder
Email: erder@gmail.com
Komenti:

Emri: ESTER
Email: hasa.brunilda@yahoo.com
Komenti: SHUME BUKUR

Emri: dana
Email: adrianakola123@gmail.com
Komenti:

Emri: MEGVINA HASANLLARI
Email: al.megvina@gmail.com
Komenti:


Emri: hgnvdgfd
Email: hgnvdgfd@gmail.com
Komenti:

Emri: KristinA
Email: Kristina@yahoo.com
Komenti: Sh e bkr

Emri: elma
Email: elmajb6@gmail.com
Komenti: Sa pak subjektivitet

Emri: hhahah
Email: ccc@gd.al
Komenti: pershkrim subjektiv ska?

Emri: muahah
Email: hahahah@yahoo.com
Komenti: me shpetove nga 4

Emri: jhrfyt
Email: iohjds@home.al
Komenti: hahhahahhah sa kot



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com