Data e postimit: 2013-12-11 23:30:26
Lexime: 76468
Shtepia e Endrrave
Autori: Samina Beqiraj
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Shtepia e Endrrave
Shkolla: Perparimi
Klasa: 12
Qyteti: Shkoder
E-mail: Email eshte i fshehur!


Shtepia e endrrave te mia !!

Shtepia , streha e dashurise dhe e kujtimeve te pafund qendron padyshim e skicuar ne mendjen e te gjitheve . Shtepia e enddrave te mia eshte nje shtepi larg qytetit zhurmues dhe ajrit te papaster .Meqenese mua me pelqen shume natyra padyshim qe shtepia ime dua te jete ne nje vend piktoresk , i rrethuar nga pemet dhe lulet eshumengjyreshe qe te mahnisin me aromen e tyre te kendshme .Adhuroj mengjset qe zbardhin nga cicerimat e zogjve , flladin e lehte te eres qe pak nga pak deperton ne dritaret e shtepise duke e mbushur ate me nje freski te hareshme .
Preferoj qe shtepia te jete komode ku sapo te hapet dera , te shfaqet nje sallon i madh me mure te ngjyrosura me ngjyra te hapura dhe te buzqeshura , te cilat te falin ngrohtesine e strehimit . Ne qender te sallonit ndodhen te vendosur prane njeri tjetrit divanet e bardhe kendore , dhe ne mes te tyre tavolina e kristalte .Ne njerin mur qendron i vendosur Telivizori i madh i cili duket sikur vezhgon te gjithe shtepine . Ne anen tjeter te murit qendron i mbeshtetur rafti me objekte prej argjendi qe kane vlera te medha historike , pastaj ne nje pjese tjeter te tij varet e valezuar perdja , ndersa ne qoshe te mureve qendrojne te vendosura vazott te cilat duken si ushtare te heshtur .Me pas na shfaqet kuzhina e gatimit me bufene e gjate dhe te madhe moderne , me gjitha objektet dhe sendet e saj te gatimit .Ne qender te kuzhines ndodhet Tavolina me karrigat perreth , ku secila karrige perfaqeson nje anetar te familjes , duke shijuar gatimet e mrekullushme .
Pjesa tjeter e shtepise karakterizohet sigurisht nga dhomat e medha te gjumit , dhe dy banjot . Sigurisht qe shtepise nuk i mungon as dhoma ku ndodhet bibloteka , vendi ku mban te fshehura mijera histori dashurie , filozofie , lufte me pak fjal nje bote te tere imagjinare . Mbi te gjitha kete hapesire kaq gjigande e ploteson familja , ata persona te cilet te mbushin me dashuri dhe mbeshtetje ne cdo moment te jetes !!

