Data e postimit: 2015-02-13 14:13:20
Lexime: 3283
liria shqiptare
Autori: arta klaiqi
Lloji: Analize letrare
Tema: liria shqiptare
Shkolla: Abdulla Krasnica Presheva
Klasa: 8
Qyteti: Koretin
E-mail: Email eshte i fshehur!


liria shqiptare



liria shqiptare ka qen e gjithkujt
kan vuajtur nga serbet si kan ditur askujt
luftuam te jemi te lir te jemi te mir dhe me bujari
kjo luft prej shqiptareveme serbet nuk do ndalet kurr
i kemi armik i kemi rober
ata qe na vran do i vrasim ne ata

Vepra te ngjashme
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i poezise Fjalet e qiririt
Titulli: Fjalet e qiririt Autori: Naim Frashëri Botimi: Viti 1886 Poezia "Fjalet e qiririt" është vepra e njërit prej poetëve më të njohur shqiptarë, Naim Frashëri. Kjo poezi është një nga krijimet e tij të njohura, e cila shpreh pë...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Analize letrare · Tema: Poezia dhe proza poetike
Krahasimi midis poezise dhe prozes poetike.Ka ndryshime dhe te perbashketa midis te dyjave ketyre veprave.Dallimet te poezia “Kroi” jane se ajo shkruhet ne vargje,ka ritem,ka rime dhe gjithashtu te poezia “Kroi” e Safos,përjetimi I autorit realiz...
Autori: Anxhela Cezmolli · Lloji: Analize letrare · Tema: Poezi
Dashuria është gjithçka. Është gjithçka që bota ka. Ajo të çon sa më lart. Të bën të fluturosh në parajsë. Si dashuria kurr nuk ka. Duhet përdorur..Zoti kot nuk e dha.
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Mesazhi i poezise se Naim Frashërit shprehur me kaligramë
||||||||||||DHE||||||||||||||| ||||||||T||||||||||||P|||||||||||| |||||||||A||||||||||||O||||||||||| ||||||R||||||||||||||||E|||||||||| ||||||P|||||||||||||||Z||||||||||||| |||||||E||||||||||||||I||||||||||||| |||||||||V||||||||||T||||||||||||| |||...
Autori: Dorentina dhe Madita · Lloji: Analize letrare · Tema: Hansel dhe Gretel
Hansel dhe Gretel Keta te dy ishin burr dhe grua , nje dite ata kishin ftuar nje mik te rendesishem per drek .Gretel i tha gruas se tij duhet ti pjekesh dy pula per drek sepse kam nje mik te veqant ,pastaj Gretel u nis per ta marr tek shtepia e ti...
Autori: Pablo Neruda · Lloji: Analize letrare · Tema: poezi
Pemet e kopshtit tè amullta rrine né ajrin e bute tè mbremjes,si tè ishin piktura mbi nje pelhure tè holle nje zog i perhimet qe kolovitet mbi degen e nje pjeshke né lulezim ,keqyr mire se mos turbullon heshtimin qofte edhe vetem nje klithme .gjithc...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Analizë e figurës së Medeas
Medea është një personazh kompleks që ka tërhequr vazhdimisht vëmendjen e kritikëve letrarë dhe të lexuesit të thjeshtë.ajo është mjaft aktuale edhe në ditët e sotme.mënyra se si Euripidi e ka krijuar këtë personazh është autentike e t...
Autori: Anaili · Lloji: Analize letrare · Tema: Ndjenjat
Poezia ime ngjan me kartolinat ne festa. Gjithsecilit i takon nje urim. U ngjan diteve te mbushura plot me ngjarje qe ndonjehere zgjasin deri ne agim. Flet per gezimet, per lumturite e mia, kur nje lajm i bukur mbremjen ma zbukuron. flet yjet ...
Autori: Shqiponja · Lloji: Analize letrare · Tema: Vetmia
Ka gjëra në këtë jetë të cilat nuk mund t'i përkufuzosh me fjalë, nuk do të mjaftonte as një faqe, as një libër, e tillë është jeta. Nëse ti ngrihesh në mëngjes me një motiv atëherë ti po jeton, po merr frymë, po e ndjen dritën e ...
Autori: Adea Salihi · Lloji: Analize letrare · Tema: Ofendimet e botes karshi njerzve
Leter Botes..! A ka problem bota me ne, apo ne kemi problem me boten! Gjdo njeri i ben vetes kete pytje, duke u lodhur nga ofendimet e tjerve, duke mos patur vullnetin e vet per te vazhduar jeten por pse oj bote je kaq, e brishter pse o njerez je...
Autori: Erika Remark · Lloji: Analize letrare · Tema: Realiteti dhe dueti fat-ekzistence
Ti fat i jetes time te gdhenden ne argjile, Te rrenjosen ne toke te shkrete , E plasaritjet mbi emrin tend , Plaken vitet nje e nga nje. Ti quhesh art,art ne qelq te ftohte Lashtesi e njohur nga shekujt qe s’njohe Zotin tend! Thuame, ti madheshti ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Kaligrama ne anglisht për jetën
||||||||| ||||||| ||||||||||||||||||||||||||| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| ||||||||| ||||||| |||||| ||||||||| ||||||||| ...
Autori: Erza Breznica. · Lloji: Analize letrare · Tema: GJeegjeza.
Ka ca fjale qe ta kuptosh duhet ta gjesh se qe eshte. Ato jane gjeegjezat tona te bukura , e te njoma
Autori: ARLINDA BEQO · Lloji: Analize letrare · Tema: SUMMER
SUMMER SEASON All seasons are beautiful but best of all is Summer. During the summer there is a lot of heat and the farmers go out and work in the fields. During the summer holidays many people and children go to many places of entertainment, entertainme...




Komentet e fundit!

Emri: Arta Klaiqi
Email: Arta_Klaiqi@hotmail.com
Komenti: Kush e ka shkruar këtë vepër të shëmtuar në emrin tim?



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com