Data e postimit: 2015-03-04 06:05:41
Lexime: 12471
enderrat tona
Autori: sndi
Lloji: Analize letrare
Tema: gjithe jeten rendim te realizojme endrrat tona
Shkolla: marie kaculini
Klasa: 8c
Qyteti: durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


ka raste kur ulemi e mendojme sesa shume sakrifikojme per te realizuar endrrat qe kemi.
gjate gjithe kohes ne mendojme per ate c'ka do te vije ne te ardhmen jo per ate qe jetojme.ka njerez qe kane shume endrra ,deshira por nuk mund t'i realizojne per shkak te pasigurise qe ato kane per te ecur ne jete.njerezit e tjere te cilet jane te vendosur te bejne perpara edhe pse me shume mund i duket me e lehte sakrifica qe bejne.per te gjitha keto sakrifica ne bazohemi ne te ardhmen tone , jeten qe na pret.sigurisht qe i gjithe ky mund shperblehet me nje jete akoma me te mire ne te ardhmen.
ne fund te fndit te gjithe jemi ne kete bote per nje qellim, te mundohemi qe endrrat mos te mbeten thjesht enderr ne sirtar ,por t'i realizojme ato.

Vepra te ngjashme
Autori: Ervisa.Visa · Lloji: Analize letrare · Tema: MIQESIA
Nje leter nje laps dhe pak vetmi Te udhetoja në endrra te mbetem pa fjale Te shkruaja pa pushim per te shtrenjten miqesi Në fusha te gjelbra te udhetoja me kal Me kalin e ëndrrave te udhetoja Miq te rinj te gjeja e luaja me to ...
Autori: Adela · Lloji: Analize letrare · Tema: Atdheu
Mos mendoni se humbi shqiperia edhe pse u mbyt nga varferia Mos thoni se vdiq trimeria se dikur luftonin si burri si fmia Mos mendoni se s'ka bashkim kombetar edhe pse s'ka me luftetare Mos duro , mos u bej qyq se shqiptari s'rrin durkryq Sh...
Autori: emili · Lloji: Analize letrare · Tema: iliada
AKIL PELIDI HEROI I FAMSHEM I LUFTES TROJANE,TIPI IDEAL I KOHERAVE HOMERIKE.HOMERI TE ILIADA NA JEP NJE KUADER TE [PLOTE MBI PREJARDHJEN JETEN DHE LUFTEN E ALILIT,KURSE TE ODISEJA SHKRUAN PER NDERIMET QE JU BENE PASI VDIQ. SIPAS MITOLOGJISE KA QENE BIRI I...
Autori: Florentina Isufi · Lloji: Analize letrare · Tema: MIRE SE ERDHE RAMAZAN!!! LIKE DHE KOMENT PER RAMAZAN JU LUTEM
MIRE SE ERDHE RAMAZAN TI E GEZON QDO MUUSLIMAN QE 1 VJET MALLI MKA MARRE NE AKSHAM ME BA IFTAR JU UROJ AGJERIM TE LEHTE DHE TE KENDESHEM ZOTI JUA LEHTESOFTE AGJERIMIN 1 DIT AGJERIM 70 DITE LARG ZJARRIT TE XHEHNEMIT
Autori: ......... · Lloji: Analize letrare · Tema: Mami te dua shume
Mami\ Kur te shof ty , gjej force realitetin e sfidoj se ti o mami im je qenia me e dashur njerezore . Prandaj te dua kaq foort . Je kaq e embel dhe embelsia jote me frymezon , me meson , e nuk me ben te ndihem e vetmuar ! punoi : ........
Autori: Rigels · Lloji: Analize letrare · Tema: kafshet
Nje dite luani dhe dhelpra po dilnin per ghah.Ata nuk po gjenin gje dhe luani i dergoi fjale gomarit te vinte gjoja, per te lidhur familjen e gomereve me familjen e dhelprave.Gomari shkon i lumtur, dhe sa shkon luani i hidhet ne fyt dhe e mbyt. luani i th...
Autori: Elma Mexhuani · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuria e vetme Nena
Nena eshte personi me i rendesishem ne kete bote. Ajo ka bere shume gjera per ne e ka flak boten ,dhe kjo nuk do te thote qe eshte nena ime dhe me ka linde dhe me ka ushyer por eshte jeta ime. Si mua dhe qdo femije nena na ka dhene moral dituri mbeshtetje...
Autori: Nuk ka autor por e kam shkruar vet · Lloji: Analize letrare · Tema: Ese
TRAJTIMI I KAFSHEVE:P.sh.si te trajtohet nje qen?Nese mer nje qen atëher duhet ta mbash ashtu siq e mban veten.Duhet ta ushqesh ta pastrosh ta kontrollosh etj.Qeni eshte nje kafsh besnike.Kafsha ime e preferuar eshte qeni pastaj e zgjedha kete🐶💙Por...
Autori: enderra · Lloji: Analize letrare · Tema: e
enderro sikur do te jetosh pergjithmon jeto sikur do te vdesesh sot
Autori: Linda Fetaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Gabimet
-Eshte ethjeshte te besh nje gabim ,nje veper e cila mund ta lendoje tjetrin ,irepo eshte e veshtire te shohesh ne syte e njeriut telenduar urrejtjen qe ai e ndjen per ty.Prandaj shume njerez zgjedhin rrugn e pendimit dhe te kerkimit falje per te korrigju...
Autori: mishel · Lloji: Analize letrare · Tema: ese argumentuse bindse; paqa
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa sjell shume lumturi dhe dashuri ne jeten e njerzve ndersa lufta sjell vetem shkaterrime dhe vdekje qe asnje nuk e deshiron .paqa eshte gjeja me e mire ne ...
Autori: Shqipe · Lloji: Analize letrare · Tema: Ënderr ti jeto
Mengjes është sot!Dielli zbardhi mengjeset ,nje hije paska rënë mbi malet me deborë.Kjo natyrë e bardhë me ngjan me parajsen disi por nganjëher me ngjan me ardhmërin që ëndërroj ta kem.E di se ne kto momente të gjithë jeni kurreshtar te dini...
Autori: Vjola · Lloji: Analize letrare · Tema: MENA
NËNA Nena është me e bukura ne bote Ajo është zemra jonë e fortë Ne jemi e ardhmja e saj Ne jemi zemra e saj Nena është ajo e cila Na përkrah e na ndihmon Na perkdhel e ladhaton Gjithmon na gëzon Prandaj femijë kam një mesazh...
Autori: eri · Lloji: Analize letrare · Tema: lahuta e malcis
lahuta e malcis eshte nje veper arti e persosur dhe e perkryer ne vetvete...ajo eshte nje epope kombetare dhe me teper se kaq,nje epos ballkanik,ndersa autori i saj eshte nje shkrimtar me instinktin e drejte te poetit ose ndryshe nje frymetar i fjales. ...




Komentet e fundit!

Emri: Njomza
Email: njomzamoza1@hotmail.com
Komenti: hyhyhy



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com