Data e postimit: 2014-07-22 02:07:27
Lexime: 5320
Vajza e fiskuar ndaj poezive , tegimeve ,enderave dhe aventurave
Autori: Yllka Kastrati
Lloji: Tregim
Tema: Letersia
Shkolla: Avni Rrustemi
Klasa: 5
Qyteti: KAMENICE
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ne kete tregim behet fjale per nje vajze e cila ishte e pasionuar pas poezive , tegimeve ,enderave dhe aventurave.Ajo lexonte shume ngaqe mund te imagjinoje, por nje dite i ndodhi diqka qe me te verte qe ajo donte , nje Aventure. Pyessni: Cfare Aventure do te jete valle?! Epo tani do e mesooni,
Ishte koha per ne shrat dhe ajo mori nje liber per te lexuar. Kur papritur... iu shfaqen disa nga perzonazhet qe kishte lexuar ne disa libra si pershembull:Shriga nga Borebardha, Nje dinozaur nga enciklopedia, etj..
Ata donin ti benin keq asaj.Dhe sa hap e mbyll syteshfaqet ne nje vend tjeter, te mjeruar le te themi shkretetire. E gjora nuk dinte si ta mbronte veten sespe ajo nuk kish as fuqi magjike po as edhe ndonje mjet mbrojtes keshtuqe ne ate qast ushfaq ne beteje Mbrteresha e Ozit e cila kishte nje shkop magjik dhe mund ta shpetonte vajzen nga rreziku, dhe ashtu beri e shpetoi vajzen nga rreziku.
E mori dhe e dergoi ne pallatin e saj.
Kur u zgjua vajza , me te vertete u cudit nuk kishte pare kurre me pare nje pallat.
Pa pritur i doli para syve Mbreteresha e Ozit, Grenda.
Vajza i sha Grendes se ku ishe dhe pse ishte ajo ketu.
Mbreteresha iu pergjigj me butesi , ti vajze vogel gjindesh ne token e Ozit, Arsyeja pse ti je ketu eshte sepse ti je nje nga vajzat me te mira qe toka e Ozit ka njohur ndonjehere. Pa me thuaj ti mua Si Quhesh?
Vajza iu pergjigj Emri im eshte Yllka. Po pse jam une vajza me e mire qe toka e Ozit ka njohur ndonjehere.
Nje njeri i menqur me emrin Albert Einstein iu pergjigj:Sepse ti na lexon cdo cast dhe nuk na le mbas dore si disa vajza te tjera ti je edhe shume e zgjuar keshtu qe ne jemi te gatshem te bejeme cfado qe deshiron ti , Yllka.
Po, e dashur Yllka. Cfare deshire ke ne do ta realizojme.
Yllka tha: Cfare dua une me te vertete?
Mbretereshe Grenda tha po e dashur cfare do di me te vertete.
Yllka u mendua pak dhe tha: Dua qe te shkoj ne shtepi.
Mbretereshe Grenda u pikellua pak sepse nuk e priste nga Yllka kete deshirepor megjithate ia plotesoi por Yllka ia tha si premtim se kurr nuk do ti harronte popullin e Ozit Por edhe gjithashtu edhe mbretereshe Grenda.
Yllka u kthye shendoshe e mire ne shtepi.
Ajo i tregoi te gjithve cfare i ndodhi por ata nuk besonin.


