Data e postimit: 2014-11-17 20:09:11
Lexime: 6625
prilli i thyer
Autori: ana
Lloji: Analize letrare
Tema: krijimi i nje referati
Shkolla: naim frashri
Klasa: 12a
Qyteti: durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


Gjorgu u drodh pasi shpresat po i iknin, ai drejtoi tyten e pushkes dhe shenjestroi prene tij .Ne castin e fundit ju kujtua nje shprehje e mocme"Ti pushk e pafsh , e ti e vrafsh . Zakoni kerkonte qe viktimes duhej ti flisnin para se ta vrisnin e Gjorgu ashtu beri dhe me pas e qelloi.Gjorgu filloj te ecte ne drejtimin e viktimes se tij per te kryer zakonin qe ishte per ta kthyer trupin e viktimes se tij e per tia afruar ne supe tyten e pushkes.Gjorgu shkoi te kulla e tij ku porta ishte gjysem e hapur dhe ai e shtyu dhe degjoi babain qe i thoshte se i kisht duart me gjak.Ai pyeti se qfare do te ndodh tani ,babai u shpreh se duhet te shpallet morti ne katund , kur befas u degjua nje ze perjashta ku thuhej se Gjorgu i Berishajve shtiu mi Zef Kryeqyqen.Per here te pare emri i tij po zinte vend ne çamerisen e jetes.Trupin e viktimes e sollen ne katund ku po pritej nga familja e tij E per ironi te fatit ose me shume te kanunit Gjorgu duhet te ishte ne varrimin e atij personi qe para disa oresh ja kishte marre jeten.Midis fisit te viktimes tani atij i dukej se gjithe jeta e breznis se tyre njerzore nuk ishte vecse nje dreke morti e pambarim, ku palet nderroheshin me njera tjetrin.Gjorgu pas disa ditesh u nis te shlyente tagrin e gjakut e sduhej te bente asnje gabim ne shlyerjen te tij , se rast te kundert do te denohej per shkelje te kanunit.Familja Berishaj vendosi te kerkonte pajtimin e gjakut ne Kryeqyqet,ku u be me disa ndermjetes,por ne momentin qe po falej nje therriti jo, dhe gjaku vazhdoi .Nje dite ne ato rruget e ashpra u pa nje karroc e cila perdorej ne kryeqytet per shetitje.Te zotit e asaj ishin Besian Gorpsi dhe gruaja e tij ,ku u afruan ne dritare te dy pershperiten "Bjeshket e nemuna".Besiani ishte nje nga shkrimtaret qe kishte shkruar aq shume per veriun ,tregime tragjike dhe filozofike ku te tjeret e kishin pritur si perl apo te tjer si munges vertetsie.Ne brendesi te fshatit u afruan afer kullave te malsorve ku shume nga malsoret kishin nje rub te zi ne krahun e tyre te djathet, nje shenje te vdekjes.Malsoret ishin ne cdo ane te fshatit te cilet silleshin si shpirtra ne mjegull.Cifti i ri ecte neper rruge e komentonin cdo gje pereth tyre dhe pamjes qe te ofronte Malsia.Ne nje moment te caktuar Besjani shprehet se kanuni sado i eger te jete dhe i pameshirshem , eshte nje nga kushtetutat me momuntale te lindur mbi fetyren e rruzullit toksor dhe duhet te jemi krenar.

