Data e postimit: 2014-02-01 18:48:49
Lexime: 5239 |
Qyteti I'm Tirana njekohesisht edhe kryeqyteti I vendit tone ka numrin me te larte te banoreve. I vendosur ne epiqender te Shqiperise me nje reliev fushor-kodrinore dhe nje klime te bute mesdhetare e ben edhe me te lehte e te bukur jetesen ne te. Ne qende...
|
PETRELA…
Vetem 10 km larg Tiranes te ndajne nga Petrela.Historia e saj daton vite me pare.Ndonese eshte ne periferi te Tiranes ajo eshte nje vend mjaft I populluar dhe I modernizuar.Duket sikur Parisi ka ardhur per tu vendosur ne Shqiperi.Por,duke mos ...
|
Te gjithe kane skicuar pak a shume ne mendjen e tyre shtepine e endrrave, te tjere kane arritur ta ngrene ne realitetin qe jetojne, te tjere nuk kane mundur ta kapercejne ylberin e imagjinates duke iu pershtatur mundesive qe kane patur.Shtëpia ime ëndrr...
|
Ne te gjitha shoqerite dhe kulturat prinderit ju deshirojne femijeve ardhemeri te mire.Prinderit duan qe ti rrisin dhe ti edukojne ne njerez te denjte e te dobishem per familjen farefisin dhe shoqerine.Ne llojshmeri kulturore ne bote egzistojne edhe mendi...
|
Ajo ditë që kalova në plazh, para 2 vitesh është e paharrueshme. Deti ishte i rrëmbyeshëm dhe kishte shumë pushues që laheshin në bregdetin e Durrësit. Të gjithë fëmijët bënin kala prej rëre gëzueshëm. Pasi u lyeva me krem mbrojtës nda...
|
Të kuptosh do të thotë ,se cka është e drejtë !
|
Mamajaeshte nje engjell. Mamaja te ndihmon shume kur ti ke nje problem je e stresuar apo ke ndonje hall ajo eshte e gatesheme per te zhgjidhur problem apo per te te dhen nje perqafim. Mamaja per femijen le koken sepse femija per nenen eshte gjithe bota ve...
|
I dashur ditar 16.Shkurt.2020 ...
|
hena
Del hena lemsh si ar,
Lart bregut porsi kore,
Me rreze rreth kurorre
Cel buzet, qesh si zane
Me kryet gjithmenjane
dhe faqet plot zjarr
Heth driten neper gjeth
Gjith harqe e shigjeta
Dreth ngjyrat faqezbehta
lote tunden ...
|
Edukata e bën njeriun ,të dallohet !
|
Kushtuar nje personi te vecante
Ndjenjat nuk mund te shkruhen.Ato ndjehen.Disa ndjenja jane te burgosura thelle ne shpirt e ne zemer por ka dhe te tjera te hapura.Nje nga ndjejat eshte dhe dashuria e cila lind dhe rritet cdo dite me shume.Dashurite mund ...
|
|
I varfëri
- Një i varfër doli në treg të shiste një pulë
- Kaloi një njeri dhe i thotë:Pse more burrë një pulë e ki ,
dhe po e shet
- I varfëri :Po e shes se përpara mi qitke 3-4 vo ,e tash vetëm njaa .....
|
Lodrat jane disa objekte qe e bejne jeten sa me argetuese . Nese ti luan nuk do te thote qe nuk ke bere asgje ,por ne te vertete eshte dicka me shume vlere . Argetimi ne jete eshte nje nder gjerat me kryesore, nese ti nuk luan ti do te jesh shume serioz p...
|