Data e postimit: 2015-02-04 13:04:52
Lexime: 82955 |
Oj Pranver,oj bukuroshe
Skaj me skaj,e qosh me qoshe,
Bukuria per ty ndricon,
Dashuria per ty lulezon.
Ngjall gjallesa per bukuri,
Ke hare e shume kenaqesi,
Lulezojne lulet gjithe sa ka,
Ti na vjen kur bore ska ma.
Me ty ringjallet cdo krijese...
|
Gjate moshes se adoleshencen na ndodhin shume ndryshime qe kan te bejne me shume me rritjen dhe me pjekurine tone.Gjeja me kyc e adoleshences eshte arsimi i mesem i cili esht nj hap i rendesishem drejt te ardhmes.
Shkolla 9 vjecare nga gjimnazi ka nje n...
|
ROGOV KRENARE
Kështu deshmorit Safet gashi
Rogov a ndjeve o
Shum trima shum hero
Bac o vlla Safet o shok
Krah o pris me ty o flamurtar,
U zgju i ulti rob
Puntor e katundar
Me ty lulzoj vllazërimi me ty dita agoj
Mbi gjakt te kosoves
U...
|
dimri eshte nje stime shume e bkr dhe e qete. debora jashte, zjarri ne oxhak, caj ose ushqimete ngrohta ne sofer te japin nje qetesi te pazevendesueshme ..................................................................
|
Vjeshta
Nje stinë ku ngjyra e gjelbert merr fund .E gjithe natyra merr ngjyre portokalli dhe kafe .Vjeshta eshte nje stine shume e bukur e cila na sjell nje mot te fresket dhe me shi.Secila stinë e ka bukurine e vet por edhe vjeshta ka bukurine e saj...
|
Ne ditet e sotme hasim cdo dite ne rrethin tone shoqeror raste te shumta bullizmi. Bullizmi eshte nje femonem shum i rastisur per te gjithe ne. Te gjithe e njohim dhe kemi degjuar rreth bullizmit. Bullizmi eshte nje nder fenomenet me te rrezikshem per nje...
|
Po na gzohet kulmi
Po na gzohet pragu i shtepis
Po na vjen nipi yn i ri
Gzohi ju oj mesa
Gzohi ju oj bija
Po na vjen Fatlumi
Po na gzohet shpia
Gzim i madh sot ne jete shtepi
Shum po gesohet gjyshja
Shum po gzohet vendi
Me gezim te madh so...
|
Dimri është stinë shum e bukur sepse bie bor fëmijët luajn me topa bore bëjnë një njeri prej bore, rrëshqasin me saj. Në Dimër duhet të vishemi më trash se në stinët tjera sepse është më ftohet. Stina e Dimrit ka dhe ...
|
Ndonjëher jeta të bënë të lumtur, ndonjëher të bënë ta urresh edhe veten.
Ndonjëher lodhesh,lodhesh duke parë veten si zhgënjehesh nga personat
që i don dhe i vlerson, lodhesh duke ecur me kokën lartë sikur asgjë ska ndodhur,
por në fa...
|
"Robinson kruzo"
Ky roman i Defo tregon nje gjendje tejet
interesante . Ai pershkruan jeten e heroit te tij ''Robinson Kruzo'' .
- Robinson Kruzo lindi ne vitin 1632 ne '' New york '' nga nje familje e mire , por nuk ishte vendos , por babain e ...
|
Gjorgu u drodh pasi shpresat po i iknin, ai drejtoi tyten e pushkes dhe shenjestroi prene tij .Ne castin e fundit ju kujtua nje shprehje e mocme"Ti pushk e pafsh , e ti e vrafsh . Zakoni kerkonte qe viktimes duhej ti flisnin para se ta vrisnin e Gjorgu as...
|
|
Kush eshte kjo qenie njerzore qe ha,pi,flet,qesh e qan?Me padyshim njeriu . Po nga erdhi ky njeri?Kush e krijoi ate?E kush mund ta dije? Natyra apo zoti e krijoi kete qenie kete njeri .Ky njeri jam une,je ti Cila eshte historia e njeriut qe erdhi ne kete ...
|
Dimri eshte nje stin shum e bukur sepse bie bor,femiet luajn me bor etj.Ne dimer jane festat e fundvitit ne te cilen jane VITI I RI etj.Kur vie VITI I RI ne gezohemi sepse vie nje vit i mir dhe i mbar,por disa nuk gezohen prej problemeve te tura.Ne dimen ...
|