Data e postimit: 2015-02-25 21:38:27
Lexime: 3508
vellai
Autori: ana
Lloji: Analize letrare
Tema: vellai
Shkolla: 1 qershori
Klasa: 7a
Qyteti: kukes
E-mail: Email eshte i fshehur!


vellain tim te vetem shum e dua une
me floket e arta si ngjyre floriri
duani vellane o ju qe e keni
mos mohoni vellane se eshte jeta per ju
duaje ate tani qe e ke

Vepra te ngjashme
Autori: vajza pa emer · Lloji: Analize letrare · Tema: shoqeria
gjithcka ia nisi me afersin e familjeve tona,,cdo gje filloi nga femijeria jone....edhe vazhdon sot edhe kesaj dite .kjo e jona eshte shoqeri e vertet , nje shoqeri qe nuk mund te prishet nga askush dhe nga asgje ....nuk eshte si cdo shoqeri tjeter sepse ...
Autori: ana · Lloji: Analize letrare · Tema: jam njish
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë m...
Autori: Emine · Lloji: Analize letrare · Tema: dashuria
Ende nuk e di qka do te thot humbja nje personi,po me siguri eshte nje send qe nuk mundesh ta ndalosh e as ta kthesh siq ishte me par. Humbje do te thot qe nje pjes e trupit tend ka vdekur qe ne ate moment kur e humh diken.Te shkruash qenka shume e let p...
Autori: madita syla · Lloji: Analize letrare · Tema: kosova ime
sa te dua kosova ime ue u linda ne vendlindjen time ti je toka me e mire te me rris si xhevahir do te rritem te shkollohem kurr nga ti sdo te largohem
Autori: Flutura Azemi · Lloji: Analize letrare · Tema: Mesusi
Kaq shume ese shkrova mirpo harrova te shkruaj per kryesorin per at qe me mesoi kriteret per te shkruar,harrova te shkruaj per ty mesues mir per fat te mire mu kujtua tani po shkruaj per ty...FALEMINDERIT shume qe punon me ne ,e di qe nxensat jane te ndry...
Autori: Kaltrina Myrtaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Shoqeria
Kisha dale shetitje ne pyll.Duke rendur pas luleve nje lule me terhoqi me shume nga ngjyrat e saj. Ju afrova qe ta kepus.Sa e keputa ne doren time u shfaq nje dragua i vogel .O zot ,sa tremba! Por per habin time dragoi me tha te mos trembesha sepse ...
Autori: A.Sheplo · Lloji: Analize letrare · Tema: Analizoni dhimbjen dhe ndergjegjesimin e xha Gorioit mbeshtetur ne fragmentin “Vdekja e Gorioit”duke shkallezuar pikat e drames neper te cilat pershkruhet xha Gorio nga autori.
Familja nuk eshte nje dicka e rendesishme,por eshte gjithcka.Familja eshte busulla qe na udheheq qe nga qarja e pare,ajo eshte baza e shoqerise dhe shperfytyrimi i dashurise se pacmueshme familjare ka terhequr sin je magnet shume mendimtare te ngrejne z...
Autori: Lija · Lloji: Analize letrare · Tema: Ismail Qemali,Marigona
28 Nentori Me 28 Nentor Ismail Qemali E ngriti flamurin ne vlor. Dhe ate flamur Shqipetar e Adhuron e tere Bota mbare. Nje vajz me Emrin Marigone e Qendisi dhe ia Dha Ismail Qemalit Ne dore per ta ngritur Ne vlor.
Autori: Arta Klaiqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Shkëmbinjtë
O tokë e Shqipërisë, E shkelur nëpër shekuj. Shumë copa ti ndanë Por prapë Shqiperi do mbetesh. U rrokullis një copë shkëmbi E ra në fushë, Urrokullis një tjetër shkëmb E ra në det. Por prapë emri nuk iu ndërrua shkëmb se...
Autori: Ardonis vrellaku · Lloji: Analize letrare · Tema: dimri
Dimri per mua eshte nje stin e bukur plot debor.Ntyra eshte shume e bukur sepse merr nje ngjyre te bardh .koha eshte e ftohte por geyimi i femijeve eshte shum i madh femijet lozin me topa bore dhe duke rrshitur me skia .Kur viem ne shkoll koha eshte e f...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Kuptimi i refleksionit filozofik
Refleksioni filozofik është një proces mendimi dhe analize që synon të kuptojë thelbin e pyetjeve themelore në jetë. Përmes refleksionit, filozofi shqyrton temat e mëdha si natyra e ekzistencës, natyra e diturisë, morale dhe etika, duke u marr...
Autori: Erisa Janku · Lloji: Analize letrare · Tema: Liria e fjalës
Liria e fjalës Liria është një dritare e jetës. Në faqe të parë,këtë liri të gjithë e kemi kuptuar,por rreth saj njerëzit japin mendime të ndryshme. Liria e fjalës,për mua është të shpreh hapur hapur mendimin,të...
Autori: eri · Lloji: Analize letrare · Tema: lahuta e malcis
lahuta e malcis eshte nje veper arti e persosur dhe e perkryer ne vetvete...ajo eshte nje epope kombetare dhe me teper se kaq,nje epos ballkanik,ndersa autori i saj eshte nje shkrimtar me instinktin e drejte te poetit ose ndryshe nje frymetar i fjales. ...
Autori: Paola Coku · Lloji: Analize letrare · Tema: Deshira
Sikur cdo femije, Qe ka shume deshira, Edhe une deshiroj, Te jem me e mira. Deshiroj te jem princeshe, Ne pallatin e endrave, Deshiroj te jem flutur, Ta gjezdis kopshtin, Deshiroj te behem e ditur, Jeten ta begatoj... ...




Komentet e fundit!

Emri: mira
Email: vogelzaelezi@gmail.com
Komenti: shume bukur moj ana



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com