Data e postimit: 2014-11-10 23:36:53
Lexime: 3608
shprehje
Autori: unejsa
Lloji: Analize letrare
Tema: dashuria
Shkolla: zako cajupi
Klasa: 12 b
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


te dashurosh do te thote te duash dike me shume se veten,,,

Vepra te ngjashme
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Skeda e analizes dhe komenti letrar i poemes Letra e Tatjanes
Skedë e Analizës Titulli i veprës: "Letra e Tajanes" Autori: Aleksandr Pushkin Lloji i vepres: Poemë Tema kryesore: Mbetja e kujtimit romantik pas humbjes së dashurisë Përmbledhja e vepres: "Letra e Tajanes" është një poemë e sh...
Autori: Liljana gorani · Lloji: Analize letrare · Tema: Princesha dhe ylli qe ra nga qielli
Shumë shumë kohe me pare ishte nje mbreteri me nje mbret dhe nje mbretereshe.Pas disa vitesh mbreteresha lindi nje femije dhe ata ja vuan emrin marina.marina u rrit dhe u be nje princeshe e perkryer e bukur dhe e shkathet por marina nuk kishte dale ndon...
Autori: doresa syla · Lloji: Analize letrare · Tema: nena
"Nena" Nene e bukur shpirti im shume te dua dielli im. Je nje lule aq e madhe me ben mua shume krenare.
Autori: Ilidona bisha · Lloji: Analize letrare · Tema: shqiperia
Te jesh shqipetar eshet nje privilegj i cili duhet dhe mbrojtur . Te jesh shqipetar eshte pasuria shume e madhe sepse shqiperia eshte nje nga vendet me te vogla por shqiperia ka vlera shume te medha . Ne jemi e ardhmja e shqiperise dhe per kete duhet te ...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per Saiden
22 korriku befasi Po na vin bineqet ne shtepi U gzu shpia u gzu vendi U gzu shpia mrekulli Po na vin 2 djem ne shtepi Nanagjysh shum u gzu Mesa ime si ka pshtu Operacioni shum i leht 2 djem florjana e ejte i ka sjell ne jet Nanagjyshe sh...
Autori: A.Sheplo · Lloji: Analize letrare · Tema: Analizoni dhimbjen dhe ndergjegjesimin e xha Gorioit mbeshtetur ne fragmentin “Vdekja e Gorioit”duke shkallezuar pikat e drames neper te cilat pershkruhet xha Gorio nga autori.
Familja nuk eshte nje dicka e rendesishme,por eshte gjithcka.Familja eshte busulla qe na udheheq qe nga qarja e pare,ajo eshte baza e shoqerise dhe shperfytyrimi i dashurise se pacmueshme familjare ka terhequr sin je magnet shume mendimtare te ngrejne z...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Analize letrare · Tema: shoqërore
1.Shëndosh të jemi Zot i madh,gjërat e tjera vijnë dal nga dal ...!
Autori: Paola Coku · Lloji: Analize letrare · Tema: Pranvera
Oj Pranver,oj bukuroshe Skaj me skaj,e qosh me qoshe, Bukuria per ty ndricon, Dashuria per ty lulezon. Ngjall gjallesa per bukuri, Ke hare e shume kenaqesi, Lulezojne lulet gjithe sa ka, Ti na vjen kur bore ska ma. Me ty ringjallet cdo krijese...
Autori: kristina · Lloji: Analize letrare · Tema: clirimi i shqiperise
SHQIPËRIA është jeta për një shqiptar, është fryma që ai merr dhe kudo që të shkojë s’do e harrojë. Mund të shkosh larg, mund të ndërrosh emër,veshje,gjuhë,sjellje por shpirti nuk e tradhëton dot atë vend që e lindi. Atdheu është...
Autori: SAHIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Kosovo
Kosova jonë Flakrojn pes pishtarë Të gjithëve tu ju thanë Se ne vendin tonë Pes popuj janë Këta pesë pishtar Nga ni zjarr i ke Këte popull dje Me luftë e kam nxe Prej luftes të rrebët Kryengritjes sonë Shoki im ka lin...
Autori: Arss Rey · Lloji: Analize letrare · Tema: Gjakmarja ne SHQIPERI
Shqiperia eshte nje vend i madh,nje vend i europianizuar,nje vend oi cili tashme njehet pothuaj nga e gjithe bota.Nje vend i cili ne aspektet kryesore te jetes eshte mjaf i zhviluar.Shiperia eshte nje vend qe ka mere krenar miliona shqipetare ,qe te jene ...
Autori: Sara Neziri · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e pare e dimrit!
A e dini një stinë që është e veqantë për mua?!Jo?! Epo,ai është një stinë e veqantë.Dimri,vëllau më i vogël i 4 stinëve të vendit tim. Unë e adhuroj dimrin.Ai është i bukur,i pastërt dhe më e bukura,është ngjyra e preferuar e bo...
Autori: ......... · Lloji: Analize letrare · Tema: Mami te dua shume
Mami\ Kur te shof ty , gjej force realitetin e sfidoj se ti o mami im je qenia me e dashur njerezore . Prandaj te dua kaq foort . Je kaq e embel dhe embelsia jote me frymezon , me meson , e nuk me ben te ndihem e vetmuar ! punoi : ........
Autori: Marilena Makri · Lloji: Analize letrare · Tema: po vijne pushimet
Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne dhe pushimet po afrohe .Ne mendjen tone mendojme se si do ti kalojme pushimet verore dhe a do te jene te paharrueshme ne anen tjeter mendojme se si do ti kemi nxjerre notat per te cilat kemi meduar dhe lodhu...




Komentet e fundit!

Emri: lori
Email: lorilori@yahoo.com
Komenti: pa kuptim i moj idiote18



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com