Data e postimit: 2015-04-28 20:26:25
Lexime: 24547
Stina e dimrit!
Autori: Sara Neziri
Lloji: Analize letrare
Tema: Dita e pare e dimrit!
Shkolla: "Dituria" Saraj
Klasa: 7-2 (VII2)
Qyteti: Shkup
E-mail: Email eshte i fshehur!


A e dini një stinë që është e veqantë për mua?!Jo?!
Epo,ai është një stinë e veqantë.Dimri,vëllau më i vogël i 4 stinëve të vendit tim.
Unë e adhuroj dimrin.Ai është i bukur,i pastërt dhe më e bukura,është ngjyra e preferuar e botës.A e dini pse thash ashtu?Pasi që a e dini që parajsa është e mbuluar me një ngjyrë nga më të bukurat.
Dimri,ah,një dhuratë e qmuar e Zotit.Ai e krijoi këtë stinë pasi është dhuratë e botës.Dhuratë kur fëmijët luajnë bashkë,dhuratë kur ata mësojnë gjëra të reja,dhuratë kur ne kemi një nga dhuratat më të bukura të vitit,lumturia e botës.
Ai na jep neve një dhuratë dëbore ku ne e duam.Ai najep kujtime kur ne qëndronim poshtë oxhakut me familjen dhe pinim kakao.
Ai ka gëzofin më të bukur e cila është më e bardhë se e qumështit dhe më e butë se e kafshëve të cilat kanë gëzofe të tilla.
Poashtu,nuk harroj të tregoj,ai është dhuratë e cila të jepet vetëm një herë.Ndaj,ai është vëllau më i dashur i motrave të tyre.
Ata jetojnë të lumtur si ne,ndaj do ta duam sa më shumë stinën e dimrit.
Se dhe ai do të vijë gjithmonë për ne.
Të duam stina më e bukur e botës!!!

