Data e postimit: 2012-03-16 11:00:48
Lexime: 16629
Himni shqiptar
Autori: Iris Kapo
Lloji: Hartim
Tema: Himni shqiptar
Shkolla: Rilindja
Klasa: 11F
Qyteti: durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kur isha ne fillore mesova himnin tone. E kendoja ne klase dhe ndihesha e lumtur. Tani qe po rritem , po filloj te arsyetoj. Nje dite me lindi kurioziteti per prejardhjen e tij. Shfletova librat e vjeter ne biblioteken time dhe aty zbulova per te . ne fillim mesova qe fjala himn vinte nga lashtesia e antikitetit grek dhe kishte te bente me nje lloj te poezise se kenduar asaj melike. Kjo poezi shrkuhej dhe kendohej per perendite, per nje personalitet apo per nje ngjarje te madherishme e cial me kalimin e kohes u kthye ne simbol. Kete kuptim kane edhe poezite himne sot. Himni i flamurit tone ka patur dhe ka si qellim te hymnizoje flamurin ,simbolin e unitetit kombtar nder shekuj. Ishte nje lumturi dhe nje gezim ngritja e flamurit tone me 28 nentor 1912 e cila u shoqerua me hymnin e tij. Por une perseri nuk jam e qarte. Si e gjeten keta perfaqesues te Shqiperise kete hymn qe shoqeroi ngritjen e flamurit??? Pergjigja ndodhej ne fjalet e bukura te Lasgush Poradecit per mes nje entuziasmi patriotik dhe nje analize estetike te qelluar aq mire. Himni ka linduar nga gjiri i nje grupi kengetaresh shqiptare te mergimit ne Bukuresht. Ai u be jo vetem kenga e luftetareve por edhe himni i gjithe Shqiperise , i shtetit shqipar. Edhe tani ai eshte si ne diten e pare te lindjes se tij lartesonjeze , i mbushur me hijen e rende te burrerise , te betimit dhe beses se dhene te shqiptarit. Aq spontane eshte gjeneza e tij , sa i natyrshem dhe krejt i vetekuptueshem eshte malli per atdhe , as beri te mundur krijimin e nje kori qe solli nje himn , i themeluar ne Bukuresht nga fundi i vitit 1907. Por midis ishte edhe Asdreni i cili e solli me vete si poezi me titullin “ Rreth flamurit te perbashkuar” . E arrij ta imagjinoj hovin e zjarrshem te zemrave me te cilen u prit ky lajm i bukur ne pranvere te vitit 1908. Ne kete kohe nuk kishte as radio , as televizor apo mjete komunikimi . himni u dergua me ane te Hile Mosit i cili kishte talenti muzikor dhe aftesine qe te fitonte simpatine e njerezve qe do ta perhapnin. Dhe u perhap ne te gjithe Shqiperine duke zoteruar zemrat shqiptare , populli e deshiroi, i dha trajte dhe fryme , vete pupolli e shenjteroi. Titulli i tij eshte nje koncept dhe ne akt etnikerisht shqiptar. .. Keshtu u be Shqiperis me himnin e saj shqiptar.

