Data e postimit: 2015-02-15 20:42:41
Lexime: 5934 |
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe ujin ngazëllyes e na emocionon nga yjet e natës...Pranvera është mënyra e natyrës për të thënë "Le të festojmë".
Ajri është si një flutur me k...
|
DHURATAT E DITELINDJES
Na ishte nje mbret dhe nje mbretereshë ata kishin nje vajz te quajtur Dajana.Nje dite dajana kishte ditelindjen dhe prinderit vendosen qe ti ftonin te gjithe femijet e fshatit.Kur dajana hyri në dhomen e ndejes ata duartrokite...
|
Poezia ime ngjan me kartolinat ne festa.
Gjithsecilit i takon nje urim.
U ngjan diteve te mbushura plot me ngjarje
qe ndonjehere zgjasin deri ne agim.
Flet per gezimet,
per lumturite e mia,
kur nje lajm i bukur mbremjen ma zbukuron.
flet yjet ...
|
kam dy shoqe te ngushta, nuk ka miqesi me te madhe se kjo ....dihet se shoqeria ska fund...apo jo ato vajza sumnd..te krahasohen miqesia jone nuk mund te pershkruhet me fjal por eshte nje shprehje "trimi i mire me shoke shume". shoqet e mia i perqafoj d...
|
Dy dhe dy bejne katër, katër dhe katër bejn tetë, tetë dhe teze -gjashtebedhjet .Përshëriteni!-thote mësuesi.-Katër dhe katër bejn tetë , tetë dhe tetë bejn -gjashtebedhjet .Dhe ja zogu i kënges se bukuri si i lirë që kalonë në qiell fem...
|
Erdhen pushimet.
Ah sa mire une u njoha me shoket e mi te klases
si Klendi'Denisi'Juana'seldi etj.
Mesuesja na tha qe kemi per te mesuar regullat e Covid-19
Ne u gezuam por sduhet tu afroheshim shokeve.
🙃🙃🙃🙃
|
Mir se vini ministra ne kosove e lir
19/11/2020 mjnistrat haga tue i leshu prej burgit te hages jan tu dal me faqe te bardh ne kosov jan tue ardh pa kurfar faji ata jan dal te paster si loti ministrat janse i ka rrit Kosova nan se gjuha shqipe ...
|
Kosov nanë unike
Kosov nanë sa me meqme je me asnje shtet kurr ske pas problem veq kan kqyr met nxerr problem e me vra e me te ple si kasapnic a po ju pengon gjuha shqipe se jemi shqiptar veq po kqyr serbi me na zhduk ni popoull shqiptar e ka msu g...
|
Nxorra sytë per t'i vërtitur pas xhamit
Kur papritur veshtrimi mu rend diku
Tek nje krijese qe kuturiste zalisur
Ne harshin e duvakut blu
Një cicërimë a një shqisë ja flaku brengatën
Tutje e larg nga këtu
Përshendriti e shkenditi altruin...
|
Te duash....dashuria eshte dicka e mrekullueshme,dicka,e cila kaplon papritur e pakuptuar cdokend.Te duash dikend mund ta kuptosh vetem ne qofte se te duan,sepse eshte dicka qe shume njerez se kuptojne dot.♥Dikush mund te jete lenduar nga dashuria...di...
|
Ti shkrepetime e qiejve
Qe shuhesh ne mua pa reshtur
Thuame ti dhimbje e dejeve
A vuan ne epshin e dehur
Se mua me trete ne hirin e tij
Asgje nuk pe tek une
Meshire e as me pak dhembshuri
Asgje nuk ndieve per te zhytyren ne llum
Se ike pa ardh...
|
Albania won ww1
Albania war ww1
Let me explain
You see the albanians and bulgarians where promised much more land when russia wante dto partion ottoman empires europe
But germany decieed it made russia too op so they made stuff worse and gae the...
|
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në
kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë m...
|
Ende nuk e di qka do te thot humbja nje personi,po me siguri eshte nje send qe nuk mundesh ta ndalosh e as ta kthesh siq ishte me par.
Humbje do te thot qe nje pjes e trupit tend ka vdekur qe ne ate moment kur e humh diken.Te shkruash qenka shume e let p...
|