The End
Fund

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepizat e fshatareve ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujera termale. Aty jetonin dy familje Tuvaket dhe Valinet. Secila kishte nga kater femije. Qene familje te varfera e mundoheshin shume per te siguruar ushqimin, i cili jo pak ...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tregim · Tema: dashuria e motres per te vellane
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili deshironte te merrnin nje femije.Ata u drejtuan per tek ata te dy.Ata vendosen qe te merrnin vetem djalin.Kur ata e kapen nga dora vajza shkoi dhe iu lut qe...
Autori: Kanita · Lloji: Tregim · Tema: Nena gjeja me e shtrenjte per mua
Nena eshte gjeja me e shtrenjt per mua.Ata kujdesen shum per femijet.nje lot i nenes peshon sa te ghith ujerat e botes. NENES ja jap zemren NENES ja jap shpirtin NENES nuk ja kthej shpinen me prejn me coptoj se NENEN...
Autori: Xhilda · Lloji: Tregim · Tema: dashuria...
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne stacionin e autobusit ku po prisnin te dy per te ikur ne shtepite e tyre. Ajo kishte qene tek motra, ai tek nje shok. Pothuajse cdo dite shkonin tek i nje...
Autori: Yllka Rama · Lloji: Tregim · Tema: Bibloteka
-Sot,rruga me dukej me e gjate sikur asnjeher me pare,isha me gazmore dhe ndjehesha me mir.Duke ecur era ledhatonte floket e mia,rrezet e diellit shkelqenin dhe ngrohnin mendjen time.-Ah sa dite e bukur qe ishte. Vazhdova rrugen,dhe duke ecur rastisa ne ...
Autori: Erza Breznica. · Lloji: Tregim · Tema: Si kam emrin .
Në qytetin Prishtinë fëmijët e fshatit luanin lojën '' Si kam emrin '' . Loja luhej me guralec . Secili merrte nga 3 guralec të vegjël . Ishte si të luash koka-fshehtas . Kur gjeje njërin hidhje guralecët dhe nëse ai që numëronte dhoshte...
Autori: Selena · Lloji: Tregim · Tema: 8 Marsi
8 Marsi eshte njera nder ditet me te bukura per nenat tona.Per 8 Mars nenes secili femij i dhuron lule apo ndonje dhurat tjeter. Nenes duhet tja themi fjalet me te embla.Ajo gjithmon do te jet nena jonn.Te dua nen ta uroj nga zemra tet Marsin Urimee per ...
Autori: Lirim Qerkini · Lloji: Tregim · Tema: Kopshti im
Une kam nje kopsht shum te madh dhe te paster.Ai eshte aq i madh sa qe mund te luajme lojra te ndryshme.Aty ka te mbjellur gjelbrim.Aty prane kopshtit tim une kam nje arre,kujtim nga gjyshi im.Ajo eshte e madhe dhe ka shum arra. keshtu ju tregova se si e...
Autori: kejsi · Lloji: Tregim · Tema: gomari dhe kali
Nje njeri kishte nje kale dhe nje gomar.Kur njehere ishin duke udhetuar,gomari i tha kalit :Merr pak prej barres time ,te lutem ,qe te mbetem gjalle.Kali nuk e digjoi.Keshtu gomari , nga lodhja e tepert , u rrezua dhe ngordhi.I zoti mandej ja ngarkoi tere...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Tregim · Tema: shoku
ne mengjes u zgjova dhe u vesha per te shkuar ne shkolle kur shkova mberrita ne shkolle me autobus hyra ne klase dhe u u la ne nje banke dhe ne e kishim nje shok shume te mire ai me tregoi se neser do te shkoje ne australi dhe une u merzita shume dhe ai m...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Përqafimi
Përqafimi -Sa i mirë që je! – i tha mami Benit, ndërsa po shëtitnin në park në buzëmbrëmje. –Je shumë i mirë dhe shumë i këndshëm, s’ka në botë si ti! -Vërtet s’ka në botë si unë? – pyeti Beni. -Sigurisht që jo, - iu p...
Autori: Bleonna Jashari · Lloji: Tregim · Tema: Miresia .. <3
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere" Disa vite me pare jetoja ne Amerike,atje jetoja me nje vajze te quajtur Xhejn dhe me te emen e saj qe quhej Emilli.Xhejn ishte nje vajze me nje zemer shume te mi...
Autori: Kanita · Lloji: Tregim · Tema: Nena gjeja me e shtrenjte per mua
Nena eshte gjeja me e shtrenjt per mua.Ata kujdesen shum per femijet.nje lot i nenes peshon sa te ghith ujerat e botes. NENES ja jap zemren NENES ja jap shpirtin NENES nuk ja kthej shpinen me prejn me coptoj se NENEN...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tregim · Tema: Natë e frikshme
Prindërit e mi shkuan në Tiranë për një vizitë.Unë do qëndroja me vëllain e madh. U gëzova shumë.Mund ta kaloja kohën duke luajtur bashkë me të,pa u shqetesuar për asgjë.Por vetëm një orë më vonë vellain e thërrasin shokët.Ai d...




Komentet e fundit!

Emri: hh
Email: hhhhhhh5hhh@hotmail.com
Komenti: shmmm bkr teper

Emri: Juli
Email: Juli-ilirjana@hotmail.com
Komenti: E vlersoj shume kete tregim.Mbreme ia thash femijes tim dhe e zuri gjumi menjehere. Te pergezoj... Shpresoj qe perveq ndonje profesion tjeter te shohim edhe si nje shkrimtare

Emri: Mira
Email: Mira2006@live.co.uk
Komenti: Yllka te pergezoj. Paske shume imagjinate



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com