Data e postimit: 2012-06-27 00:15:58
Lexime: 12060
Pertej Largesive
Autori: Bilal XHaferi
Lloji: Tregim
Tema: ne kete veper behet tem per luftrat
Shkolla: ali gashi
Klasa: une jam ne klasen e 7
Qyteti: drenas
E-mail: Email eshte i fshehur!


- Romani ose kjo veper per teme kryesore ka kohen ilire , kur Iliria luftonte kunder pushtuesve romake . Me sakte , behet fjale per kryengritjen e madhe Ilire te viteve 6-9 te shekullit te pare te eres se re kunder romakeve .
- Kete kryengritje e udhehoqen dy komandante : Bato i Breukeve dhe Bato i Desidiateve pas nje beteje ku ai kapet i gjalle nga ushtria ilire .
- Personazhi kryesor i vepres eshte ergysi , luftetar i shquar i cili po kthehej nga fushebeteja i lodhur, i rraskapitur , i uritur por me nje moral te larte siq i kishte hije ushtarit Ilir .
- Ne vazhdim te vepres shkrimtari vuajtjet e ergysit qe kishte marrur rrugen per ne Dardani nga Andetriumi e deri ne Skardus ( Malet e Sharrit ) qe siq thoshte shkrimtari ka kaluar shtate diej e shtate hena per te arritur ne Dardani.
- Gjate udhetimit te tij te gjate per ne keshtjellen e Buklit qe i duheshin edhe shtate ore ne udhetim .
- Gjate udhetimit ergysi takoi nje vajze shum te bukur e cila jetonte ne nje shpelle bashke me pese vellezerit dhe me babain e saj .
- Ajo kishte dy kova te mbushura me qumsht . Ergysi pa e pyetur ja mori kovat dhe piu qumsht . Pastaj Amarda e qoi ne shpellen e vete i dha ushqim e keshtu me radhe . Ne nje dite romaket vrajne vellezerit dhe babain e Amardes . Pastaj ergysi e mori me vete . I fejuari i saj Algladi kishte shpetuar duke u arratisur ishte gjalle . Algladi ishte i fejuar me Amarden sipas zakonit .
- Ergysi nuk donte t'ia jepte Amarden edhe pse Algladi i dergoi pleqte deshmitar . Ergysi e sfidoi ne dyluftim Algladin dhe u plagos .
- Qe te mos ndodhte ndonje tragjedi me teper Amarda u hodh nga dritarja ne humnere duke lene amenete qe ata te ishin te bashkuar per te luftuar si vellezer dhe amaneti i saj u respektua.