Vepra te ngjashme
Autori: anjeza · Lloji: Hartim · Tema: ylli
tjeter yll eshte ne klase te pare moter e ka hanen baba e ka qiellin. une e njoh nje tjeter yll eshte ne kl te pare. shtepi ka atje ne pyll i fundi ne ditar yll more yll atje lart ne pyll ne sot po kendojme e zemrat igezojme
Autori: E.K · Lloji: Hartim · Tema: Pushimet ne Butrint
Ishte dita e dyte dhe e fundit e qendrimit tone ne Sarande. Ate dite kishim vendosur te vizitonim qytetin antik, Butrintin. U beme gati per udhetim dhe u nisem me makine. Rruga pergjate vijes bregdetare ishte mahnitese, por te linte disi pershtypje te ke...
Autori: emi · Lloji: Hartim · Tema: libri
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri. E dua librin cdo dite e me shume. Ai hap dyer te rejane mendjen tone. Permes librit ne fitojme gjera shume te rendesishme qe na duken gjate gjithe jetes.Cdo gje ne jeten tone varet ng...
Autori: Armando Lekaj · Lloji: Hartim · Tema: Dashuria
Te fjalori Gjuhës Shqipe, i/e dashuruar përkufizohet si: 1. Që ka rënë në dashuri me dikë, që ëhtë dashuruar pas dikuj. Vajzë e dashuruar. Djalë i dashuruar . Të rinj të das...
Autori: eneida · Lloji: Hartim · Tema: pranvera ne kopshtin tim
stina e pranveres fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershr.ne pranvere qelin lulet,pemet lulezojne, natyra gjelberon.gjate stines se pranveres ditet fillojne te zgjaten dhe netet te shkurtohen.zogjet shtegetare vijn nga viset e ngrohta dhe ndertojne fole...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Hartim · Tema: Shkrimi i nje teskti fantastiko-shkencor.
Ishte viti 2100.Jeta kishte ndryshuar shume.Toka ishte populluar dhe nga krijesa te tjera te cuditshme.Gjithcka ishte transformuar. Njerezit shkonin nga njeri planet ne tjetrin sikur te te ishin qytete.Teknologjia ishte zhvilluar shume por prape njer...
Autori: Antonela Tafilaj · Lloji: Hartim · Tema: Universi
Ne kupen qiellore te nates yjet duken te fiksuara ne vendet e tyre, ato rrotullohen ne qiell ne menyre kaq te pa ndryshueshme sa ne kohet e lashta perdoreshin per te matur kohen. Megjithate planetet jane ndryshe, jane me enigmatike. Ato rreshjasin ngadale...
Autori: semra · Lloji: Hartim · Tema: vera stine e bukur
vera eshte nje nder stinet me te bukura ne kte stine dalim per 3 muaj pushim dhe clirohemi nga mesimet ne kete stine hajm shume peme e perime. bilbili kendon ne majen e deges . gjeli na zgjon nga gjumi me zerin e tij te emel kikiriki . ne zgjohemi ...
Autori: Spudermani · Lloji: Hartim · Tema: Spuderman the most strongest guy in the world
My name is Dario Qepa and im the strongest man alive for the ordinary people i am a pupil.My friend at Lagjia 28 nentori helps me fighting crimes and stupid like me.i am the only one who can save the city and i like Sufllaqe Sot eshte ditelindja ime me ...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: gjyshja ime edashur
gjyshja ime ska gje qe se arnon, ska pune qe se fillon, ska dhembje qe se sheron, ska femije qe se pajton, ska teshe qe se pastron, ajo zgjedh secilen nyje, ne cdo lemsh gjen nga nje fije, shume libra ajo i ka ne krye, ne zemer e ka drejtesine,...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: mesueses time te dashur dhe mesueses time te pare
Eshte ajo qe me dha dieni, eshte ajo qe me dha lumturi, alfabetin ajo ma mesoi, se si te shkruaj ajo me tregoi. Ishte viti 2009, kur une e pash per here te pare, dashuria ndaj saj eshte aq e madhe, saqe nuk mund ta shpreh veteme me fjale. Cdo ...
Autori: Aferdita Shabani · Lloji: Hartim · Tema: ARSIMIMI
Nje nder gjerat me te rendesishme dhe themelore per ne eshte arsimi,pa te ne do te ishim sikur peshku pa uje,rendesia esaj eshte shum e madhe qe nvaret jeta jone nga ajo,e ardhmja jon eshte e lidhur me te,nese ne nuk do te ishim te arsimuar dhe te shkoll...
Autori: Bujar Rexhallari · Lloji: Hartim · Tema: Nena
-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur. Nenat tonae kan nje f...
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Hartim · Tema: Libri,shoku im i qmuar
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gjithmone shoku im i ngushte.Libri eshte shoku i disa femijeve,por ai duhet te jete shoku i ngushte i qod femije ne bote.Sepse nese ne nuk e kemi shoke te ng...




Komentet e fundit!

Emri: army-bts
Email: nergutioliverta12@gmail.com
Komenti: me pelqeu shume te lumte dora dhe mendja

Emri: zoica
Email: zoica.hoxhaj@gmail.com
Komenti: bravo

Emri: bhnk
Email: jbxbjnv@hhhb.njf
Komenti: sssssssuuuupeeeeeerrrrr

Emri: Hadis
Email: hadis_112233@outlook.com
Komenti: Mire por pak shumme e gjate

Emri: cbfgfg
Email: tina_202_h@hotmail.com
Komenti:

Emri: cbfgfg
Email: tina_202_h@hotmail.com
Komenti:

Emri: Marko
Email: marko007@live.com
Komenti: bukur, bravo

Emri: blrona
Email: bleona@yahoo.com
Komenti: shum kot nuk me pelqeu

Emri: anjezzaa balidemaj
Email: anjezzaa@hotmail.com
Komenti: bravo:

Emri: merii
Email: engjell_mariqui@hotmail.com
Komenti: Sssuupper


Emri: iiii
Email: i_k@live.com
Komenti: (Y)

Emri: aldo
Email: aldo.002@hotmail.com
Komenti: eshte e bukur

Emri: gona
Email: gona-loqkii@hotmail.com
Komenti: mir mir shumeeee



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com