Data e postimit: 2014-02-01 19:28:02
Lexime: 5492
Thënie
Autori: Fejz Demiri
Lloji: Pershkrim
Tema: shoqërore
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: Email eshte i fshehur!


Koha me këmbë po na kalon ...

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
. Pershkrimi objektiv. Njeriu qe kam perpara syve eshte nje vajze, shoqja ime me e afert. Ajo qendron e ulur ne krahun tim te majte duke kryer veprimtarine e saj si nxenese. Ne pamjen e saj te bie ne sy nje gjatesi e mjaftueshme, rreth 167 cm. Eshte 15 v...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Enderrat per te ardhmen
Enderrat jane pavetedija e njeriut dhe ato ndryshojne sepse edhe njerzit ndryshojne por enderrat jane ato qe na cojne perpara.Enderrat jane ato vende ku ne strukemi as nga erresira e as nga qetesia sepse ne femijeve nuk na pelqen erresira apo qetesia se ...
Autori: Iris Kapo · Lloji: Pershkrim · Tema: pershkrimi i dy boteve
Une dhe bota ime Bota ku jetoja une?? Ishte thjesht perfekte.Une jetoja ne kutizen time te kristalte. Ne ate kutize qe askush e asgje nuk me prekte. Ne qoshe te saj,une….qeshja pambarimisht,lo...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtime
Ne moshen 7-vjecare kam qene ne klase te pare, ne shkollen “Wilson”. Me kujtohen se ato kane qene castet me te gezueshme per mua. Kam qene femije energjik, gjithnje i hedhur dhe ne kerkim te lojrave te reja. Ishte dite me shi dhe si gjithmone isha ne...
Autori: Greis · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e pranveres
E nga t’ia nisësh për të përshkruar pranverën?Nga ngjyrat e saj?Nga blu-ja e bukur e qiellit e cila kur bashkohet me shtëllungat e reve të bardha e gri,kthehet në ngjyrë të kaltër e gri,që ndonjëhereë na e bën dhe humorin tonë gri.Por k...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Folklori është art i shpirtit ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Ne lidhje me hobet, deshirat, nuk eshte se ndryshoj shume nga shumica e moshatareve te mi. Me pelqej shume te lexoj dhe e gjej nje nder menyrat me relaksuese dhe qetesuese per mua. Ne lidhje me perzgjedhjen e titujve, autoreve jam bere selektive. Krahas l...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtime
Nuk mbaj mend gjithcka qe ka ndodhur ne jeten time kam qene pese vjec por ka edhe ngjarje qe ngelin deri vone ne memorjen tone. Kjo ndoshta sepse na kujtojne nje situate gazmore qe kemi perpetua, por edhe tipin tone dhe karakteristikat qe kemi pasur kur i...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Si cilido prej nesh edhe une kam disa hobe te ndryshme qe mund te varjojne ne te gjitha fushat si: noti apo volejbolli, shetitja, dalja me shoket, filmat, animacionet per femije e deri tek koleksionimi i sendeve si p.sh. tiketat e rrobave apo figura te nd...
Autori: 00 · Lloji: Pershkrim · Tema: Arushi Alvin
Objekti im me i dashur i femijerise eshte arushi Alvin.Ai eshte miku im me i mire edhe pse nuk eshte i gjalle.Ai eshte nje arush i vogel me gezof shume te bute . Ka dy sy te vegjel te ndritshem dhe nje bark te madh Pervec te qenit i bute dhe i lezetshe...
Autori: Jurges Dhimitri · Lloji: Pershkrim · Tema: Shetitje
Ishte dite e diel. Une me babin kishim dale per shetitje ne Drilon. Sa po futeshim brenda dy mjellma vezulluese ishin aty prane sikur kishin dale te na prisnin ne. Babi me tha te hipnim ne nje varke te vogel dhe te benim nje shetitje te shkurter ne liqeni...
Autori: Makfirete Mata · Lloji: Pershkrim · Tema: Me mesove te hidhja hapat e pare,kur ti mezi hiqje zvarre tuat.
Syte me mbushen me nje mase lotesh qe ma turbullojne pamjen...Nje lot shkeputet dhe rrjedh faqes... Per here te pare ne jete, mora nje leter dhe fillova te shkruaj per ty ... * * * Qysh kur mmbaj mend, me mesove te te therrisj...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Kur besojmë,arrijmë ....
Autori: Ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vitet.Me kujtohen shume mire ditet e femijerise,kohet kur isha fare e vogel.Por nuk kam harruar as diten e pare te shkolles.Ate dite isha e emocionuar ne kul...




Komentet e fundit!

Emri: ana d
Email: an.feel@tre.net
Komenti: po

Emri: brendon
Email: brendon.hasani@yahoo.com
Komenti: Cjane keto budallalleqe!?



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com