Data e postimit: 2012-05-18 14:29:37
Lexime: 42789
TE NJOHESH VETVETEN
Autori: Rina Cakrani
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: TE NJOHESH VETVETEN
Shkolla: Fan Noli
Klasa: IX
Qyteti: Vlore
E-mail: Email eshte i fshehur!


‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here qe dikush thote se eshte e rendesishme te njohesh vetveten.Nese s’e njeh mire vetveten,ajo mund te te behet pengese,por nese e njeh mire ate,ajo do te te ndihmoje gjate gjithe jetes.Ne pamje te pare,duket si nje ceshtje shume naïve,sepse vetevetja eshte secili prej nesh,dhe s’ka se si te mos e njohesh ate.Por e verteta qendron ndryshe.Te njohesh vetveten s’eshte aq e lehte.Te njohesh vetveten do te thote te nxjerresh veten para gjyqit pas cdo veprimi,e te mos kesh frike,do te thote te dallosh te metat dhe defektet e personalitetit tend vetjak,do te thote te kesh nje vetedije per vlerat e vetes dhe nje baze per zhvillimin e personalitetit tend.Pra,gjithe kjo s’eshte aq e lehte per t’u arritur.Procesi I te njohurit te vetvetes fillon ne kete moshe tranzicioni ne te cilen ne ndodhemi.Ne kete kohe,secili prej nesh pyet veten se cili eshte dhe perse ka ardhur ne kete bote.A ka ardhur valle vetem per te jetuar,per te kryer procesin e tij biologjik dhe jetesor,apo edhe per te permbushur nje mision.Jam e bindur se secili prej nesh ka ardhur ne jete per nje mision te caktuar,e jo thjesht per te kryer procesin jetesor,sepse atehere s’do te quhej jete,por vetem ‘te marrit fryme’,pasi te jetosh s’do te thote te marresh fryme.Te jetosh,do te thote te permbushesh misionin tend,e per ta permbushur kete mision,duhet te njohesh vetveten.Kjo njohje duhet bere me gjakftohtesi,me tolerance dhe duhet te kete per qellim permiresimin e personalitetit te secilit prej nesh.Per te njohur vetveten duhet te jesh modest dhe kokeulur,pasi te qenit egoist s’e ndihmon aspak kete gje.Njerezit e medhenj ,per te arritur aty ku kane qene,e njihnin shume mire vetveten,cilesite dhe te metat e personalitetit te tyre dhe ,edhe pse ishin personalitete me permasa boterore,modestia e tyre ka bere qe ata te dinin edhe te metat e tyre,dhe ta pranonin veten ashtu sic ishin.Une jam ne nje moshe ku jam duke formuar personalitetin tim dhe duke njohur vetveten.Kur e pyes veten ‘kush jam?’ nuk me vjen ne mendje te them emer-mbiemer,por mendoj per faktin se cila jam ne te vertete.I njoh te metat e mia dhe e pranoj veten ashtu sic jam.E di qe jam ne kete bote per te permbushur misionin tim dhe endrrat e mia dhe te njohurit e vetvetes eshte hapi I pare.
Megjithate,te njohesh vetveten ne thelbesi,eshte mister. Oskar Wilde ka thene : ‘Une jam mister.Jam I vetmi person ne bote qe do te me pelqente ta njihja thellesisht.’ Mendoj se edhe pse eshte e rendesishme te njohesh vetveten,ne gjithnje kemi per te qene nje mister.E rendesishme eshte te perpiqesh te rregullosh te metat e tua,te analizosh veprimet te cilat mund te lendojne te tjeret dhe te mos lesh asnje te te thote se kush je ti,sepse fundja,edhe pse s’ke per ta njohur kurre veten plotesisht,ti mbetesh personi qe e njeh me mire veten tende.

