Data e postimit: 2014-11-09 17:21:51
Lexime: 13376
Ese per autizmin
Autori: Marsela Reci
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Ese per autizmin
Shkolla: Qemal mici
Klasa: VII B
Qyteti: Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


Askush nuk mund te dije ose te marre shkaqet reale te autizmit .Riskun e ka gjithkush per tu lindur ose per tu bere autik.Vitet e fundit eshte rritur ndjeshem nukmri I femijeve me kete semundje .Femijet qe jane me kete semundje kane probleme ne te folur ose nuk flasin fare ose nuk reagojne per pune individuale.Ne nuk duhet ti gjykojme ato se ne fund te fundit edhe ata jane femije.Ata kane talente ne fusha te ndryshme.Pershembull Ajnshtajni qe hodhi hapat e para te fizikes ishte autik dhe kishte probleme ne te komunikuar me te tjeret.Prandaj mos gjykoni aparancen por ate qe eshte Brenda nesh.Jemi te gjithe njelloj thjesht ndryshe.

Vepra te ngjashme
Autori: Rosilda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autobiografia ime
Une quhen Rosilda kam lindur ne 20 shkurt dhe jam vajza e dy prinderve te mrekullueshem. Kam dy vellezer me te medhenj te cilet me gjenden prane gjithmone kur kam nevoj per ta. Vitet e para te jetes sime i kam kaluar ne qytetin e bukur te Durresit, ne das...
Autori: Maria Marku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria per nenen
Nena eshte qenia me e dashur qe ekziston. Ajo e shfaq dashurine e saj ne menyra te ndryshme. Mena eshte e shtrenjte per mua, sepse ajo vlereson,keshillon dhe keshillat e saj jane gjithmone te vlefshme. Edhe pse familja eshte vlera dhe kuptimi i jetes nena...
Autori: Bujar Plloshtani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: letra filozofike, racionalizëm
Kontemplacion ndërmjet botës reale dhe mistike Duke lexuar me vëmendje veprën me titull “Traktati mbi arsyen e mendimit” të autorit Bujar Plloshtani, fitohet përshtypja se po i qaset një problematike të thellë filozofike dhe në mënyrë të...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqërore
Koha thuhet se shëron gjithcka ,dhimbjet ,plagët ,brengat e së kaluarës ,koha të mëson të kërkosh falje të mëson të falësh .Kur dhimbja ta pushton shpirtin të falësh të duket një gjë e pamundur .Të gabosh është njerëzore,kurse të fal...
Autori: Lorena · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emigranti
Nje njeri qe largohet nga vendi i tij per nje jete me te mire. Nje njeri qe veshtirsite e jetes e detyrojne te largohet nga atdheu i tij Nje njeri qe detyrohet ti thote atdheut te tij 'Lamtumire'. Nje njeri qe largohet per te hapur nje faqe te re ne je...
Autori: lovely bebw · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavaresia
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vite,te tregosh per nje 100 vjet pavarsi,100 vjet krenari,100 vjet trimeri.Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate kesaj k...
Autori: Kristina Kocibelli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet Pavaresi
Esse: “100 vjet Pavaresi” Plot 100 vite me pare nga nje ballkon modest ne Vlore, plaku I mencur I. Qemali, ne emer te tij dhe te patrioteve te tjere deklaroi: “Prej sotit e shpallim Shqiperine te lire e te mosvarun!” 100 vite kur I mendon si...
Autori: Alesjo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Trashegimia kulturore,vlere e shpirtit te njeriut
Trashegimia kulturore e vendit tone eshte simbol i rendesishem qe tregon vlerat materiale,shpirtit ne shekuj dhe vite.Monumentet e kultures ne te gjithe vendin Kane nje bukuri te rralle dhe Kane marre vemendje te vecante shume turisteve.Trashegimia kultur...
Autori: nuk ka rendesi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashurija ndaj jetes
ese per dashurine ndaj jetes dashurija eshte nje emocion pozitiv pa te cilin njeriu nuk ben dot. dashurija buron nga perkujdesja qe tregon per dike tjeter. dashurija eshte e pranishme te cdo njeri qe nga momenti kur lind. te gjithe duhet ta duam dhe ta ...
Autori: Valentin Guri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per gjuhen tone
Gjuha jone este simbol I sakrifices se rilindasve tane,eshte ajo karte identiti qe na dallon nga kombet e tjera,gjuha jone ka shume vlera por ajo shpesh bie pre e sulmeve te gjuheve te tjera dhe shkurtimeve qe te rinjte i bejne asaj ne rrjete sociale duke...
Autori: Jurgen Juri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Temat e veprave te Migjenit
Migjeni eshte quajtur poeti i mjerimit. Nepermjet veprave te tij ai shpreh revolten e tij per skamjen e tejskajshme te shoqerise shqiptare. Tema mbizoteruese ne veprat e tij eshte lufta e njeriut te thjeshte per mbijetese. Gjithashtiu ne qender te vepres ...
Autori: ardijona tahiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: melodia e fjalve te nenes
NENES ja jap zemren NENES ja jap shpirtin NENES nuk ja kthej shpinen Me prejn me coptojn se nenen se hidhroj
Autori: anisa hasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri dhe interneti
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se...
Autori: elda hoxhallari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: don kishoti kunder mullinjve te eres
kjo pjese ben fjale er don kishotin qe eshte nje njeri aventurier dhe per nje person qe ishte shume i bindur per idete e veta dhe kur deshton ia le fajin dikujt tjeter dhe sanco panca nje njeri budalla qe sdinte asgje de viganet i merte per mullinj me e...




Komentet e fundit!

Emri: bledar sinanaj
Email: bledar.sinanaj@libero.it
Komenti: koti fare

Emri: Ina
Email: ina.dena@hotmail.com
Komenti: doja te thoja dicka te rendesishme autizmi nuk eshte semundje ai eshte thjeshte nje crregullim i trurit do te ishte e rende po te thoje semundje faleminderit

Emri: erkleid prenga
Email: klejdiprenga123@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: Marsela reci
Email: marsela-1234reci@hotmail.com
Komenti: SHm faleminderit

Emri: Fatlinda reci
Email: fatlindareci13@gmail.com
Komenti: shm.bukur me pelqen dhe eshte shume e vertete kjo qe ke shkruar te pergezoj

Emri: Marsela reci
Email: marsela-1234reci@hotmail.com
Komenti: Nje ese per projektin ne lenden e Gjuhes Shqipe



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com