Vepra te ngjashme
Autori: Ameli.hajdini@gmail.com · Lloji: Tregim · Tema: Nje vajz 9 vejcare
Historia e nje vajze 9 vjecare Shum pak veta mund ta ken perjetuar historin e saje. Ishte nje vajz shum e lumtur ,kur 1 dit kthehet nga shkolla shikon , tek shtepija e saj shum njerës edhe habitet, shkon mbrenda shikon mamin duke qar e pyt! cfar ka ndo...
Autori: Florjan Kolukaj · Lloji: Tregim · Tema: Fshatari i varfer
Na ishte nje here nje fshatar i varfer.Ai kishte 3 djem.Djemve nuk iu pelqente te punonin aren si babai.Ata loznin gjithe diten.Babai vuante shume qe djemte e tij nuk e donin punen.Nje dite prej ditesh ai u semur rende. Kur i erdhi koha per te vdekur i th...
Autori: GIZEM SAID · Lloji: Tregim · Tema: ATE QE E KE TASH MOS E HUMB ME TEJ
Leurati i kish shkuar Gjyshes per vizit.Ai po rinte serioz ne kuzhinen e vogel te shtepis se Gjyshes .AI iu ul pran, mori koken ne pleqi dhe i tha: -E di sa shume gezohem kur vjen ti,bir? -Sa -Sa ketu e ne detdhe,madje pak pertej. -Po uneGjyshe ,sa ki...
Autori: Ameli · Lloji: Tregim · Tema: Nje vajz e re
Ndërsa ndodhej në një autobus shkolle, një vajz e re e quajtur Vanesa, vuri re një nxënëse, Anën, e cila gjithmonë ulej vetëm. Ana dukej e trishtuar, kështu që Vanesa e ftoi të ulej pranë saj. S’ishte për t’u çuditur që Ana ishte e tr...
Autori: frensis cela · Lloji: Tregim · Tema: shoqeria
Nje dinosaur i vogel kerkonte nje shok qe te luante. Dhe ate kafshet kishi frik. Nje dite ai shkoi ne qytet ai atje pa femij te veqel nje vajze e vogel nuk kishte as nje shok.Kur pa dinozaurn e vogel u tremb pak por dinnozauri i tha se nuk bente keq.Qe at...
Autori: Xhilda · Lloji: Tregim · Tema: dashuria...
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne stacionin e autobusit ku po prisnin te dy per te ikur ne shtepite e tyre. Ajo kishte qene tek motra, ai tek nje shok. Pothuajse cdo dite shkonin tek i nje...
Autori: Selena · Lloji: Tregim · Tema: 8 Marsi
8 Marsi eshte njera nder ditet me te bukura per nenat tona.Per 8 Mars nenes secili femij i dhuron lule apo ndonje dhurat tjeter. Nenes duhet tja themi fjalet me te embla.Ajo gjithmon do te jet nena jonn.Te dua nen ta uroj nga zemra tet Marsin Urimee per ...
Autori: Ameli · Lloji: Tregim · Tema: Amelia 11 vjece
Kur amelia ishte 11 vjece babai saj ndahet nga jeta mamaja esht e dobet fizikishet nuk mund ta rris dot Amelian . Un e kam shoqe te ngusht edhe dua ta ndihmoj . Sepse ajo nuk gezon asnj te drejt si jetimet e tjer . Jetimet librat i marrin pa lek Amelia i ...
Autori: emma watson · Lloji: Tregim · Tema: hsm 3
Kapitulli i Parë Palestra e shkollës “East High” po shkundej duke qenë se gjysma e parë e ndeshjes kundërshtare mes “Wildcats” të gjimnazit “East High” dhe Kalorësve të gjimnazit “West High” po shkonte drejt fundit. Nxitësit e ...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Fitimi i vetbesimit
Ne kete tregim do te flasim per Anin dhe veshtiresite e femijerise se tij. Ani eshte nje djalosh me floke te shkutra kafe, sy te zinj, ka nje buzeqeshje te lezetshme dhe eshte i qete, i zgjuar, nuk ka asnje mik dhe ai ka veshtiresi ne te shprehur dhe ne k...
Autori: shpetim xhelili · Lloji: Tregim · Tema: nje djal ne nat te bukur
ishte nje djal i vetem i cili nuk kishte prinder. ai pas disa viteve shkoi ne nje qytet ,atje gjeti nje banes te madhe , dhe ta ni ai kur u rrit u martua me nje princez dhe tani ube edhe ai princ. kur tani ai kaloi shum dite te bukura me gruan e tij qe...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brenda dy shtepizave jetonin dy familje, ajo e Tuvakeve dhe e Vanineve. Secili prej tyre kishte nga kater femije. Ata shkonin shume mire me njeri-tjetrin, madje...
Autori: adela bano · Lloji: Tregim · Tema: varferia
Varferia Ishte dite dimri shume e ftohte.Nxenesit qendronin te strukur ne pjesen e vetme qe ngrohte dielli i vobekte.Ana tha papritur:Sot eshte me mire se ditet e tjera - dhe i hodhi syte per nga Rebeka , e cila ishte e perhumbur ne mendime.-Po,tha me nj...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Shtëpia në pemë
Shtëpia në pemë Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të mrekullueshëm. Ne të dy shkonim shumë mirë me njëri-tjetrin dhe luanim së bashku si dy shokë. E fshehta jonë ishte shtëpia që ndërtuam në pem...




