Data e postimit: 2015-01-26 20:05:32
Lexime: 9188 |
E hënë
19/03/2018
I dashur ditar
Ja ku po takohemi sërisht pas kaq shumë vitesh. Jam ulur përsëri në të njejtin vend ku ulesha kur isha i vogël dhe po të shkruaj sërisht. Pothuajse e kisha harruar se si ndihesh kur shkruan një ditar. B...
|
Hey ( M )❤️
Zemra ime prej momentit qe te njoha e ndjeja nje lloj simpatie per ty , por se mendoja se do ishim si tani ! Fillove ngadale te hyje ne zemren ime , ne endrrat e mia , ne jeten time !!!
Te ti gjeta veten dhe kuptova se cfare eshte das...
|
Qdo gje qe na ndodh ne jet per mir vet me vete flasim . po pra kjo jam un ... por kur vie qasti te perjetojm ndonje tragjedi te gjith thojn ,,pse jetoj pse mua kjo jet,, por ndalo dhe mendo ishe ti\ajo qe kur perjetoje lumturi nuk te shkonte ne mendje te...
|
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashuria ime.E c'kuptim kishte?! Zemra ime rrehte fort e askush se dinte,as ti.Te doja nga larg,duke te shikuar.E mrekulluar si asnjeher me pare.E dashuruar me ...
|
Ti , mesuesja ime arrite te depertoje aty ku dielli nuk ndriconte
Ngrohe zemra qe as zjarri nuk I ngrohte.
Sherove plaget e nje zemre qe ishte dorezuar
Sherove nje shpirt te lenduar qe jeta e kish rrezuar.
Potenciali juaj me tha me nje psheretim se s...
|
I dashur gjysh,
Kjo letër të dedikohet ty Gjysh, për të dëshmuar se ishe dhe do të mbetesh për gjithmonë më i miri… Zoti te mori nga une ne daten 31.12.2009 ora 18;00.Nje dite shue e trishtuar per mua.Nje dite ku me humben forcat per te...
|
E dashur vetja ime ...
Nk e di se c te ka ndodhur.Shoh se kohet e fundit ke ndryshuar shume. Une...une ty nk po te njoh me. Nk e di se si ndryshove brenda nje kohe kaq te shkurter. Asgje nk esht me si me pare. Jam duke kerkuar shume per ty por fatkeqsish...
|
libri është shoku më i mirë në jetë i cili na dhuroi dituri dhe na u mbushi trurin me dije e pasuri.
ai është m i shternjët se sa thesari, është si burimi i jetës është xhevahiri jonë.
më e mirë është dija se sa pasuria, ne nga libri ...
|
bloodymeri bloodymeri top sheqeri top sheqeri .
bloodymeri bloodymeri e ka trupin si bidon feri
bloodymeri e veshur si nuse del si samra neper puse .
bloodymeri thot une te vras une i them nuk ta zgjas ta kercas.
bloodymeri del neper pasqyra me thot ...
|
I nderuar edi rama une quhem denada koci dhe jam nje nxenese ne shkollen demokracia ne durres.nuk po zgjatem dhe po filloj problemin tim .stina e dimrit eshte e gjate dhe e ftohte ,ne shkolle time kjo stine eshte problem.ne nuk kemi kaldaja prandaj edhe k...
|
Krahet e zez te nji nate pa gjum
E varrosin lagjen prane,
Drite,jete,gjallesi-askund,
Vetem erresine e skam.
U harrua jeta e dites
Nder shtresat e nates,e paqja
U dredh nga parzmi i errsines ...
N'andrra perkundet lagja.
Njerzit nder shte...
|
Dikur mendoja se isha e dashuruar,por nuk e dija se ishte dashuri imagjinare,inekzistente. Vuaja pa e patur nje qellim,qaja si femije,por per dike qe nuk e meritonte. Mendoja se ecja gjate jetes me dashuri,por jo. Nji dite isha krejt e veteme,po mendoja: ...
|
Viti i Ri po afron dhe kjo mundësi e re për të arritur qëllime, sfida dhe ndryshime të reja është gjithmonë e mirëpritur nga të gjithë. Familja dhe miqtë bëhen edhe më të dashur në një festë si kjo, ndaj edhe meritojnë mesazhet më të ...
|
Jeta eshte e ndryshme per gjithësecilin ku secili duhet ta jetoj ate ne menyren e vet.
Jeta nuk eshte e lehte por pikerisht kjo eshte esenca e saj te jetosh do te thot te luftosh sfidat e jetes e nese je i zoti do te dalesh fitues.Vet jeta eshte si nje ...
|