Data e postimit: 2014-02-13 19:42:15
Lexime: 24495
Liria dhe Deshmoret
Autori: Fiona Nikqi
Lloji: Te tjera
Tema: Liria dhe Deshmoret
Shkolla: Asdreni
Klasa: 7
Qyteti: Peja
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kalojnë vite, kalojnë edhe shekuj e kujtimi për dëshmorët mbetet i freskët prore në mendjet tona, në kujtesën tonë historike. Brezat që vijnë do t’i mbajnë në zemër dëshmorët, për t’i bërë ata flamuj në valim rrugëve e shesheve tona të lirisë.
Liria ndërtohet me jetëra, ndërtohet me gjak, ndërtohet me dëshmorë. Kurse, dëshmorët janë nderi dhe krenaria e popullit tonë martir. E atij populli që synon ta fitojë lirinë shekuj me radhë dhe që don e din ta ndërtojë lirinë. Dëshmorët janë ndërgjegjja më sublime dhe vetëdija, e ngritur lart, deri në piedestalin e vetëflijimit.
Ata jetuan për ne. I kemi prore gjithkund e gjithherë. Me një diell në gji, me një rreze në ballë. Lundrojnë mbi detin e gjakut të flijuar për liri.Në paqe e në luftë, në fushë e në mal. I ke atje, këtu...
Një varr, një gurë, një lapidar, një përmendore. Lapidarë të lirisë ishin vetë ata, që u bënë flakadanë të përjetësuar. Diell me rreze të lira, me dritë pranëlirie.
Liria po vjen. Sa shumë krushq që paska për dasmën e madhe të lirisë. Dasmë madhështore, e paparë. Liria bashkohet me Atdheun. Gëzim e hare në çdo anë. Dritësim diellor, rrezegjak.
Dëshmorët u ngjallën sot dhe festojnë bashkë me ne.
Ata janë vetë liria jonë.

Vepra te ngjashme
Autori: Xhulia Tafaruci · Lloji: Te tjera · Tema: Nen flladin e Shkodres
Nen flladin e Shkodres E ndersa ecja neper rruget qe gjarperojne ne Shkoder kuptoja se sa kishte ndryshuar nga viti ne vit. Ne uren e Bunes ku takoheshin lumenjte Buna dhe Drini shihja lagje te porsalindura ku njerezia dhe zhurma vlonin. Gra me b...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Te tjera · Tema: shoqërore
'' Blema një Iphone '' - E thërret Gëzimi vëllanë e vet në Kosovë,e i thotë : -Cka po donë me te pru kur te vi ? -Vëllau: Blema një Iphone masi paske me ardh -Gëzimi: A po don :Iphone 4,a 4s,a 5, 5s -Vëllau : Jo v...
Autori: shkruar nga nxënes · Lloji: Te tjera · Tema: Nëna
ti me je si dielli qe ndiqon je si hëna qe jep drit je si trendafili me erë si ujë i fresket qdo gje qe kam je vetem ti , ti e vetem ti qe vetem ti me dhe dashuri.
Autori: Ergita Shkoza · Lloji: Te tjera · Tema: Mos thuaj nuk ja dal për sa kohë je gjallë!
Koha po ikën…Vallë jam e pafuqishme për ta ndaluar?Duhet ta kap.Duhet ta bëj.Kam një rrugë të mbushur me trëndafila të sapo celur për të kaluar. Piedestale frike më shoq...
Autori: Fitore Bungu · Lloji: Te tjera · Tema: Per Shoqrin
Shoqria Shoqria osht nje domethanje shum e madhee Se per gjithqka i ke pran Ku do qe te jesh edhe kon mett ndimu per gjithqkaa Po ashtu Shoqria e vertet osht Sikur familjaa Po ashtu duhet edhe mu kujdess shumm See ka shoqnii edhe shumm te keqe ...
Autori: Donika Maqaj · Lloji: Te tjera · Tema: Jeta,Deshprimet
Jeta...Ndonjeher te ben te ballafaqohesh me shume sfida por prap ka nje zgjidhje mbrapa teje thjesht duhet zbuluar..Jam aq e deshpruar nga ca gjera sa qe nuk e di se nese do kthehem ne nje vajze te lumtur...Por sapo u ktheva ajo qe isha me ndihmen e famil...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Te tjera · Tema: shoqërore
Zemrat e buta ,përjetojnë dhimbjen më të madhe ....
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Te tjera · Tema: ...................
Me dhemb qe ta pranoj, por dy djem dashuroj, tani po imagjinoj, sikur ti kisha perballe valle si do i < > =krahasoj.? ...........................................................
Autori: Sajgena Demaliaj · Lloji: Te tjera · Tema: varferia
Pse po thoni se jeta osht e mire, kur shumica e njerezve jetojne ne erresire. Kur disa se kan kafshaten e gojes . kurse ju folni me e gjet "fitusin e lojes" Shum fmi jetim enden neper rruge , shum shpia n'skamje ku tan han me 1 lug. Ju qe shani n'p...
Autori: Anna · Lloji: Te tjera · Tema:
PA TY Ora nuk kalon por pse? me duket qe kjo dit nuk do te kaloj se pse un ty te DASHUROJ Ri dhe mendohem se te te haroj me mendimet un luftoi ...
Autori: ulpiana mulaj · Lloji: Te tjera · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime është vendi ku unë u linda e u rrita ,vendi ku mora mesimet e femirisë, ku jetuam qdo qast me gëzime dhe hidherimet tona . Aty unë hodha hapin e parë dhe nisa rrugen e jetesës. vendlindja është kjo tokë e shenjët ,ku qdo pjesë...
Autori: anna d · Lloji: Te tjera · Tema: zjarr ne pallat
nje pallat 9 katesh mer flake dhe vjen ambulanca me e fik, por problemi qendron ketu: ne cilin kat do te filloje te fike zjarrin? ne katin e pare e siper apo ne katin e fundit e poshte?
Autori: Ersi · Lloji: Te tjera · Tema: Mall
Dashuria ashtu sic lind ashtu edhe mund te humbase. Atehere mbetet i bukur kujtimi, nje mall per nje rikthim te pamundur. Ne kete poezi dashuria ka humbur pa u kuptuar.Pikat e shiut qe bien mbi qelq simbolizojne lotet mbi dashurine e ngrire mbi te cilen ...