Komentet e fundit!

Emri: arbnora
Email: arbnora_berisha.5@hotmail.com
Komenti: Shum e mir

Emri: Drilona
Email: realbarcelona99@hotmail.com
Komenti:

Emri: anonim
Email: anonim_palidhje@live.badihava
Komenti: kjo tem ma pldh ska mju lut sju kisha lut se sjom asi personi kshtu po ju thom 'a keni fucking mendu kur e keni fucking postu' BYE LOSSSER

Emri: erlisa
Email: lisalokaj@hotmail.com
Komenti: edhe pse tema esht shum e mir esht shum e shkurter per ta shkruar ne nje referat ne te gjith e dim se referati duhet me qen me i gjat dhe ishkruar nga fjalet e tua dhe jo ato te autorit nuk kam asgje kunder por nuk mendoj qe kjo eshte tema e duhur per nje referat

Emri: albin
Email: bini_tba@live.co.uk
Komenti: Eshte veper shum e bukur per mua

Emri: anonim
Email: emri_anonim@live.cp
Komenti:

Emri: anonim
Email: emri_anonim@live.cp
Komenti:

Emri: qendresa mehmeti
Email: vesa-mehmeti@hotmail.com
Komenti: shume e bukur kjo lektyr me pelqeu shume

Emri: lina
Email: fjolla.lona.147@hotmail.com
Komenti: Une kish dasht me qit tregime per klasen e gjasht se qashtu me vyn

Emri: lina
Email: lina-ramaj@live.de
Komenti: Une kish dasht me qit tregime per klasen e gjasht se qashtu me vyn


Emri: cmeni
Email: cmeni.cllomi@hotmail.com
Komenti: Krejt cmen ke aaa

Emri: cmeni
Email: cmeni.cllomi@hotmail.com
Komenti: Krejt cmen ke aaa

Emri: shkurta
Email: vlera_25@postribe.com
Komenti: ju lumt

Emri: budalla
Email: bdallabeidki@hotmail.cokm
Komenti:

Emri: Alban
Email: bani_kastrati@hotmail.com
Komenti: Hmm,Me.Pelqen.Por.EShte.Roman.Apo.TRegim?,:-))

Emri: Alban
Email: bani_kastrati@hotmail.com
Komenti: Hmm,Me.Pelqen.Por.EShte.Roman.Apo.TRegim?,:-))

Emri: Leta
Email: leta.1@live.com
Komenti: kukuuuuuuu nxnnnncncncnncnc keiit palidhjee

Emri: Ronaa
Email: rona.1@live.com
Komenti: ju kisha lut a ka mundesii me qiiit tregime ose perralla per klasen e 7 sepse qashtuu um vynnn

Emri: ardi
Email: ardi-rexhepi@hotmail.com
Komenti: Kjo veper esht shum e mir sepse na messon per teee kaluaren e

Emri: me ta qit kamen m,e kast
Email: adrenalina_edjemve@hotmail.com
Komenti: m,e hjauid kjaxd xaskd asdids ws


Emri: arbnesha galani
Email: nesha.10@hotmail.com
Komenti: mua me pelqen sepse ma kujtonshum te kaluaren

Emri: life
Email: life_peja_2@hotmail.com
Komenti: esht e verte sepse na meson per te kaluaren

Emri: blerina
Email: blerina _pz@postribe.com
Komenti: shum e mir kjo lektyr ju lumt

Emri: marigoona ramaaj
Email: goona-12@hotmail.com
Komenti: Eshte nje veter e mir sepse na meson me shum per te kaluaren dhe qka ndryshon ajo nga koha e sotme , koha ne te cilen po jetojm ne .



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com