Vepra te ngjashme
Autori: E.C · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ndikimi i guximit dhe frikes ne jeten tone
“Bota i perket atij qe guxon” “E vetmja menyre per t’ia dale mbane eshte te vazhdosh se ecuri perpara“. Eshte kjo shprehja qe me futi thelle ne mendime pikerisht atehere kur ndjesia e mposhtjes me kishte pushtuar dhe erresira kishte zhdukur cdo...
Autori: Nitaa · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: 28 NENTORI
Kjo dat eshte si e shenjet per historin ton kombetare tre ngjarjet me te medha kan ndodhur pikerisht ne kete dat 28 NENTOR 1443 rikthehet dhe ngen plaku i Vlores ISMAIL BEJ QEMAILI flamurin e Vllores heroike kombetare..
Autori: Flutura Azemi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Mami..
A me do mua? Cfare pyetje eshte kjo mami?A jam kaq e pafytyre saqe mos ta dua personin qe me solli ne jete,une e di mami koheve e fundit ndihem shume e pashprese dhe inatin te cilin e kam me te tjere e heq ne ty,ndersa ti me ata syte e tu qe lotet her pa...
Autori: Sh P · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Per femijet e braktisur
Ne Kosove cdo vit braktisen rreth 70 femije,te cilet presin te gjejne ngrohtesine ne ndonje famije.Jane disa njerez te cilet mendojne se ata femije kane dashur te behen te tille dhe jo se rrethanat apo edhe vete jeta i ka detyruar te behen te pastrehe.Pa ...
Autori: JENNY · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: shoku kerkon nje keshille nga ju
Une mendoj se ky qe ke bere eshte nje gabim i madh nga ana jote ,por te gjithe njerezit gabojne.E verteta eshte se ne kurre nuk mund te ngjitemi ne piedestalin qe mund te synojme.Je ne nisje te hapave te ty drejt jetes dhe ne cdo hap te saj qe do te hedhe...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jul Cezari
Ne opinion tim nje lider I madh eshte I perbere nga tre karakteristika; ka nje aftesi per te treguar nje paraqitje te jashtme sa me te mire, ka aftesine per te folur ne publik dhe nje maredhenie te shkelqyer me njerezit. Personazhi kryesor ne vepren e ...
Autori: Rei Rei · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dëshira më e madhe në jetë
Kur jemi para pasqyres shohim shembellimin tone , por nese ndoghemi para pasqyres se deshirave do te shohim deshirat tona.Cdokush do te donte ta kishte nje te tille.Deshira me e madhe e jetes time,do te ishte te shihja te ardhmen time.Do doja te shihja ve...
Autori: Egzona · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: 28 Nentori
28 Nentori-Dita e Flamurit - 28 Nentori eshte nje dite e madhe , dite historike , dite e veqante per te gjithe shqiptaret ne mbare boten. 28 Nentori eshte dita me e shenuar ne historine tone. -Flamuri yne tregon bukurine e komb...
Autori: Oper Daco · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Paqja
Paqja... Te gjithe njerzimi kemi menduar ndonjeher per kete teme "Paqen".Paqja eshte nje lloj mirkuptimi qe i duhet te gjith njerzimit dhe botes.Paqja eshte shume e rendesishme ,ne qofte se nuk ka paqe ne vendin ku jemi ne aty nuk ka mirekuptim dhe marrd...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Perfytyrimi i se keqes sipas popujve dhe besimeve fetare
E keqja ka nje perfytyrim te ndryshem dhe te ngjashem njekohesisht midis mitologjise se popujve dhe besimeve te ndryshme fetare. Ne mitologjine antike Greke dhe Romake Greket e lashte lidhnin gjithcka me perendite dhe me krijesat e mbinatyrshme. Peren...
Autori: Dori · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Familja
Familja është thesari i jetës tonë! Familja ka gjanat e veta personale. Pa familje nuk ka as edhe jetë. Familja të shton jetën,familja të jep emrin njeri!Një njeri në familjen tonë është së tepermi i çmuar Me një fjalë familja ka ven...
Autori: a.v · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria ndaj vellaut.
Askush nuk mund ta ndaloj dashurin tende ndaj nje personi , keshtu as dashurin time ndaj vellaut tim smund ta largoj askush , isha vetem nje embrion i vogel qe sapo kisha filluar te zhvillohem dhe ndieja rrahjet e zemres se vellaut kur perkedhelke stomak...
Autori: Baki Imria · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Per Kosoven tone te bukur
Kosova tash eshte vendi me i kriuari ne bote.Ne vitin 90-99 shkollat tona oretpolicore nuk lin te mesonin ne gjuhe shqipe.Sebret e kishin quar nje kusht qe te mesonin ne shkollat tane.Qe te mesonin ne gjuhen e tyre.Por shqipetaret nuk pranuan qe te mesoni...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bukuria e fshehur
Të kaluar dhe të pranishëm, antik dhe modern, të rinj dhe të vjetër, musliman dhe të krishterë, të pasur dhe të varfër, veri dhe jug, urban dhe rural, monarkist dhe socialist: ekstremet e shoqërisë shqiptare janë të gjalla, tensionet janë ...




Komentet e fundit!

Emri: Perlleshi
Email: Perlleshi @gimail.com
Komenti: Shum kot

Emri: klea
Email: likaklea10@gmail.com
Komenti: shummmm bukur ....ju lumte

Emri: hajda
Email: hajdahalili@hotmail.com
Komenti: shum e bukur

Emri: floreentina
Email: florentina.v@hotmail.com
Komenti: shum esee e mire

Emri: Arbresha
Email: Arbresha@hotmail.com
Komenti: Shum bukur

Emri: tea
Email: tea.lanaj@yahoo.com
Komenti: o rina....e ka lexuar shqiponja kete esene kur ke qen te fan noli ?!

Emri: emilia shyti
Email: emilia.shyti@hotmail.com
Komenti: bravoo shum e bukur eseja jote !!......

Emri: emilia shyti
Email: emilia.shyti@hotmail.com
Komenti: bravoo shum e bukur eseja jote !!......

Emri: bleona
Email: lona1_sweet@hotmail.com
Komenti: bucker haaaahhaahha si havushi

Emri: kaltrina
Email: linna98@live.com
Komenti: me pelqeu shum eseja jote


Emri: Ida
Email: aidabushi@yahoo.com
Komenti: bravo Rina me pelqeu shume eseja jote... Te pergezoj (:

Emri: era
Email: era2009@hotmail.com
Komenti: shume ese e bukuir te lumte



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com