Data e postimit: 2014-02-01 19:17:19
Lexime: 5831
Thënie
Autori: Fejz Demiri
Lloji: Pershkrim
Tema: shoqërore
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: Email eshte i fshehur!


Edukata e bën njeriun ,të dallohet !

Vepra te ngjashme
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
Klasa e 9B ka shume vajza por une do te vecoje, njeren prej tyre, shoqen me gazmore te klases sone. Mosha e saj eshte 15 vjece. Eshte 165 cm e gjate me nje trup mesatar por shpirt te pasur me sinqeritet. Ne pamje te pare dallohet qarte serioziteti dhe pun...
Autori: Anisa · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje dite e bukur
Ne qytet zhurmat futeshin lehtesisht ne dritaret e hapura: makinat e njerezit qe shkonin kudo, zogjte qe ftuturonin nga nje strehe ne tjetren, zerat e femijeve etj. Mendova te kaloja nje dite ne pyll. Mengjesi ishte i kthjellet dhe i ndricuar nga rrezet e...
Autori: VepraIme · Lloji: Pershkrim · Tema: shkrin autobiografik
Une jam nje 15 vjecare.Jam e lindur ne Greqi,por kjo nuk e mohon origjinen time shqipetare.Aktualisht jetoj ne Vlore.Rritem ne nje ambient te shedoshefamiljar ku gjithmon kultivohen vlerat e lartanormale. Shkollimi fillor nisi ne Vlore,shqipero dhe pas...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Dy prej hobeve te mia kryesore jane frekuentimi i shpeshte i kurseve te ndryshme dhe perdorimi i rregullt i kompjuterit. Persa i perket hobit te pare mendoj se eshte ne te miren time frekuentimi i kurseve. Ato me ndihmojne qe te fitoj njohuri edhe me te z...
Autori: uejda gjergji · Lloji: Pershkrim · Tema: nena
NJE FJALE E SHENJTE ME E MADHE NE KETE BOTE,EMRI I NENES SIME QE KURR NUK DO TA HARROJ.KJO FJALE HYJNORE JA ZBUKURON JETEN TE GJITHEVE SEPSE PA FJALEN NENE BOTA NUK DO TE KISHTE KUPTIM.TI JE AJO QE JE KUJDESUR PER MUA .NE ORET E VONA ,UNE JAM AJO QE TE KA...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Kur besojmë,arrijmë ....
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Lumturoi familjen ,që të jesh i lumtur ti !
Autori: Tea Lako · Lloji: Pershkrim · Tema: Prinderit
E di qe keto flete nuk mjaftojne per te shprehur dashurine qe ndjej per ty,por nje gje e them me siguri:faleminderit qe je babai im.Kur sjell nderment femijerine time i pari qe me vjen ndermend eshte babai im. Babai im eshte i gatshem te me degjoje cdo h...
Autori: flavio salaj · Lloji: Pershkrim · Tema: natyra
po afrohesha drejt grykes se malit dhe cme pane syte nje lume vezullues me gure zalli qe shnderrisnin si diamante te cmuar dhe te vyer.uji i lumit me beri te futesha brenda tij dhe te shijoja ujin e bekuar te natyres ai vend ishte i mrekullueshem nuk mund...
Autori: Anabela · Lloji: Pershkrim · Tema: VJESHTA
Vjeshta...stina ku gjelberimi humb, e natyra mbulohet me ngjyre ari.Eshte stina ku pemet fillojne te thahen e gjethet e tyre bien. Stina ku pushimet mbarojne e shkolla fillon.Rruget e qytetit jane te mbuluara me gjethe te nuancave te ngjyres kafe.Kurse p...
Autori: Anonime · Lloji: Pershkrim · Tema: Motivim për ata që kanë guxim të ëndërrojnë
Asnjëherë më parë nuk isha ndier kaq keq. Po të ju thoja se viti që shkoi ishte më i keqi për mia a thua vallë do besonit ? Studioja shkollën e mesme të mjekësisë dhe vazhdimisht mësonim adoleshenca , adoleshenca , adoleshenca ashtu e kës...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Pershkrim · Tema: ''Imagjinata''
Ishte e martë . Kur hymë brenda në shkollë drejtori po na priste pak me lart aty tek shkallet të na jepte një lajm të mirë .Ai na tha se ishim zgjedhur shkolla më e mirë e vitit dhe si shpërblim kishim një udhëtim në perëndim , në Turqi ...
Autori: Nikoleta rondo · Lloji: Pershkrim · Tema: Nena ime e shtrenjt
Mamajaeshte nje engjell. Mamaja te ndihmon shume kur ti ke nje problem je e stresuar apo ke ndonje hall ajo eshte e gatesheme per te zhgjidhur problem apo per te te dhen nje perqafim. Mamaja per femijen le koken sepse femija per nenen eshte gjithe bota ve...
Autori: anisa alla · Lloji: Pershkrim · Tema: jam krenar qe jam shqipetar!
shqiperi u befsh 1000 vjec!sot, mora vesh shume gjera per ty.pashe ne google se ti ke ditelindjen.sa keq,-mendova me vete.sot shqiperia mbush 100 vjec ,dhe une s'di asgje per atdheun tim. vendosa te kerkoj me shume dhe pashe se me date 28 nentor Ismail...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com