Data e postimit: 2014-02-26 15:39:24
Lexime: 9474
libri
Autori: Linda
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Perse na sherben libri
Shkolla: 9-vjecare
Klasa: VI a
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Libri eshte nje nga psurite me te qmuara ne jete ,per ate qe e meson por dhe anasjelltas .Tani libri peer ata qe s'e mesojne eshte nje miister qe duhet njohur Sigurisht ... Un librin e quaj ''Plotesimin E figures Te Nje individi'' Duke Mesuar Librin mund Te Arrijme Ne piken qe zgjedhim Degen Per te cilen do studjojme Pra ku te pasqyrojme dijet qe kemi marreme vullnetin per te mesuar ... me pak fjal te jesh njeri i kompletuar me veten dhe te tjeret !.. Por ka edhe nga Ata moshatrtet e mi qe perpiqen te kalojne kohen qe kalon shum shpejt ,por koha do tu a tregojne kur ato te perballen me veshtiresite e kesaj jete !.. Te marresh njohuri nga libri do te thote te jesh njeri i ditur ,pergjegjes dhe i afte per te kaluar cdo sfide te jetes !!...
Ne keto kohe ku jetojme ka vetem nje rruge per te mos humbur filin e jetes,ka vetem nje rruge per te pasur nje te ardhme , Ajo eshte rruga e dijes ....!!!!! Pra Degjoni mua ''' studioni librat sepse Do te kenni Nje te ardhme te lumtur ...
Me respekt Arlinda Duraku

Vepra te ngjashme
Autori: sidorela musaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shendrites i nje erresire
jam duke shkruar me tellesi te zemres,me thellesi te shpirtit jam duke e kujtuar jeten qe ma ofron te jetuarit,jam duke humbur ne nje erresir te erret,jam duke shendritur ne nje shendritse te ndritur,jam duke menduar mendimet qe me kan Ofruar afer mendjes...
Autori: Laura · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Dashuria lind vehtas pa e kupturar as ti. Eshte nje djenj te cilen e jeton me frig dhe pasion. Frig qe mos ta humbasesh ate. Dashuria lind aq bukur sa aq sa perfundon edhe keq. Lind me nje shikim, nje buzeqeshje dhe nis te behet me e fort pa e kuptuar as ...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, toleranca
Qysh në hapat e para të jetës, prindërit i edukojnë fëmijët e tyre me rregullat e para të edukatës, rregulla të cilat përforcohen e vihen në zbatim në rrugën e jetës. Të jesh tolerant do të thotë të jesh njeri i ditur mbi bazat e së ci...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe. Disa n...
Autori: Lea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fjala,rendesia e saj
Fjala eshte nje aspekt shume i rendesishem i jetes sone te perditshme. Le ta marim ne nje kendveshtrim ne ate te heroit tone kombetari cili e perdori fjalen me se miri duke nxjerre ne pah shum cilesi te tij
Autori: sadete · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te dua
TE DUA TE DESHA PA KUSHT TE DESHA PA KOMPROMIS TE DESHA TE VARFER PA ASNJE QMIM TE DESHA SIQ ISHE PA NDRYSHIM TE ME NGULE THIKEN ME FALE ZHGENJIM DASHURIA E VITEVE NE QASTE U KTHYE NE URREJTJE STE DUA VETEM TE URREJ PER VITET E HUMBURA
Autori: T.N · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Femije apo e rritur? kjo eshte pyetja we me ka munduar gjithmone e nuk kam ditur to kthej pergjigje.Por besoj se me pak arsyetim mind te dal ne nje konkluzion.Nga te gjithe e kemi degjuar kete craze "Eh e kam kaluar edhe une periudhen e adoleshences" ate ...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Analiza letrare
ANALIZE LETRARE: Gjenerali i ushtrise se vdekur koment dhe analize (I.Kadare) Ne roman takojme njerez te nje populli te vogel,por krenar per luften qe ka bere, te cilet dinin te respektonin traditat,te respektonin mikun, te respektonin te vdeku...
Autori: salinda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BABAI IM
babi im esht nje engjell babaiim esht me i miri ne bot babai esht e gjith jeta ime ...
Autori: anisa hasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri dhe interneti
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se...
Autori: HARRY POTER · Lloji: Ese argumentuese · Tema: HARRI POTER ME SHOKET E TI
Ishte nje e shtune plot me diell dhe kopshti zoologjik gelonte nga familjet.Te dera e hyrjes se Dersilit, xhaxha Vernoni i bleu Dadlit dhe Persit dy akullore te medha me cokollat dhe pastaj, meqë banakierja buzegaze e shitores e pyeti Harrin ç’deshiro...
Autori: Samuel Osmani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Legjendat
Dikur njerezit nuk dinin te flisnin apo te shkruanin. Ata shpreheshin me vizatime e figura ne mur. Me kalimin e kohes njerezit kuptuan si t e merreshin vesh dhe ky ishte hapi i pare drejt nje te ardhme plot letersi e fantazi Kur njerezit filluan te k...
Autori: lejla sulimani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: letersia shqiptare
fishta nuk eshte thjesht nje poet ose shkrimtar. ai eshte nje fenomen letrar ne kulturen shqiptare. veprat e tij nuk mund te thuhet se veem u lexuan. ato u mesuan permendesh nga te gjitha shresat e popullsis edhe nga ato qe nuk dinin shkrim e kendim. ai ...
Autori: Erza Hasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pushimet
Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne , por pushimet vetem se po afrohen. Tani ne ne mendjen tone mendojme se sa do jete nota mesatare e jona , kurse ne anen tjeter mendojme se si do i kalojme pushimet verore dhe a do te jete me te vertete nje ...




Komentet e fundit!

Emri: vekisa
Email: vekisa.vranici13@gmail.com
Komenti: BKR

Emri: aaaaaaaaaaannnnnnnnnnnn
Email: tgfkyifuui.high@ytgoy.gtvf
Komenti: nice por sh gabime drejtshkrimore. nese do te vleresoja do te te veja 7-8 se ke bere sh gabime drejtshkrimore dhe nuk ke perdorur figura letrare

Emri: 1234
Email: 1234@ymail.com
Komenti: shume e bukur bravo?.....

Emri: eriselda sokoli
Email: eri_eri@hotmail.com
Komenti: shum mir

Emri: fitore berisha
Email: mani_berisha@shqiptar.eu
Komenti: nice

Emri: biola
Email: biaola.lola@gmail.com
Komenti: shum shum mir arlinda Nuk e dija qe ishe kaq shkrimetere e mire



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com