Data e postimit: 2015-01-10 12:03:34
Lexime: 5556 |
Shumë shumë kohe me pare ishte nje mbreteri me nje mbret dhe nje mbretereshe.Pas disa vitesh mbreteresha lindi nje femije dhe ata ja vuan emrin marina.marina u rrit dhe u be nje princeshe e perkryer e bukur dhe e shkathet por marina nuk kishte dale ndon...
|
Te t'i tregoj sjelljet e nenes arush,ti do te çuditesh.Nuk na besohej qe kafsha t'i donte aq shume kelyshet e saj.Po te m'i tregonte dikush veprimet e arushes,une nuk do ta besoja.
|
Poezia ime ngjan me kartolinat ne festa.
Gjithsecilit i takon nje urim.
U ngjan diteve te mbushura plot me ngjarje
qe ndonjehere zgjasin deri ne agim.
Flet per gezimet,
per lumturite e mia,
kur nje lajm i bukur mbremjen ma zbukuron.
flet yjet ...
|
Jemi Nje Komb
Sa bukur esht Te flasesh per Kombin ton Shqiptar. Sepse Vuajtja E Shqiptarve Su ndal Plot 5 Shekuj Me rradh , Ahh Sikur Do mundeshim Ti Harronim Keto Vuajtje qe U ben Koh me par . Un si Nje Nxense Qe Jam jam Krenare qe kam Nje Gjuh te Embel...
|
Dhimbja me ka vrar e malli shum
M'ka marr jetes nuk i dihet çdo gjë
T'vjen si bomb hidrogjeni ne ato
Momente kur sje i pergatitur taman
Spo di se çka me than a me fol
Per dikan qe sdin me respektu apo
Per ato që rrin ter diten mbas Krahvet du...
|
Kanuni eshte nder ligjet me te vjetra te Evropes.Ky kanun eshte permbledhje e normave dhe dokeve shqiptare,ligjet e tij kan sherbyer per nje kohe te gjate si norma shoqerore dhe si nje sistem vetqeverises qe mbizoteronte ne viset e malesive te Shqiperise...
|
Refleksioni filozofik është një proces mendimi dhe analize që synon të kuptojë thelbin e pyetjeve themelore në jetë. Përmes refleksionit, filozofi shqyrton temat e mëdha si natyra e ekzistencës, natyra e diturisë, morale dhe etika, duke u marr...
|
Skeda e analizës
Titulli: "Këngët e Milosaos"
Autori: Jeronim De Rada
Lloji i veprës: Poezi epike
Përmbajtja:
"Këngët e Milosaos" është vepra më e njohur e Jeronim De Radës, një poet shqiptar i shekullit XIX. Vepra është një poez...
|
1 dashuria është e verbër dhe nuk e di ku shkon.
2 të duash dikë do të thotë të kapesh fort pas tij.
3 të gabosh është njerezore.te falesh eshte hyjnore
|
arsyeja pse po jetoj eshte nena ime.ajo me shtyu ne jet e me dha shpresa.me edukoi ne menyren me te mir si te respektoj te tjeret pa dallim moshe,me mesoi se qeshte jeta dhe si ta jetoj ate.sakrifica e nenes ndaj femijeve te saj smund te shprehet as me q...
|
Shume gabime
Shume po du me shkru
po mdoket se kam mu penu
se ndjenat qe i kam
shume jane mashtru
S'kam mujt me fol
E skom mujt me pa
Nuk e di me mu qa asht tu nodh
Se shume gabime kam ba
Zemra jem ma spunon
Syt kan flejt
Shpirt...
|
E mbaj mend kur ishim te vegjel.Ehhhh sa here u rrihinim me njeri-tjetrin.une ateher nuk e dija dhe nuk e kuptoja se cdo te thoshte me te vertet te kesh nje vella me te madh qe do te ishte mbeshtetja jote.por kur fati jot ishte qe te ikje ne gurbet ateher...
|
AKIL PELIDI HEROI I FAMSHEM I LUFTES TROJANE,TIPI IDEAL I KOHERAVE HOMERIKE.HOMERI TE ILIADA NA JEP NJE KUADER TE [PLOTE MBI PREJARDHJEN JETEN DHE LUFTEN E ALILIT,KURSE TE ODISEJA SHKRUAN PER NDERIMET QE JU BENE PASI VDIQ. SIPAS MITOLOGJISE KA QENE BIRI I...
|
Poezia ime ngjan me kartolinat ne festa.
Gjithsecilit i takon nje urim.
U ngjan diteve te mbushura plot me ngjarje
qe ndonjehere zgjasin deri ne agim.
Flet per gezimet,
per lumturite e mia,
kur nje lajm i bukur mbremjen ma zbukuron.
flet yjet ...
|