Komentet e fundit!

Emri: uuuuuuuuuuuuu
Email: yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy9@gmail.com
Komenti: :

Emri: aleyna
Email: aleynamustafi@gmail.com
Komenti: pyetje shumë e quditshme! Po pse e keni bërë këtë pyetje?

Emri: majlinda
Email: majlinda@live.com
Komenti:

Emri: majlinda
Email: majlinda@live.com
Komenti:

Emri: vjosa
Email: vjosa12@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: zgjim
Email: zgjim.k@hotmail.com
Komenti: shume bukur bravo

Emri: brusli kosova
Email: bruslia@hotmail.com
Komenti: shum mir e keshkru kur e kum pa shum me ka pelqi loqk je♥♥♥♥♥♥

Emri: Brusli Kosova
Email: bruslia123@tre.com
Komenti: bravo te lumt e ke ber shum mir loqk je a ki fb♥♥♥♥♥♥♥♥

Emri: shkurta maxhuni
Email: shkurta-hana@hotmail.com
Komenti: FLAMURI-SIMBOL I SHQIPTAREVE Nje ndersimbolet me te fuqishme te nje shteti dhe kombi eshte flamuri.Flamuri eshte thjesht nje cope e kuqe me shqiponje te zeze ne mes po eshte nje cope aq e vlefshme sepse per te kan luftuar , e kan rene deshmore shume trima. Shume njerze kan luftuar vetem per ta pare flamurin e lire e duke valuar , por fatkeqsisht disa personave nuk iu eshte plotsuar kjo deshire .Ka vetem nje rruge neper te cilen ece historia e lirise.ajo rruge eshte rruga e gjakut te deshmoreve qe falen jeten e tyre qe shqiptaret prap te festojen diten e ngritjes se flamurit shiptare. prandaj ne fund mund te them se flamuri eshte pasurija me e vlefshme per nje shtet dhe nje komb .

Emri: Lea
Email: lea_kastrati@hotmail.com
Komenti: waaaaa sh.bukur prsh nga prz



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com