Data e postimit: 2012-07-10 07:00:46
Lexime: 18687
Shkruajme per veten (Shkrim autobiografik)
Autori: Autori eshte i fshehur!
Lloji: Pershkrim
Tema: Vetvetja
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Si me shikojne prinderit e mi.
Prinderit e mi me japin lirine e nevojshme e te domosdoshme te moshes sime. Sigurisht kjo liri eshte e bazuar mbi prioritetet dhe mendesite e famijes sime. Eshte nje liri jo e tepruar, por mjaftueshem e nevojshme per te pasur edhe une nje “intimitet” timin. Do ti konsideroja prinderit e mi mjaftueshem tolerante e mirekuptues dhe gjithnje ne gadishmeri per te mu gjendur prane kur une kam nevoje. Besoj se veprimet e lartpermendura kryhen si pasoje se ata kane krijuar tashme besim tek une i cili eshte teper i rendesishem per cdo femije ose moshatar timin. Besimi tregon respekt, nje trajtim ne nje nivel me te larte sesa mosha ime, kjoo ndoshta ka ardhur dhe si pasoje e personalitetit tim teper te pjekur. Me pelqen qe me konsiderojne si shoqe, (kjo nuk do te thote qe kujdesi dhe protektiviteti prinderor nuk jane te pranishem) me marrin mendim per ndodhite, ngjarjet qe kane lidhje me familjen time duke me rritur mua indirekt vetevleresimin dhe menyren e perceptuarit te gjerave.
- Si me shohin miqte.
Me miqte eshte krejt tjeter ngjarje. Besoj se perderisa jam shoqe e tyre dhe shpesh here jane ne kerkom te mendimit ose opinionit tim ne lidhje me gjerat, tregon se me vleresojne si person. Me pelqen te bej shaka edhe pse tashme ato rrjedhin vetvetiu pasi klima eshte teper miqesore. Me konsiderojne vajze te zgjuar, dhe teper te pergatitur. Bisedat jane teper te lira dhe ja kalojme mire me plot kuptimin e fjales. Besoj se nuk ndryshoj shume nga Luna qe jam ne shtepi, me Lunen ne shoqeri. Ndihem e lumtur pasi kjo tregon qe relativisht kam nje personalitet te forte.

