Data e postimit: 2015-01-17 20:04:27
Lexime: 6544
Mengjesi i vitit te ri
Autori: Yllka Kastrati
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: viti ri
Shkolla: Avni Rrustemi
Klasa: VI
Qyteti: Kamenice
E-mail: Email eshte i fshehur!


Mezi e prisja diten e vitit te ri edhe ate nate kur rashe per te fjetur e mendoja kete... Kur u zgjova rashe shkalleve poshte ne dhomen e dites poshte bredhit te stolizuar me shum stoli pashe dhuratat nga te cilat u mahnita nga koperinat e tyre. Pas pak erdhen prinderit e mi dhe i pyeta per ke jane keto dhurata pastaj mora pergjigjien e mrekullueshme kur ata thene jane per ty. Hapa te gjitha dhuratat dhe ishin te gjitha shume te bukura. Kur u ulem per ta ngrene mengjesin e vitit te ri poshte deres se koridorit aty me afer pashe nje dhurate te vogel edhe per ate pyeta njejte por edhe prinderit e mi me dhane te njejten pergigjie u ngriva menjehere nga karriga dhe e lashe mengjesin e shijeshem te vitit e ri pas dhe vrapova ta hapja dhuraten.... E dini cfare ishe ishe libri i cili enderroja ta bleja i shkrimtares time te preferuar.Pas pak sekondash ndegjova nje ze i cili theriste me te madhe zgjohu zgjohu eshte koha per ne shkolle... u zgjova pa pritur dhe mnjehere pashe qe edhe libri mengjesi i shijeshem i vitit te ri dhe dhuratat e tjera te medha te gjitha ishen nje enderr e cila shprsoj te me realizohet ne te ardhen time..

Vepra te ngjashme
Autori: GISELDA XHELILI · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: DETI I KUJTIMEVE
Deti I Kujteses... Si qenie njerezore qe jemi ne trurin tone te vockel 'depozitohen' kaq shume kujtime te bukura , te mrekullueshme , te paharrueshme qe qendrojne gjere e gjate ne ate hapesire te vockel por qe ndonjehere kujtimet e shumta nuk mund te fsh...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Heroizmi i Vertete
Heorizmi eshte nje perpekje e shquar qe tregon guxim dhe virtyte. Heroizmi I ben njerezit qe te kryejne akte te jashtezakonshme ne sherbim te Zotit, njerezve ose vendit. Sot, heroizmi eshte konsideruar te kete nje qenie fantastike brenda tij qe eshte sup...
Autori: sara · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: nje vajze e cila vuante per nje asgje
sara,nje vajze 14-vjecare kishte ren ne dahuri me nje maturant.ajo e donte shume dhe perpiqej te bente gjithcka qe dhe ai ta pelqente sadopak por ai nuk e pelqente.ai sillej si i mire me te dhe nga mbrapa kraheve e tallte.si ishte nje cun shume mosmirenjo...
Autori: Albiona Aliqku · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: miqesia
Ese :Miqesia A ka me te flefshme se miqesia.Miqesia ka nje vler shum te madhe e cila te ndriqon jeten , ku qen mbeshtetje etj.Sikur nje zog qe e vlerson kengen e vet familjen e vet ashtu edhe njeriu.Askush nuk mund ta prish miqesin e askujt sepse do te p...
Autori: Edmond Dema · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria per nenen
Nena a ka fjal me te madhe se nena dashuria dhe kuptimi i kesaj Bote prej teje nene e mesova jeten prej teje mesova se qka do te thote jeta nene shpirti im bukuria e dynjas nene ime me ate buzqeshje qe me shuan hidherimet inatet dhe nese jam i semur me bu...
Autori: xxx · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: ...
Gjdo njeri gabon dhe pendohet por, thon se njeru mëson nga gabimet. Po jeriu mëson nga gabimet por nuk mund ti harroj ato,gjëja me e mir esht te mos ndihesh i\e penduar. Njeriu ec me kohen mësohet nga shum sfida qe jeta ka per ju. Sfidohuni mësohuni ...
Autori: Blerta Sinanaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Nene mos qaj
Nene mos qaj mos ma dhuro lotin edhe mua mos lejo te lendohet zemra ime nene fjalet per ty nuk mund te jene te pakta . NENE ma dhuro buzeqeshjen ne fytyre dhe une ta dhuroj gezimin ne zemer mos ma dhuro lotin ne fytyre qe te mos mund te te therras ne emer...
Autori: Sh P · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Per femijet e braktisur
Ne Kosove cdo vit braktisen rreth 70 femije,te cilet presin te gjejne ngrohtesine ne ndonje famije.Jane disa njerez te cilet mendojne se ata femije kane dashur te behen te tille dhe jo se rrethanat apo edhe vete jeta i ka detyruar te behen te pastrehe.Pa ...
Autori: titilja · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Individualizmi
Individualizmi shfaqet ne menyra te ndryshme ne rende te ndryshme shoqerore.Diku me e kontrolluar dhe ne dukje e injoruar dhe diku me e theksuar dhe e jetesuar. Shembuj te ketyre rasteve jane e para sistemi shoqeror qe kaluam ku me ngulm kerkohej nga...
Autori: E.C · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ndikimi i guximit dhe frikes ne jeten tone
“Bota i perket atij qe guxon” “E vetmja menyre per t’ia dale mbane eshte te vazhdosh se ecuri perpara“. Eshte kjo shprehja qe me futi thelle ne mendime pikerisht atehere kur ndjesia e mposhtjes me kishte pushtuar dhe erresira kishte zhdukur cdo...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Stina e vjeshtes
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...
Autori: BLERTA SINANAJ · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: DASHURIA NDAJ MOTRES
MOTRA PERSONI ME I MIRE QDO SEKRET MUND TJA TREGOSH SEPSE AJO ESHTE E SINQERTE E MIRE ME MUA ..SOT PO FLAS PER TE ME NJE NDJENJE MOMENTALE POR TE PAHARRUESHME BUZEQESHJA E SAJ TE DHURON LUMTURINE E ZEMRES QE NUK NDALET ASNJEHERE. ZJARRI I SE VERTETES QE T...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bibliografia
Bibliografia nga greqishtja e lashte per pershkrimin e librave , ne fillim merrej si i gjithe mesimi nga permbajtja e librit, sot me kete shprehje nenkuptohet deftimi i mesimeve nga regjistart e librave apo literatura(mesimmbi libra). Bibliografia eshte p...
Autori: Dori · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Familja
Familja është thesari i jetës tonë! Familja ka gjanat e veta personale. Pa familje nuk ka as edhe jetë. Familja të shton jetën,familja të jep emrin njeri!Një njeri në familjen tonë është së tepermi i çmuar Me një fjalë familja ka ven...




Komentet e fundit!

Emri: uarda
Email: vanessajeta@outlook.com
Komenti: shume e mire!bravo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com