Data e postimit: 2014-12-12 00:36:06
Lexime: 37587 |
Stina E Vjeshtes Fillon Prej 21 Shtator Dhe Mbaron Ne 22 Dhjetor.
Ne Stinen E Vjeshtes Dita Fillon Te Shkurtohet , Kurse Nata Te Behet Me E Gjate.-Koha Fillon Te Ftohet,Dhe Eshte Me Se Shpeshti Me Shi,ere,mjergulla,
Kurse Njerzit Fillojn Te Veshen Me Rr...
|
Nentori per ne shqiptaret nuk eshte vetem muaji i njembedhjete i vitit,me te ne na lidhin shume ngjarje te medha historike.
Me 22 Nentor te vitit 1972 u mbajt kongresi i drejtshkrimit,aty moren pjese 87 delegate nga Shqiperia,Kosova,shqiptaret e Maqedoni...
|
Pranvera është një ndër stinët më të bukura,dhe është një stinë shumë e gëzuar për të gjith ne.Ajo fillon prej 21 Mars dhe mbaron ne 22 Qeshor. Në pranverë dita zgjatet dhe nata shkurtohet.Krse buqt larojnë arën dhe mbjellin,ne...
|
nenteqind e dymbedhjete,
shqiponj e vogel me halle,
ngriti kryet perpjete,
s perfilli mbreter e krajle.
mjeker bardhi,
faqe ndritur me gezim e lot ne sy,
kur vu buzen te flamuri,
uroi nenen shqiperi.
ta gezofsh e mbash per jete,
simbolin ...
|
Unë zura një ditë të ëmbël dhe të ngrohtë pranvere të nisesha në fshat tek gjyshja.
Kjo ish hera e parë qysh mbas shpërnguljes se saj katër vite më parë
në qytet. Kjo shtëpi ngrihej krenare.Porsa kalova gardhin e harruar bojë hiri jo s...
|
Ne jemi femije e jemi duke u rritur cdo dite e me shume dhe duhet te kemi kujdes per cdo gje.
Duhet ta dallojme te miren prej te keqes dhe te keqen prej te mires.
Gjeja me e mire per ne eshte te shikojme rrugen tone dhe te mos i bejme keq askujt.
Per n...
|
adoleshenca eshte mosha me e bukur dhe aventureskee njeriut. adoleshenca shoqerohet me aventura dhe eksperiencat me te cuditshme.adoleshenca fal kenaqesi dhe te ben te ndihesh mire. liria eshte gjeja qe karakterizonkete moshe te cmuar.ne adoleshence arrin...
|
nje flamur i kuq
qe lehte valon,
eshte ngjyre e kuqe
qe shqiperine e simbolizon.
dhe ajo ngjyre e kuqe
eshte gjaku i shume trimave.
dhe simboli i lirise
ja ky eshte flamuri i shqiperise.
po me 28 nentor te vitit 1912
Ismail Qemaili ngriti fl...
|
Cdo njeri duhet te jete i lire per te shprehur ate qe mendon pa pasur frike te shprehet.Fjala eshte e vetmja gje qe eshte e lire per te gjithe.Duhet ta ngrejme zerin per cdo mesazh qe duam te japim.Shume persona kane frike te flasin sepse mendojne qe e ka...
|
Tema: REPORTAZH
Tema: Udhetim ne Hotolisht
I vogel dhe i panjohur gjendet ne Shqiperine e mesme Hotolishti.I rrethuar nga mali gjithnje i gjelber “Shebenik-u”.
Me tej, mu ne mes te fshatit ,rrjedh Shkumbini,lumi qe ndan dy dialekte...
|
Nje lot qe te pikon...kur ti lendohesh...kur je e gezuar...kur nuk ndihesh mire..dhe gjithcka tjeter,nje person qe te do ty vertet do ti dhimbte zemra kur ti lendoheshe...dhe do ti rrifte aq fort kur ti ishe i lumtur...Ai eshte personi qe te do vertet...
|
Shkolla si vend i dijes
Shkolla eshte institucioni i dyte ku femijet anetaresohen per jete .Interesat e shkolles dhe te familjes jane te perbashketa pasi kane femijet te perbashket.,Shkolla eshte vend shum i rendesishem dhe kerkon nje rend te caktua...
|
une njohurit e para i marr ne familje por me pas edhe ne shkoll te mesuesit te cilet e dojn te miren .Mesuesit na edukojn mesojn dhe na bejn qe te kemi te ardhme sa me te lumtur .Te gjith mesuesit na dojn ne por nganjeher ata jan te detyruar...
|
Qe te jesh krenar per vendit tend, nuk eshte e thene qe vendi yt ti kete pallatet me ashensore edhe rruget e asflatuara edhe konditat ne maksimum. Qe te jesh krenar qe je Shqiptar nuk do te thote qe ne historine e botes vendi yt te kete qene me i perparua...
|