Vepra te ngjashme
Autori: x person · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria
Sot jam vetëm…. Nuk me vret qetesia e dhimbjes, por kujtimi për ty.Nuk di ne te fal veten a te vazhdoj ta ushqej me idenë se nuk ka ndodhur asgjë.Si nuk te kuptova një herë,si nuk ti pashë ato sy te trishtuar te mbytur ne deshperim. Unë gjyk...
Autori: xhesika toska · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Babai
Isha une ajo qe te dhurava emocjonet e para te qenurit baba.Sot jam un ajo qe nuk do te resht se shkruari per ty njeriun e palodhur, qe me rrite e edukove se cdo qe ne jete arrihet me pune,vlere dhe respekt.Te vlersoj baba per cdo gje qe ke per mua.Kur t...
Autori: Klara Noku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i nje imazhi
Nje zymtesi qe vrau gjallerine vesh si nje mallkim i pasherueshem kete imazh te erret.Disa rruge pa krye me plot gjurme qe nuk i fshiu dot as shiu i rrembyer i kesaj nate artistike.Nje petk i zi djalli qe shetit zvarre mbi keto rruge perqafon buleza egoiz...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Motrat e Mia te dashur
Motrat e Mia te dhashura shpiryat e mi ju jeni shkaqet qe une jetoj shpirtat e mi.I lutem zotit qe ju te jeni mire e te jeni te lumtura motrat e mia.Motra Ime e madhe ti je bamirsee dhe punon ne xhamin e Tabakve zoti ta befte mbare qe i ndihmon njerzit .M...
Autori: Elvana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta qepo jetojm sot shum e veshtir per ta kupëtuar
Jeta nuk eshte e leht per tu jetuar po ti besoj qe ke disa qellime per te ardhmen tende, mbaj fort qellimet e tua asnjeher mos i lesho deri sa ato të ndodhin.Ne jet gjithon do ket nje fillim te mir per nje jet te bukur. Jeta te ul posht por ti perqendroh...
Autori: Flora Xhaferi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta e kesaj bote sipas islamit
Jeta e kësaj botë s'është vetëm një kënaqësi mashtruese Falenderimi i takon Allahun që e bëri jetën e kësaj bote kalimtëre dhe jetën e botës tjetër të qëndrueshme dhe të përhershme. Paqja dhe bekimi qofshin mbi Profetin tonë, Muh...
Autori: Florind Gjyriqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Per njerezit te cilet jane ndryshe.
Pasi shetita te gjithe boten vendi I fundit ishte Antraktida nje continent I madh dhe I bardhe.Ne Antraktide takova dy te panjohure te cilet kishin ardhur per te eksploruare vendin.Ata ishin veshur pothuajse njelloj me njeri tjetrin,ne koke kishin nganje ...
Autori: Ergita Shkoza · Lloji: Ese pershkruese · Tema: “Per te dashuruar te tjeret duhet para se gjithash te duash veteveten”.
Të duash apo të të duan!? Te duash dhe të të duan eshte sikur te ndjesh diellin nga te dyja anet…Dashuria esht ajo ndjenje e çilter qe kush e provon kurre se harron..Te duash dike do te thote te duash e te respektosh te besosh e te xhelozosh. ...
Autori: Olgert Dcoi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vendlindja ime
Vendlindja ime eshte Kukesi. Nje vend me karakteristika natyrore te mrekullueshme.Aty ajri ky te freskon dhe per pak sa ste se gjumi nga qetesia. Pemet e lata ku gjethet i bien ...kumbullat,manaferrat qe gjenden kudo... aty ka shume pak shtepi porshume ...
Autori: sabina collaku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: familja
familja eshte themeli i shtepise. pa themel nuk mund te ekzistoje as muret dhe as catija. themeli i shkaterruar muret nuk mund te qendrojne, qe te mbajne catine. e perse mund te sherbeje nje shtepi pa themel, pa mure, pa cati e cna duhet ckuptim ka kjo? d...
Autori: Steisi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: natyra
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.Por,njeriu e ka demtuar dhe ndryshuar ate,e ka ndotur ajrin dhe token,e ka ndotur ujin,vete jeten.Kjo nuk eshte aspak e drejte. Kur viziton zonat e paprek...
Autori: Tea Lako · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e bukur qe pushton shpirtin. Dashuria eshte nje ndjenje qe mund te shkruash aq shume,por ne mendje te vijne aq fjale sa nuk di cilen te shkruash me perpara. Dash...
Autori: Aksa Bardhi. · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Atdheu
Vitet kalojne,ditet gjithashtu por kujtimi i deshmoreve mbetet perhere i fresket ne zemrat tona,ne kujtesen tone e ne librat plot histori,dhe jam e sigurte qe ne kurre nuk do ti harrojme te pare tane.Historite e tyre prekese permenden dita dites.Fale tyre...
Autori: Elona Rexhepii · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Pranvera eshte njera nder stinet e mia me te pelqyera.Pranvera na sjell lumturi e bukuri natyrore siq jane: gjelbrimi i fushave,çelja e luleve dhe fillimi i lulzimit te pemeve.Pra pranvera largon motin e ftohte duke e sjellur nje mot shume te mire me die...




Komentet e fundit!

Emri: klea
Email: klevisabufi167@gmail.com
Komenti: Super te lumte /

Emri: sara
Email: desarahasaj33@gmail.com
Komenti: I like very nice:-P

Emri: lena
Email: lena@gmail.com
Komenti:

Emri: sanda
Email: sandaseda17@gmail.com
Komenti: shum e bukur:

Emri: Girl
Email: simonsemanjaku@gmail.com
Komenti: Shm me imagjinate

Emri: crendesi ka
Email: crendesika@hotmail.com
Komenti: Shum pershkrim i bukur .Duhet te kishit permendur pak me shume familjen qe e ben te bukur shtepine

Emri: adela
Email: adela@outlook.com
Komenti: Bukur Shpresoj te me hyje ne pune...!!!

Emri: mirjeta
Email: riad.11@outlook.com
Komenti: shum e keqe qekjo eseja muret e qmuret qa s'kishe shkruajtur me vjen keq po s'pom plq....!!!!

Emri: ina
Email: inaina@gmail.com
Komenti: pershkrim shume i bukur shpresoj te me hyje ne pune

Emri: Besjana
Email: besjana_buzra@hotmail.com
Komenti: Shm e bukur te till e duam te gjith


Emri: besjana
Email: besjana_buzra@hotmail.com
Komenti: shum pershkruim i bukur kjo shtepi imagjinare



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com