Vepra te ngjashme
Autori: besnik kaci · Lloji: Analize letrare · Tema: ktheni poezine ne proze
si vajza ime e bukur nuk ka asnje kur ecen shko zi zog e mbase me zerin e saj e ngre plote harmoni i ndan floket ne mes dhe rrethas ve gershetin qe i shkelqen krejt ne zi te zez e ter mend e mall te thelle syte e saj shkelqejne si hene
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja
Familja eshte gjeja me e shtrenjte .. Sepse brenda familjes kemi mesuar shume gjera . Kemi mesuar si te duam e si te na duan . Kemi mesuar belbezimet e para.. Familja eshte gjeja me e mire qe Zoti na ka dhuruar . Sepse askund tjeter nuk munde te gjesh nje...
Autori: Fjord Dostojevski · Lloji: Analize letrare · Tema: Rebelimi
Ivani e fton te vellain ne pijetore dhe e qeras me nje pjate supe dhe reçeli te ti te parapelqyer.kane kaluar 4 muaj qe kur ata u takuan per here te pare pas shum vitesh ne shtepinen e babait.ne fillim ivanit nuk i pelqente Aliosha sepse ai e ndiqte vazh...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosoven
Kosova jonë Flakrojn pes pishtar Gjithve tu ju than Se ne kosoven ton Pes popuj jan Kta pesë pishtar Nga ni zjarr i ke Kkte serbia dje Me luft e ka nxe Prej luftes te rrept Kryengritjes son Shoki im ka lindun Adheu i jon Lexoj këta...
Autori: drita lamallari · Lloji: Analize letrare · Tema: eneida
"Eneida"eshte veper epike latine,shkruar rreth viteve 29-10 p.k nga poeti romak,Virgjili dhe tregon historine legjendare te Eneas.Kjo veper i perket epokes se poemave homerike. Enea,heroi legjendar i Trojes,e braktis qytetin mes flakeve duke mbajtur mbi ...
Autori: poema arifaj · Lloji: Analize letrare · Tema: dimri
pas diteve te ftohta me shi erdhen ditet me acar te dimrit i cili e ka shtrire pushtetin e vet deri ne ditet e pranveres por bardhesise se bores i gezohen me se shumti femijet...... ne mengjes me zgjoi nje e trokitur e forte ne dere vrapova me nxitim dhe...
Autori: Emili Capi · Lloji: Analize letrare · Tema: femijeria
fli-me thoshte nena ne mesdite-o bir se gjumi femijet i rrit e i shendosh - po une si per inat s mbylla dot sy pasi degjova si kendonte permbi peme nje kokosh Po une si mbylla syte fare se nd...
Autori: ana atka · Lloji: Analize letrare · Tema: Natyra
Cesgte natyra ?ajo eshte gjeja me e cmuar per njeriun .eshte vete jeta .pa natyren asgje ne bote sdo te kishte kuptim .gjithcka do te ishe e errt dhe gri .nuk do te kishte lule,peme.Zogjte nuk do te na kenaqnin me cicerimat e tyre ne pranvere ,rete nuk do...
Autori: SAHIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Kosovo
Kosova jonë Flakrojn pes pishtarë Të gjithëve tu ju thanë Se ne vendin tonë Pes popuj janë Këta pesë pishtar Nga ni zjarr i ke Këte popull dje Me luftë e kam nxe Prej luftes të rrebët Kryengritjes sonë Shoki im ka lin...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena
Kete ese dua te ja kushtoj me te shtrenjtes sime ..Nenes time.. Ajo luftoi shume qe te me shpie ne kete bote.Sakrificat e saj jane te shumta sepse ajo me lindi,edukoi,mesoi,ajo me mesoi fjalet e para , hapat e pare etj etj.. Per mua nena ka qene edhe si ...
Autori: anonim re daku · Lloji: Analize letrare · Tema: di un
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben...
Autori: Nijazi Ramadani · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuria
UNË E TI! Sikur të kish unë - Ty tashmë do t'i qaja malet fushat dhe detin tejpërtej per te arritur gjerë tek era me Kanellë dhe Rosmarinë Por sikur të ishim Sikur ditur moti do të ngisja pas në secilin vend skaj më...
Autori: Anaili · Lloji: Analize letrare · Tema: Ndjenjat
Poezia ime ngjan me kartolinat ne festa. Gjithsecilit i takon nje urim. U ngjan diteve te mbushura plot me ngjarje qe ndonjehere zgjasin deri ne agim. Flet per gezimet, per lumturite e mia, kur nje lajm i bukur mbremjen ma zbukuron. flet yjet ...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Analize letrare · Tema: gjuha
Gjuha jone eshte thesar i diturise sone,rilindasit tane u munduan shume qe te bejne nje gjuhe te perbashket per te gjithe shqiptaret,kudo qe ndodhemi.Gjuha eshte ajo qe ne na bashkon,na ben te ndihemi nje popull shqiptar.Pavaresisht se jetojme te ndare ne...




Komentet e fundit!

Emri: Artan Paliku
Email: paliku78@gmail.com
Komenti: kot tekst ati do tregosh si ke hyr u ke mbuluar nder jorgan the ke shikuar xnxx hahaha ket xnxx veq djemt e din cka osht ju vajza kush e di replay

Emri: ensuela
Email: ensuelakurpalaj@outlook.come11
Komenti:

Emri: Rajda Oshafi
Email: rajda.oshafi2018@hotmail.com
Komenti:

Emri: Sofia
Email: sofia-salla@hotmail.com
Komenti: Very beautiful

Emri: Sofia
Email: sofia-salla@hotmail.com
Komenti: Flm

Emri: Sofia
Email: sofia-salla@hotmail.com
Komenti: Nuk ka si dimri

Emri: aleksi
Email: aleksi-salla@hotmail.com
Komenti: Flm

Emri: aleksi-salla@hotmail.com
Email: aleksi-salla@hotmail.com
Komenti: Ah!Sa i bukur asht dimri.

Emri: Jonna
Email: jonajola@outlook.com
Komenti:

Emri: valza
Email: www.valza.mustafa@hotmail.com
Komenti: shum bukur e ke shkruar


Emri: dita
Email: thaqii123@hotmail.com
Komenti: shum nice

Emri: lala
Email: hotii123@hotmail.com
Komenti: shum e mire:

Emri: lona
Email: lona-hoxha@hotmail.com
Komenti: shum i bukur

Emri: lona
Email: lora-hoxha@hotmail.com
Komenti: shum mir

Emri: kosi
Email: bosi_kosi@hotmail.com
Komenti: shka kini per dark kena pasul



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com