Data e postimit: 2015-03-02 17:59:46
Lexime: 34963
Muzika
Autori: Niko Vincani
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Muzika eshte feja ime
Shkolla: Dhaskal Todri
Klasa: 12D
Qyteti: Elbasan
E-mail: Email eshte i fshehur!


A e keni degjuar ndonjehere kete shprehje,"Muzika eshte feja ime"? Patjeter qe po.Edhe nese dikush e degjon per here te pare e kupton se muzika eshte vertet e rendesishme.Nuk ka absolutisht lidhje me fene,por eshte thene ne menyre simbolike kur dikush thote prsh.Me ate muzike qe po ben i ka luajtur fene,pra tregon se me muzike po ben dicka te madhe dhe te bukur.Shume persona e pelqejne muziken dhe kengen ne vecanti,madje disa prej njerzve jane aq te lidhur pas muzikes sa nuk e imagjinojne dot jeten e tyre"pa muzike".Muzika i shoqeron njerzit kudo,ne momentet me te bukura dhe ne momentet me te trishtuara te jetes se tyre,ajo duke u degjuar aq shpesh behet njesh ne jeten e njerzve dhe qendron e pandare.Muzika personifikon shume gjera,mund te personifikoje nje person te dashur,nje send,objekt apo gjera te tjera krejt te natyrshme.Shume njerez i qendrojne besnike muzikes se tyre,disa e preferojne ate lloj muzike,disa te tjere jo,kjo varet pastaj edhe nga preferencat e gjithsecilit.Muzika eshte ilac per kedo.Si ne momentet e bukura ashtu edhe ne ato te trishtuara,muzika eshte nje "ilac" shume i mire dhe te sheron sa hap e mbyll syte.Ajo te ben qe te perjetosh momente shume te bukura,te mbushura me emocione prandaj eshte unike ne llojin e saj.Muzika duhet vleresuar jo vetem si dicka kalimtare,perkundrazi.Ajo duhet te mbetet thelle ne mendjen dhe zemren tone sepse sic e thame,ajo eshte nje "ilac" qe te sheron shpirtin dhe zemren.Te qendrosh pak kohe duke degjuar muzuke dhe cdo gje ndryshon.Ajo te jep me shume forca,te jep kurajo,gjalleri dhe te shtyn qe t'a vazhdosh jeten aty ku ti e le.Une personalisht e vleresoj muziken si dicka te shtrenjte,e dua shume dhe i degjoj me vemendje notat e bukura qe burojne nga zerat e kengetareve.Kjo gje me ben te ndihem me mire,jam nje person ndryshe,me i gjalle,me entuziast dhe me e rendesishjma muzika me mbush me energji pozitive.Me pak fjale,muzika eshte feja ime,ajo eshte JETA IME.Nuk mund te qendroj qofte edhe nje dite pa degjuar muzike,edhe ne qofte se kam nje dite te ngarkuar apo edhe nese nuk kam asgje per te bere,prapeseprape une e dua ate dhe e degjoj.Muzika duhet vleresuar pozitivisht nga te gjithe dhe kjo jo vetem nga efektet qe ajo ka por sepse konceptohet si dicka e vecante,dicka unike dhe e paharrueshme!

