Data e postimit: 2012-06-11 08:07:02
Lexime: 5154
Nen spektrin e tij!
Autori: Haris
Lloji: Hartim
Tema: Kujtime
Shkolla: anonim
Klasa: anonim
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ai atehere ishte gjithshka per mua...Ishte nje fllad qe hyri ne nje dite te bukur vere. Ah sa vap bente ateher si per cudi ngjasonte me diten e sotme.
U fut ne jeten diten time me nje shpejtesi marramendese dhe e ktheu veten e tij ne spektrin e mendimeve te mia. Por,mesa duket ai kerkonte te luante si ne nje loje vrasese me ndjenjat e mia.Here leshonte e here terhiqte deshirat e tij te cuditshme drejt meje.Me vjen per te qeshur sot sepse vone e kuptova lojen e tij femijerore, kot nuk thone ndjenjat jane te cuditshme te erresojne gjithshka. Kam pasur momente te bukura me te por ishin si nje shi i lehte vere, zgjasnin pak!Ndersa ato te hidhurat ah, ato nuk perfundonin kurre...derisa nje dite mori fund gjithshka ne nje te vetme telefonate, e me kurre se kam pare. Tashme me vjen te buzeqesh sepsegjithshka qe kisha u kthye ne nje gje te huaj qe se kuptoj, ndodhta se tashme ai eshte thjesht nje kujtim..popo,nje kujtim qe me beri nje njeri ndryshe me te forte sepse cfare isha une se ndryshoi dot kurre!U mundua te shtremberonte veten time me pasqyrat e tij,por sja arriti dot,une jam une brenda dhe jashte turmes!

Vepra te ngjashme
Autori: Ariela Selimllari · Lloji: Hartim · Tema: Adoleshenca
Te rritesh nuk eshte dicka e bukur por nje gjendje qe askush nuk i ka dhene nje pershkrim ekzakt.Eshte po ajo periudhe ne jeten tone qe as nuk e di se kush dhe ku je.Cdo gje qe na rrethon na duket si nje mbeshtjellje e zeze qe ta merr shpirtin.Ndihesh hi...
Autori: Hdhhd · Lloji: Hartim · Tema: Vsbsnjd
Stina e veres eshte ajo qe na ofron edhe pushimet me te gjata te vitit te cilat ne familjen time I shfrytzojme per te shetitur neper qytete te ndryshme. Gjate veres qe kaloi ishim ne Tropoje nje vend shume piktoresk me nje turizem malore be zhvillim, ne m...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Pa arsim s'ka perparim
Këtë shkrim do ta filloj me një thënie të Nelson Mandelës me një fjali të thjeshtë që ka shumë domethënie , ai thotë “Arsimi është arma më e fortë të cilën mund ta ndryshosh Botën” . A mund të thotë dikush se nuk është ashtu? ...
Autori: Artiola Berisha · Lloji: Hartim · Tema: Liria
Ne luft Kosova pesoi shume humbje. Humbi rinin dhe rimat me te dalluar, humbi gjysmen e shpirtit dhe shpreses. Nga kjo lufte humben shume familje me miliona te vdekur e te zhdukur. Me miliona nena qe po qanin, e po prisnin duke shikuar ne dritare. Po pris...
Autori: Redon Tateshi klasa e VI - Struge · Lloji: Hartim · Tema: 22 Nentori - Dita e Alfabetit
Gjuha jone gjuhe bilbilash Gjuha jone eshte e bukur,eshte bujare,e lashte sa vet jeta dhe e shtrenjte sa drita. Gjuha shqipe eshte si pranvera, me lule plot ngjyra, me rreze dielli, me cicerima zogjesh dhe me kenege te gezuara te fe...
Autori: Naim Frasheri · Lloji: Hartim · Tema: "Atdheu im".
-Atdheu eshte dashuria me e madhe per ne.Kur njeriu eshte larg atdheut dhe eshte i vetem gjithqka eshte ndryshe,nuk e din se c'te mungon e c'te duhet.Te jesh larg atdheut nuk ehste me sikur sic ishte ne vendelindje,na merr malli per shoket,miqet dhe gjith...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Hartim · Tema: Koha
Te lutem o kohe mos ik , qendro me mua , thuaji ores ti ndali akrepat njehere , perse nuk ndalen ?? Perse nuk me degjojne? Dua te ndalen tani , pikerisht tani qe ta kuptoj me mir sa e bukur qenka mosha e rinise , e sa e dhimbshme eshte kur e mendon qe p...
Autori: Orgita · Lloji: Hartim · Tema: Arka e trasheguar
Si ndihesh nese do te kishe nje objekt sado te vogel te cilen te eshte trasheguar ty?Te kane thene qe ky objekt qe ka afro 200 vite qe nga viti qe eshte ndertuar .Si do te kujdeseshe per te ?Mbase do ta vleresoje ,per faktin qe ndihesh e priveligjuar qe ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
E ndjej afshin e saj që ndihet në ajër.Më deh me aromën e vet këndellëse.Shoh të shtrihet nëpër tokë.E bën të rilindë dhe ndërlikset në pemë dhe e vesh me lule.Si ulet nëpër qiej dhe i përzë retë.Nxjerr në pah kaltërsinë e çiltë...
Autori: anonim · Lloji: Hartim · Tema: autoret me te pelqyer
ne fakt do te me pelqente nje sondazh : cili nga shkrimtaret shqipetare ju pelqen me shume : 1. dritero agolli 2. ismail kadare 3. sami frasheri 4. naim frasheri ? cili prej ketyre shkrimetareve te njohur ju pelqen me shume ???
Autori: Adela · Lloji: Hartim · Tema: Atdheu
Dihet se shume toka te shqiptareve mbeten jashte kufinjeve.Historia me ne edhte treguar e padrejte . Por te gjithe shqiptaret ,kudo qe jane , flasin , gjuhen e nenes. Ata kerkojne te drejtat e tyre dhe une mendoj se ne fund te fundit kjo eshte nje e drejt...
Autori: Marina Reverte · Lloji: Hartim · Tema: Endrra qe u be realitet
Nje here e nje kohe ne nje shtepi e cila gjendej ne mes te nje fushe te gjelbert jetonte nje vajze e vetme 13 vjecare.Ajo nuk kishte familje.Prinderit dhe motra i kishin vdekur ne nje aksident tragjik. Pas vdekjes se tyre ajo kishte qendruar ne ate shtep...
Autori: ska rendesi · Lloji: Hartim · Tema: poezi qesharake
plaku i pallatit per karshi me nje plak ka ren n dashmi dit e nat per te mendon pa e pare dot nuk duron kur del plaka ne dritare plaku i shkrete luan fare do qe tja beje me sy por i mbyllen qe te dy
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Hartim · Tema: harry potter
Harri potter 11 vjec nuk eshte nje femije si te gjithe te tjeret ka nje vrage ne balle ne formen e nje vetetime eshte bir magjistaresh dhe tamam ne ditelindjen e vet zbulon fuqite e tij magjike dhe boten misterioze se ciles i perket.Harri ndjek nje shkoll...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com