Data e postimit: 2014-11-22 12:30:13
Lexime: 12911 |
Je vetem.
Eshte mesi I nates dhe je vetem.
Ku jane te tjeret?
Pse te kane lene vetem?
Cfare ke bere qe te kane lene vetem?...
Apo eshte faji I tyre.
Po, po. Gjithnje faji I tyre.
Faji I gjithkujt pervec teje…
Akoma vetem.
Pse akoma vetem?
Mend...
|
permbajtja dhe estetika e dhembit eshte e rendesishme per te gezuar nje shendet te plote dhe per nje pamje sa me te mire.
dhembi permaban nje rendesi ne vetvete. estetika dhe permbajtja e tij tregon kulturen e individit. permbajtja e dhembit nuk lejon...
|
Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu sic duhet . Ne nje bote ku te gjithe preferojme se pari te degjojme nje genjeshter pasi ajo na ngushellon shpirtin sesa nje te vertet e cila per momentin mund te ma merzis , ama pritja eshte ajo cka te vret der...
|
Përshëndetje miq! Sot po shkruaj kete ese argumentuese po ashtu dhd bindëse vetëm për një qëllim!..
Shume te rinj nuk i kushtojne me rëndësi aktivitetit fizik api gjimnastikës dhe shkaku e dini cili është interneti sidomod FACEBOOK-U ashtu si...
|
Racizmi eshte nje sjellje e keqe ndaj njerezve me ngjyre, ndaj fese te nje njeriu dhe ndaj vendlindjes qe ka nje njeri.
Racizmi mund te duket normale por ne te vertete eshte shume ofenduese.
Te gjithe njerezit lindin te barabarte. Askush nuk lind raci...
|
askush nuk na njeh ne me mire se qe njohim ne vetveten, askujt smund ti thuash se kush jam une?!.
KUSH JAM UNE?!
SERXHO nje krijese njerezore qe erdhi ne kete bote si gracke e nje dashurie te madhe midis dy personave me misionin te jetoj.
Jam drite e n...
|
SHKENCA DHE REALITETI…
Pothuajse cdokujt I vjen nje ndjesi saktesie kur lexon informacione te ndryshme shkencore. Ndersa kur I permenden shprehje biblike apo mitologjike fantazia e tij vihet ne pune. Jo ndoshta sepse informacionet qe lexon I ka vezhga...
|
Njerëzit autistë jane si te gjithë të tjerët,ata nuk janë te semure mendorë apo me aftesi te kufizuara,ata duken si gjithe te tjeret por thjeshtë kanë disa crregullime të vogla të trurit,për këtë shkak, është vështirë të krijohet më sh...
|
Ditet e sotme njerezit shohin foto dhe video skanaloze te te famshmeve.Cdokush do te dije me shume rreth kengetarit apo kengetares,aktorit apo aktores se tij te preferuar.Por,problem eshte se shpesh here mediat i ekzagjerojne faktet.Ata I shprehin mendime...
|
Po ecja ne rere dhe ne nje nga sheminjte e vegjel buze detit ishte ulur nje vajze bjonde me syte blute tethelle si te qiellit te kesaj dite te kthjellet.Rrinte e vetmuar e duke pare detin,qiellin dhe diellin e me to ngushellonte veten.Ajo kishte veshur nj...
|
Autori:
keisi kushi
·
Lloji:
Ese argumentuese bindese
·
Tema:
Pse kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin?
une mendoj se kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin perndryshe nuk do ta kishin emrin kafshe "shtepiake".keto kafshe jane te destinuara per te ndenjur prane njerzimit por ndoshta mendimi juaj eshte ndryshe ndoshta ju mendoni pse???
kafshet...
|
Ara ime varri im. LABËRI
Ardhin galat dhe prishën folenë e bilbilit. KORÇË
Atdheu është dhe.
Kur ti shikon dike edhe ata të shikojnë ty* Valdrin Moorina
Atdheu e nana nuk harrohen. TROPOJË
Atdheu mbi të gjitha. VLORË
Ai që lë arën e...
|
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te mbushin me jete plot me gjalleri ,por ne disa raste te tjera ka ndienja qe te pushtojn me ankth e me frike. e tille eshte krijuar kjo bote nje here qesh d...
|
Bjeshka e pashtrikut
Bjeshka e pashtrikut
Shumë po ushton
Ushtrin qlirimtare
Po thot ku e kom
Edhe dushku i malit
Shumë o përmallu
Ushtria qlirimtare
Me ardh këtu
Komandantet me ushtri
Në bjeshk komandantet
Në vrri me ushtri
Te...
|