Data e postimit: 2012-07-10 05:07:11
Lexime: 4904
Shkruajme dhe plotesojme grafike
Autori: Erimelda Karaj
Lloji: Pershkrim
Tema: Hobe
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Dy prej hobeve te mia kryesore jane frekuentimi i shpeshte i kurseve te ndryshme dhe perdorimi i rregullt i kompjuterit. Persa i perket hobit te pare mendoj se eshte ne te miren time frekuentimi i kurseve. Ato me ndihmojne qe te fitoj njohuri edhe me te zgjeruara sesa njohurite qe marr nga shkolla. Te dish eshte fat dhe shkolla eshte primare ne jeten tone. Patjeter qe kompjuteri eshte baza e njohurive per te fituar nje pune te denje. Perpiqem gjithmone qe problemet e kompjuterit tim ti zgjidh vete. Kur nuk mundem kerkoj ndihme dhe kohe per te mesuar gjithnje e me shume.

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Ambicia është gjëja më e shtrenjtë në jetë !
Autori: Klevis Koka · Lloji: Pershkrim · Tema: pushimet
Ajo ditë që kalova në plazh, para 2 vitesh është e paharrueshme. Deti ishte i rrëmbyeshëm dhe kishte shumë pushues që laheshin në bregdetin e Durrësit. Të gjithë fëmijët bënin kala prej rëre gëzueshëm. Pasi u lyeva me krem mbrojtës nda...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
I. Pershkrimi objektiv. Eshte nje vajze pesembedhjete vjecare. Me nje gjatesi mesatare prej 168 cm, ka floke te verdhe e sy bojeqelli. Vishet shume thjeshte, me xhinse e bluza te gjera. Adhuron futbollin, basketbollin dhe lojrat e ndryshme elektronike. ...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Kushtuar nje personi te vecante
Kushtuar nje personi te vecante Ndjenjat nuk mund te shkruhen.Ato ndjehen.Disa ndjenja jane te burgosura thelle ne shpirt e ne zemer por ka dhe te tjera te hapura.Nje nga ndjejat eshte dhe dashuria e cila lind dhe rritet cdo dite me shume.Dashurite mund ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Kultura është hap i së drejtës !
Autori: Ajla · Lloji: Pershkrim · Tema: Pylli I lulezuar
Pylli I lulezuar me jem kenaqesi me gjalleron jeten me mbush me fryme plot ajer te paster.pylli eshte vete jeta jone prandaj mbroje.
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtimet
Prape po shikoj qiellin, si ne prozen e kaluar, por kete here rete nuk po luajne. Perkundruazi, po zihen, por jo me njeri-tjetrin…me Kohen… Po zihen me kohen qe te me ktheje gjithe castet e bukura, te kaluara. Madje, edhe ato te keqijat nese vijne ba...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Pasuritë më të mëdha janë ato që nuk i sheh dot syri .
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Pushimet ne fshat
Pushimet e veres jane gjithmone te mirepritura sidomos ato qe kalojme ne fshat tek gjyshja!Qyteti ku jetoj na ofron shume gjera,shume zbavitje por mua me pelqen shume fshati.Qetesia e tij te mbeshtjell si nje lekure e dyte ne muzgun e mbremjes kur punet ...
Autori: lorena aliaj · Lloji: Pershkrim · Tema: perendimi i diellit
Perendimi i diellit eshte i bukur kur je afer tokes por me i bukur dhe mbreslendes eshte kur je afer detit ose liqenit.Aty ndien nje kenaqesi te paperseritshme.Dielli qe reflekton mbi liqen e ngjyra e qielli dhe e ujit merr portokalline e embel e cila ta ...
Autori: adelajda jakupllari · Lloji: Pershkrim · Tema: mjedisi
ky tregimdo tju frymezoje qe te pasroni mjedisin
Autori: Sara Kashami · Lloji: Pershkrim · Tema: Nate ne bregdet
Pas nje perendimi te bukur e te qete pas ujrave vezullues dhe te mrekullueshem fillon nje heshtje e plote.Deti qe ngjasonte si nje drite shprese pa fund,tani u err.Ajo flake percelluese qe pasqyrohej ne te,u shua.Por bashke me te iken shume thesare.Siguri...
Autori: Aulona Morina · Lloji: Pershkrim · Tema: Nena
E dua qiellin, E dua diellin, E dua henën, Por më shume nënën. Ajo është engjull, Është shpirt i qetësis, eshtë yll qe xixëllon e më vështron, më perkëdhel sa herë qe kam nevoj.
Autori: Nikoleta rondo · Lloji: Pershkrim · Tema: Nena ime e shtrenjt
Mamajaeshte nje engjell. Mamaja te ndihmon shume kur ti ke nje problem je e stresuar apo ke ndonje hall ajo eshte e gatesheme per te zhgjidhur problem apo per te te dhen nje perqafim. Mamaja per femijen le koken sepse femija per nenen eshte gjithe bota ve...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com