Vepra te ngjashme
Autori: dashuria · Lloji: Pershkrim · Tema: dashuria
.te dhashurosh nuk eshte te lundrosh si varke sepse varka mbytet.te dashurosh edhe te fluturosh kur kembet i ke te ngulitura ne toke. te marresh fryme kur rreth e rrotull ka vec tym.te dashurosh eshte te dish e te ndiesh qe rrahjet e zemres tende te rrrah...
Autori: Fjona Alcani · Lloji: Pershkrim · Tema: Pershkrim subjektiv i cili flet per stinen e vjeshtes. :)
Vjeshta-stina kur qielli vajton me lotet e tij.Rete e zeza te panumerta leshojne piklat e shiut. Pemet pa turp zhvishen ne ere. Gjethet qe dikur ne ngjyre te shpreses, tashme jane shtuar si qilim i verdhe neper trotuare. Zogjte te trembur dhe te lodhur ni...
Autori: Ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vitet.Me kujtohen shume mire ditet e femijerise,kohet kur isha fare e vogel.Por nuk kam harruar as diten e pare te shkolles.Ate dite isha e emocionuar ne kul...
Autori: lola hoxha · Lloji: Pershkrim · Tema: pranvera
Ishtenje dite e bukur , dielli sapo kishte lindur bari ishte buluar nga vesa lulet ishin gati per te hapur bocet e tyre cicerimat e zogjeve degjoheshin vazdimisht . Pas mengjesit ne nje lendine ku ka plot gjelberim, plot lule shume ngjyreshe,ajer te pas...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtime
Shpesh kur eci ne rruge shoh vajza te vogla qe grinden me njera-tjetren per nje mosmarreveshje femijesh. Ajo me sjell edhe nje here kujtimin e Kristes, shoqja ime e ngushte ne femijeri. Me kujtohet si grindeshim per gjithcka, se sa te llastuara ishim ateh...
Autori: Blajjdjbdjsk · Lloji: Pershkrim · Tema: Hdjnxnx
Qyteti I'm Tirana njekohesisht edhe kryeqyteti I vendit tone ka numrin me te larte te banoreve. I vendosur ne epiqender te Shqiperise me nje reliev fushor-kodrinore dhe nje klime te bute mesdhetare e ben edhe me te lehte e te bukur jetesen ne te. Ne qende...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Enderrat per te ardhmen
Enderrat jane pavetedija e njeriut dhe ato ndryshojne sepse edhe njerzit ndryshojne por enderrat jane ato qe na cojne perpara.Enderrat jane ato vende ku ne strukemi as nga erresira e as nga qetesia sepse ne femijeve nuk na pelqen erresira apo qetesia se ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
E ngulitur ne mendjen e zemren time qe kur isha e vogel, adhuroj cdo gje qe ka te beje me fushen qe enderroj cdo dite te arrij. Po flas per arkitekturen. Dashuria ime per kete fushe ka nje lidhje te ngushte me vellain tim. Kur ai ishte i vogel formonte nd...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Më e lumtura,e lumturisë është buzëqeshja e fëmijës .
Autori: ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje shetitje buze liqenit
Sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e lehte qe fryn dalengadale e te merr floket perpjete,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemeve, e si pasoje ato rrezohen pertoke me pelqen shume...
Autori: Anabela · Lloji: Pershkrim · Tema: VJESHTA
Vjeshta...stina ku gjelberimi humb, e natyra mbulohet me ngjyre ari.Eshte stina ku pemet fillojne te thahen e gjethet e tyre bien. Stina ku pushimet mbarojne e shkolla fillon.Rruget e qytetit jane te mbuluara me gjethe te nuancave te ngjyres kafe.Kurse p...
Autori: Besim Asllani · Lloji: Pershkrim · Tema: Fshati ime
Fshati ime eshte shume i bukur ! Eshte shume ndjenje e mire qe te jetosh ne fshat ! Gjithandej ka gezim , hare , lumturi . Gjithashtu kane nje tradit shume te mirë ! Jane shume mikeprites ne qdo aspekt , te bejne te ndjeheni sikur ne shtepin tuaj ! Gjit...
Autori: seda · Lloji: Pershkrim · Tema: bukuria e pranveres
pranvera nje nder stinet me te bukura te vitit.nje stine qe te ben ta adhurosh e ta duash shume.ne pranvere gjithcka eshte shume ndryshe madje e perkryer.ajo eshte stina ku gjithca fillon te gjallerohet,pemet,lutet,mjedisi perreth,dielli rrezearte fillon ...
Autori: ana xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqja e ngushte
shoqja ime e ngushte quhet liliana gorani ne jemi shume te lidhura me njera tjetren ajo eshte shuuuuuume e bukur ka floke te zinj sterr e te drejte nuk jane shume te gjate por jane te perkryer ajo i ka floket me balluke e i shkojne shume ka nje fytyre ...




Komentet e fundit!

Emri: duhh
Email: elssbfrfrush@gmail.com
Komenti:

Emri: kjsg
Email: saghdh@gdfsh.com
Komenti:

Emri: doris
Email: dori.101@gmail.com
Komenti: Disa gjera nga keto m perkasin dhe mua...... disa ama.....!!!

Emri: Adelina
Email: adelina.lina@live.com
Komenti: Very good

Emri: ida
Email: ida_kiss@hotmail.com
Komenti: E bukura eshte kur keto fjale te ti thone te tjeret.sepse kur i shkruan vete pak vlere kane!Ja kalofsh bukur!

Emri: elisa
Email: elisa34@hotmail.com
Komenti: KOT FRRR

Emri: fadi
Email: fadi cara@yahoo.com
Komenti: seshte se me la ndonje pershtypje

Emri: tringa
Email: tringa-loqka@hotmail.com
Komenti: nice

Emri: ergi
Email: ergi asllani@yahoo.com
Komenti: Kot fare

Emri: xhona
Email: alda_dini@shqiptar.eu
Komenti: i don't like that



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com