Vepra te ngjashme
Autori: Goca Sexy · Lloji: Analize letrare · Tema: Te duash-te te duan
Te duash....dashuria eshte dicka e mrekullueshme,dicka,e cila kaplon papritur e pakuptuar cdokend.Te duash dikend mund ta kuptosh vetem ne qofte se te duan,sepse eshte dicka qe shume njerez se kuptojne dot.♥Dikush mund te jete lenduar nga dashuria...di...
Autori: Bela · Lloji: Analize letrare · Tema: nate
Nate.po erresohej.Do te rrime te gjithe se bashku ne shtepi,mendoja me vete.papritur gjemoi.u tremba pak. po degjoja zhurma ne te gjithe vendin.po shkoja te therrisja familjen time.Ata nuk mu pergjigjen sepse ata ishin shume larg nga une.isha shume e frik...
Autori: ............... · Lloji: Analize letrare · Tema: qendra e qytetit tim
ne qytetin e memaliajt puna vazhdon pa pushuim per ndertimin e qendres se qytetit tone.nje pune e madhe po zhvillohet ne memaliaj.zhurmat e makinave te punes degjohen qe larg dhe nuk pushojne kurre.qyteti yne po gjallerohet dhe ne te njejten kohe edhe po ...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuria jone per drejtesine e ka bazen tek frika e vuajtjes nga padrejtesia!
Sot kam nje arsye me shume,sot gjithcka eshte ndryshe!Vrullshem deshiroj te pershkoj cdo pjese qe perben ate ku une jeteoj.Te eci e lire ne hapesiren pafund per te pare gjithcka qe me rrethon.Te vezhgoj male,dete,te gjitha kontinentet me rralle.Sot une de...
Autori: Anonim $$$ · Lloji: Analize letrare · Tema: Dimri
Jashte po bie bore. Shtepite jane mbushur me boren e bardhe e te bukur qe pelqehet nga te gjithe . Femijet hapin duart tek sa bora bie . Degjohen zerat e lumtura te tyre qe thone : -Bore .bore !!! Po bie bore !! Turistet ,femijet ,dhe te gjithe banoret ...
Autori: Lija · Lloji: Analize letrare · Tema: Ismail Qemali,Marigona
28 Nentori Me 28 Nentor Ismail Qemali E ngriti flamurin ne vlor. Dhe ate flamur Shqipetar e Adhuron e tere Bota mbare. Nje vajz me Emrin Marigone e Qendisi dhe ia Dha Ismail Qemalit Ne dore per ta ngritur Ne vlor.
Autori: anonim · Lloji: Analize letrare · Tema: katedralja e parisit
Viktor Marie Hygo lindi më 26 Shkurt 1802 dhe vdiq më 22 Maj 1885. Ai ishte një poet, romancier dhe dramaturg francez dhe ishte pjesë e lëvizjes romantike. Është konsideruar si një nga shkrimtarët francezë më të mëdhenj e më të njohur. Në ...
Autori: ana · Lloji: Analize letrare · Tema: vellai
vellain tim te vetem shum e dua une me floket e arta si ngjyre floriri duani vellane o ju qe e keni mos mohoni vellane se eshte jeta per ju duaje ate tani qe e ke
Autori: Anonime · Lloji: Analize letrare · Tema: Pjesa 1
Një ditë më pyeti dikush, nëse isha e kënaqur me jetën. Pa menduar fare i thashë po. Më pyeti pse duke qeshur,gjoja se për të isha personi i vetëm që nuk ankohesha për jetën. Atëherë më kapluan disa mendime rreth kësaj pyetjeje .Po qënd...
Autori: Paola Coku · Lloji: Analize letrare · Tema: Deshira
Sikur cdo femije, Qe ka shume deshira, Edhe une deshiroj, Te jem me e mira. Deshiroj te jem princeshe, Ne pallatin e endrave, Deshiroj te jem flutur, Ta gjezdis kopshtin, Deshiroj te behem e ditur, Jeten ta begatoj... ...
Autori: Aurel Lusha · Lloji: Analize letrare · Tema: Shkolla
Vendi me mire vendi me i shktrejte eshte shkolla.Shkolla eshte çerdhja e diturise sepse aty mesojme gjerat qe na nevojiten ne jete siç jane llogaritja,shkrimi dhe lexim. Historin e vendit tone e mesojme ne çerdhen e diturise pra ne shkolle. Dyert e sh...
Autori: arbnora gashi · Lloji: Analize letrare · Tema: libri miku me i mir i njeriut
nje dhom pa liber eshte si nje trup pa shpirt te lexosh liber do te thot te pasurosh trurin libri eshte pasqyra e realitetit libri eshte kultur dije libri eshte mesuesi me i mir dhe miku me i dashur ai as nuk te qorton po vetem te pasuron ne liber mesuam...
Autori: Elvira · Lloji: Analize letrare · Tema: Rendesia e shkolles
çdo gje ka rendesine e vet,por edhe shkolla ka nje rendesi te madhe.Shkolla eshte nje gje qe na mesone shume gjera dashuria ndermjete njerzve, miresia e tyre, edukata ,morali gjdo gje eshte nga shkolla.Mua me pelqen shume shkolla sepse shume gjera qe nuk...
Autori: Rebeka Hoxha · Lloji: Analize letrare · Tema: shkolla
Gjate moshes se adoleshencen na ndodhin shume ndryshime qe kan te bejne me shume me rritjen dhe me pjekurine tone.Gjeja me kyc e adoleshences eshte arsimi i mesem i cili esht nj hap i rendesishem drejt te ardhmes. Shkolla 9 vjecare nga gjimnazi ka nje n...




Komentet e fundit!

Emri: aaaaaaa
Email: wsrf2t@gmail.com
Komenti: shum kot

Emri: kaltrinaaaaa
Email: kaltrina@hotmail.com
Komenti: ese nje dite prilli ju lutem

Emri: 1
Email: example@web2.0calc.com
Komenti: plz

Emri: 3527890
Email: example@web2.0calc.com
Komenti: fjalorth i kadarese ju lutem



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com