Data e postimit: 2012-02-23 14:34:32
Lexime: 14998
SHKENCA DHE REALITETI…
Autori: Elda J. Pere
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Vertetesia e shkences
Shkolla: Rilindja
Klasa: 8
Qyteti: Rilindja
E-mail: Email eshte i fshehur!


SHKENCA DHE REALITETI…
Pothuajse cdokujt I vjen nje ndjesi saktesie kur lexon informacione te ndryshme shkencore. Ndersa kur I permenden shprehje biblike apo mitologjike fantazia e tij vihet ne pune. Jo ndoshta sepse informacionet qe lexon I ka vezhgar edhe vete ne jeten e perditshme apo e di me SAKTESI se jane te verteta, ndersa teorite joshkencore te sjellin ne mendje formacione te reja te papara ndonjehere dhe nje ndjesi dyshimi pasi e di se nuk do te mundesh t’I vertetosh ato qe te thone, por thjesht I pranon ato sic jane.
Dihet se shkenca I ka bazat e saj ne fe, por me pas ka marre nje drejtim krejtesisht te kundert nga ajo. Feja ngeli me mendimet hyjnore dhe fantastike qe kishte edhe ne lashtesi, por shkenca evuluoi duke vertetuar apo hedhur poshte ato qe thoshte feja. Kurre s’ka lene gje pergjysme, pa praktikuar. Nese thote dicka, natyrisht jane bere eksperimente te panumerta per te, ndersa ato qe nuk eshte e sigurt apo qe nuk di, thjesht thote se nuk e dine dhe bene perpjekje te jashtezakonshme per t’I zbuluar. Shume te dhena qe kemi degjuar mund te na duken te pabesueshme, por nuk eshte shkenca qe I shpik dhe I ben te pabeseshme. Eshte vete REALITETI keshtu!!! Shkenca thjesht shpjegon me saktesi ato qe shikojme peridte duke mos na lene dyshime per dicka tjeter, dhe kjo sepse vete SHKENCA ESHTE REALITETI!!!

Vepra te ngjashme
Autori: Qemal Mici · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Pasuria
Te jesh i pasur nuk do te thote te jesh i lumtur prinderit te blejne cdo gje qe deshiron qe ti te mosh ndihesh i (e) vetmuar kur ata te jene ne pune. Disa persona kerkojne te jene te pasur eshte shume e thjesht duhet te mesojme ne shkolle sepse shkolla n...
Autori: Erlind FAHRIU · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Emigracioni
Kur flitet për emigrimin te gjithë shqiptarët e ndjejnë veten të përfshirë. Të gjithë jemi dëshmitarë të braktisjes që po i bëhet në masë vendit tonë. Ndërsa shifrat jane vërtetë të frikshme, askush nuk bën asgjë për ta parandaluar...
Autori: Unejsi Muca · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: INTERNETI
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale ...
Autori: Enki · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu sic duhet . Ne nje bote ku te gjithe preferojme se pari te degjojme nje genjeshter pasi ajo na ngushellon shpirtin sesa nje te vertet e cila per momentin mund te ma merzis , ama pritja eshte ajo cka te vret der...
Autori: elizabeta alia · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: pse kafshet shtepiake jane te rendesishme
hyrja: une menndoj se kashet shtepiake jane shume te rendesishem per disa njerez, perfshire edhe mua. kafshet shtepiake nuk quhen kot "shtepiake" ato jane te destinuara pe rte ndenjur afer me njeriun. ju do thoni perse????? argimentet do ti jap me posht...
Autori: Alesia Nikolli · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Monolog
Ne cdo dite luftojme me jeten sepse mbase vdekja na vjen neper kembe . Por ka njerez qe pervecese me jeten luftojne edhe me ne . NE kembngulesit qe nuk arrijme ti kuptojme . Ata luftojne me veten e tyre cdo dite qe te japin me te miren . Po ne? Cfare mund...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Gjithqka ndodhë në jetë!!
Ne jeten e perditshme disa gjera qe na vrasin, e qe patjeter duhet t'i bejme, jo na deshira, por se jemite detyruar. Ndonjehere eshte me mire te largohemi qete, edhe pse brenda teje degjon tek bien mbi toke copezat e thyara, e krijohet nje zhurme. Por mos...
Autori: keisi kushi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Pse kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin?
une mendoj se kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin perndryshe nuk do ta kishin emrin kafshe "shtepiake".keto kafshe jane te destinuara per te ndenjur prane njerzimit por ndoshta mendimi juaj eshte ndryshe ndoshta ju mendoni pse??? kafshet...
Autori: Eranda Koçi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta ♥
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te mbushin me jete plot me gjalleri ,por ne disa raste te tjera ka ninja qe te pushtojne me ankth e me frike. E tille eshte krijuar kjo bote nje here qesh dh...
Autori: Robinzon Kruzo · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Robinson Kruzo
Na ishte njeher nje njeri ai e kaloj jeten e tij te vetmuar sepse atij i vdis e ema,ai deshironte qe te behet nje detar dhe te lundronte ne dete te ndryshe.Pasi i vdiq e ëma ai ishte vetem dhe ishte i varfer,ai dilte qdo dit ne rrug per te shikuar a ka d...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Je vetem. Eshte mesi I nates dhe je vetem. Ku jane te tjeret? Pse te kane lene vetem? Cfare ke bere qe te kane lene vetem?... Apo eshte faji I tyre. Po, po. Gjithnje faji I tyre. Faji I gjithkujt pervec teje… Akoma vetem. Pse akoma vetem? Mend...
Autori: Ygerta Hoxhalli · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Kafshet shtepiake
Duke ndenjur shikoj mjedisin ku rrethohet nga shume kafshe shtepiake.Bie ne mendime dhe mendoj : Cfare jane kafshet shtepiake? Pse njerezit merren me pune me kafshet shtepiake ? Per pak kohe me vine ne mendje pergjigjet. Kafshet nuk jane vecse gjitare si ...
Autori: xhava mema · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: une deshiroj tja mbush mendjen familjes time se shoqja ime nuk eshte ashtu sim mendojne ata
Une kam nje shoqe shume te mire,por familja ime nuk e pelqen aspak ate.Ato nuk e njohin fare ate,prandaj une do tu propozoj qe nje dite ata ta njohin ate dhe te shohin qe shoqja ime eshte shume ndryshe nga se ato mendojne.Ajo mua me mbron gjithmone nga n...
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ENDRRAT
Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjuter,endrra te cilat nje dite do te behen realitet me pak mund e perpekje.Endrra ime eshte shume e vecante dhe e bukur njekohesisht.Per disa persona mund te ...