Vepra te ngjashme
Autori: xhensila kurani-griselda cani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: shoqeria jone
e shte shoqa ime me e mire . e vetmja qe une dua ne kete bote eshte me e mira per mua .eshte si morta qe kurre nuk e pata .e falenderoj qe eshte shoqa ime qe me ka perkrahur ne cdo moment.e falenderoj zotin per dhuraten qe me beri.GRISELDA YOU ARE MY BES...
Autori: Marjela N · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jam e vecante,jam Shqipetare
Kur kam shkuar jashte shtetit,me kane pyetur se nga cili qytet jam.Ne ate moment,me nje krenari te madhe,un kam thene qe jam shqipetare sepse qe te jesh Shqipetar eshte nje privilegj,i cili duhet mbrojtur nga ata qe jane duke e prishur ate.Shqiperia mund ...
Autori: Paola · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Vlera e Nenes
Nuk e di se sa vler ka fjala "mami",ne jeten e shume persona te tjere,por ne jeten time vlen shume.Kur goja ime pershperit fjalen "mami",zemra ime mbushet me gezim.Mami eshte gjithcka per mua.Eshte universi im e cdo gje tjeter qe mund te ekzistoje ne ket...
Autori: Kledia · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Rendesia e librit
Librat jane gjerat me me vlere ne jeten tone . Askush nuk di ti mesoj gjerat sic nje liber di. Te lexosh eshte shume bukur sepse meson. Edhe ata qe na mesojne ne kane mesuar nga libri. Libri te meson dhe te jep mesazhe e mesime te cilat te nevojiten gjate...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore.-Henry Ward Becheer
Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdorur para shume vitesh dhe sot nuk bejne asgje tjeter pervecse shprehin realitetin. Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore. -Hen...
Autori: Gresa Buqinca · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 28 Nëntori - Ditë e paharruar
Kjo datë simbolizon një ditë të paharruar për shqipëtarët për shkak se është dita ku ata fituan lirinë . Po me këtë datë të vitit 1443 heroi legjendar Gjergj Kastrioti - Skënderbeu ngriti flamurin " Kuq e Zi " në Krujë dhe ky flam...
Autori: Adea Salihi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Ti vertet vlen
Mos harro se ti je e veqant Mos harro moter se sa do qe deshirojn qe dikush te perul, ti je e veqant thjesht emri Femer te ben te ndihesh e veqant mos lejo qe disa persona ta zhdukin forcen tende dhe ti ke drejt te flasesh, mos lejo askend te perul...
Autori: Kosovare · Lloji: Ese vleresuese · Tema: nena ime
Nena ime Nenen time e dua si me do ajo mua dua ta respektoj sdua ta harroj, te mirat e saja gjithmonë do ti kujtoj. Ndonjeherë me ka qortuar dhe fillova te qaja kur shikova atë, iu mbushen sytë me vaj. Me ka perqafuar, sme ka lene m...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Babi ♥
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lum...
Autori: Esmeralda Abazi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Femijeria
Femijeria!!!Castet me te bukura i kam kaluar tek ti,por si nje femije qe nuk e kuptova si me iku ajo kohe.Neser ndoshta,ne nje moshe te madhe,e ulur ne nje karrike do te kujtoj permallshem vitet e femijerise dhe do filloj te perlotem.Do te perlotem se nuk...
Autori: Ersan Ismeti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Genjeshta te ze rob,ndersa e verteta te cliron
Në këtë tokë nuk ka njeri qe nuk gënjen apo mashtron,tashi mos flasim për mashtrimin se temën e kemi krejt ndrzsha pra siç thash nuk ka njeri që ska gënjzer asnjëher spaku njëher. Gënjeshtra ështe diçka shumë e keqe qe e damton shpirtin t...
Autori: elia cela · Lloji: Ese vleresuese · Tema: libri
Libripermua eshte miku me i mire ne bote.Libri me jep dije,kulture,informacion,me jep mundesi te fantazoj eshte ndenje dhe emocion. Libri nuk me lene asnjehere vetem sepse ai me shoqeron ne cdo moment te dites time.Libri me ben te zgjuar,te mequr,imagji...
Autori: Uzejr Etemi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Pranvera
Fillimi i pranveres,mbarimi i dimrit,fillimi i gjelbrimit,mbarimi i qylymit te bardhe. Nxehtesia simbol qe tregon Pranveren,ku nuk ishte prezent nje kohe te gjat dhe ishte i mposhtur nga i ftohti. sec ka fillar te vije disi nje ere pranvere,ku ate er...
Autori: Anxhela anxhi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: libri
shpeshhere me keshillonin: lexo sa me shume libra .. nje dite do te te ndihmojne shume ! Asnjehere nuk i kuptoja . Thosh : cme duhen librat .. nata jane te pavlere . Por tani e kuptoj qe kam gabuar . Ndonjehere ndihesha vetem dhe perpiqeha te reflektoja ....




Komentet e fundit!

Emri: fq
Email: fq@gmail.com
Komenti: shum bkr

Emri: kristja
Email: lekekristjan.5@gmail.com
Komenti: shume bukur

Emri: kot
Email: jonigeci222@gmail.com
Komenti: kot fare plako

Emri: GLEA
Email: '@gleadukagmail.com
Komenti: ESHTE SHUME I BUKUR

Emri: Ann
Email: aneaneta@outlook.com
Komenti: Bravo!! Ishte super

Emri: Anjeza
Email: Anjezalive@outlook.com
Komenti:

Emri: Arianita Lajqi
Email: dani_unikatili@live.com
Komenti: Shum Bukur Muzika po ashtu eshte edhe Jeta Ime

Emri: Ardit Kalifi
Email: Arditkalifi@hotmail.om
Komenti: Sh e bukur

Emri: Xhilda Kullolli
Email: xhildakullolli323@hotmail.com
Komenti: Uaa shume shume shume shume e bukur! Me pelqen shume!Edhe mua me pelqen shume muzika...me pak fjale Muzika eshte feja ime!!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com