Data e postimit: 2015-01-21 19:16:04
Lexime: 2723
tekset
Autori: edmond tupja
Lloji: Analize letrare
Tema: teks informativ
Shkolla: Hasan Prishtina
Klasa: 5D
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


teks informativ per femij

Vepra te ngjashme
Autori: Erbuna Hajdari · Lloji: Analize letrare · Tema: Per babin tim
Heroi im, Mbreti im, mbështetja ime më e madhe është Babi. Sa herë që e shoh që vjen nga puna vrapoj dhe e përqafoj, kur e përqafoj e ndjej në zemër një ngrohtësi. E ku ka më mir se sa kur e ke prindin afër vete.Gjithmon ulem pran tij dhe ...
Autori: Fati · Lloji: Analize letrare · Tema: Figura e gruas ne krijmtarine e Migjenit.
Migjeni eshte nje shkrimtar dimensional dhe ne ze poet i letersise shqipe.E gjitha kjo dhunti e tij, e ndihmoi ate te realizonte vepra me nje mjeshtri te pashoqe. Ne krijmtarine e tij letrare figura femerore mori nje universalitet,me nje peshe te madh...
Autori: S'KA · Lloji: Analize letrare · Tema: KUNDRINORI
Kundrinori ne sintakse perben:Objekti qe e merr veprimin e drejtperdrejt te foljes(kallzuesit te fjalis),p.sh.DJALI E TAKOI SHOKUN-(kundrinor i drejt).Objektin qe eshte perfitues i veprimit qe shprehet prej foljes(kallezuesit)p.sh.-Ja dhan dhuraten vajzes...
Autori: ARLINDA BEQO · Lloji: Analize letrare · Tema: SUMMER
SUMMER SEASON All seasons are beautiful but best of all is Summer. During the summer there is a lot of heat and the farmers go out and work in the fields. During the summer holidays many people and children go to many places of entertainment, entertainme...
Autori: Barije bislimi · Lloji: Analize letrare · Tema: Stina e vjeshtes
Stina e vjeshtes Fillon me 23 shtator dhe mbaron me 22 dhetor nje Stine ku e nngyra e gjelber te gjithe gjethet bien ne toke ato Jan shume ngjyra por me shum dallohet ngjyra e Arte .vjeshta edhe nje Stine ku ka erë reshje shiu dhe mjegull.por me vjeshte ...
Autori: Enejda Noj · Lloji: Analize letrare · Tema: ese Autostrada Durres-Kukes-Prishtine
Shqiperia,ky vend qe mbart emrin e shpendit gucimtar.E shtrire si tapet begatie ne Europen e kulturave.Qendron e shtrire ne pjesen perendimore dhe pjeserisht qendrore te Ballkanit.Me dalje te gjere ne detin ranor te Adriatikut e shkembor te Jonit.Ajri i ...
Autori: emanuela · Lloji: Analize letrare · Tema: besnike
Nje shoqe qe me kishte humbur me kohe le te themi!Zoti qoi qe nje dite te takohemi ne nje dasme.Une me ate(vilmen)nuk flisnim pervec:"pershendetje".Ajo dasem me beri qe te kuptoja se cfare njerzish ka ne kete jete ka shoqe pafund por qe perfitojne nga des...
Autori: Madit Syla · Lloji: Analize letrare · Tema: Dhuratat e ditëlindjes
DHURATAT E DITELINDJES Na ishte nje mbret dhe nje mbretereshë ata kishin nje vajz te quajtur Dajana.Nje dite dajana kishte ditelindjen dhe prinderit vendosen qe ti ftonin te gjithe femijet e fshatit.Kur dajana hyri në dhomen e ndejes ata duartrokiten...
Autori: ELDA BERISHA · Lloji: Analize letrare · Tema: MESUESI
MESUESIN TIM SHUM E DUA SEPSE AI KUJDESET FORT PER MUA ME MESON ME EDUKON KURR TE MIRAT E TIJ SDO I HARROJ
Autori: Emanuela · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja ime
E mbaj mend kur ishim te vegjel.Ehhhh sa here u rrihinim me njeri-tjetrin.une ateher nuk e dija dhe nuk e kuptoja se cdo te thoshte me te vertet te kesh nje vella me te madh qe do te ishte mbeshtetja jote.por kur fati jot ishte qe te ikje ne gurbet ateher...
Autori: SUEJD SEJRANI · Lloji: Analize letrare · Tema: Mbi Viruset Kompjuterike
VIRUSI Virusi është ajo pjesë e softuerit e cila infekton programet tjera duke i ndryshuar ato,me ndryshim në ketë rast nënkuptojme kopjen e atij virusi në mënyrë që të infektoj programe tjera.Kurse fjala malware vjen si kombinim i fjaleve ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Koha
Koha ecën, pa e kthyer kokën pas. Mikja ime, ti mbete e dehur nën ombrellën e saj. Erëra mosbesimi fryjnë gjithkund. Lotët e mi vërshojnë si rrëkej, mbyt gjith gjallesën që gjen para. Peshën e mallit toka nuk ka fuqi ta mbajë. Dhe...
Autori: A.Sheplo · Lloji: Analize letrare · Tema: Analizoni dhimbjen dhe ndergjegjesimin e xha Gorioit mbeshtetur ne fragmentin “Vdekja e Gorioit”duke shkallezuar pikat e drames neper te cilat pershkruhet xha Gorio nga autori.
Familja nuk eshte nje dicka e rendesishme,por eshte gjithcka.Familja eshte busulla qe na udheheq qe nga qarja e pare,ajo eshte baza e shoqerise dhe shperfytyrimi i dashurise se pacmueshme familjare ka terhequr sin je magnet shume mendimtare te ngrejne z...
Autori: KLAJDIMETA · Lloji: Analize letrare · Tema: TE MBAJME PASTER MJEDISIN
mjedisi eshte jeta jone . ne duhet ta mbrojme ate sepse po u ndot mjedisi jemi ndotur edhe ne .mjedisi eshte gjysma e jetes sone .disa rregulla per mbrojtjen e mjedisit jane= 1=te mos hedhim mbeturina ne toke 2=te mbjellim sa me shume peme 3=te mos p...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com