Komentet e fundit!

Emri: dani
Email: dani@gmail.com
Komenti: shm bkr je e madhe

Emri: Marsi
Email: Marsi_@yahoo.com
Komenti: Nice nigga

Emri: Senada
Email: juliana502@gmail.com
Komenti: shume e bukur

Emri: BETA
Email: beta@hotmail.com
Komenti: shum flm ishte tamam ajo qe me duhej

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: thank you all

Emri: aldo
Email: aldodano@ymail.com
Komenti: kjo eshte eseja qe me duhej perafersisht !! thnx ;)

Emri: silvana
Email: silvana-kolndreu@hotmail.com
Komenti: kot kot

Emri: klara
Email: klajdi_ceka@yahoo.com
Komenti: bravo

Emri: arjana beca
Email: aaaa@live.com
Komenti: shume keq

Emri: marsida
Email: marsi_sweett@love.com
Komenti: shume e bukur


Emri: Jugerta
Email: jugertaligaj@yahoo.com
Komenti: sh e bkr

Emri: Jugerta
Email: jugertaligaj@yahoo.com
Komenti: sh e bkr

Emri: Algertroci@yahoo.com
Email: Algertroci@yahoo.com
Komenti: Shum e bukur je sh e madhe per ese dua te bej nje here mhb personalisht me ty besoj se do me lesh pa fjal fare

Emri: Dorina. D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: Sh e bukur, si te gjitha esete e tjera qe ke shkruar :] :◅)

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: @lulibeluli lol thjesht po tethem nje "flm" se pertoj shum tani te zihem e te shaj me njerez qe snjoh e SDUA ti njoh oki??? :)

Emri: luli beluli
Email: luli_beluli@hotmail.com
Komenti: kot fare qenka

Emri: Elda
Email: jessicmira21@yahoo.com
Komenti: :D

Emri: x
Email: shffgfg@yahoo.com
Komenti: me pelqen

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: :D flm

Emri: BIG SHOW
Email: manz.tr@hotmail.com
Komenti: shum e bkr


Emri: BIG SHOW
Email: manz.tr@hotmail.com
Komenti: shum e bkr

Emri: klaudia
Email: klaudia_harizi@yahoo.com
Komenti: ;):);)

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: ;)))

Emri: klaudia
Email: klaudi_harizi@yahoo.com
Komenti: ;) bukur elda =]



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com