Data e postimit: 2013-12-11 22:28:48
Lexime: 7726 |
Pranvera eshte nje nder stinet me te bukra dhe me te gezuheshme per ne .Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qeshor.Ne Prenvere fillojne te lulezojne pemet ,lulet etj. Ne kete stine ditet zgjaten kurse netet shkurtohen duke i falur me shume lumturi fem...
|
MENDIMI IM SE SI DO TI KALOJ PUSHIMET VERORE ESHTE QE TE SHKOJ TE DAJA TE HALLA TE TEZJA PO ASHTU EDHE NE PISHIN EDHE TEK SHOQET E MIA EDONA DHE BESJANA UNE MENDOJ SE KETE PUSHIM DO TA KALOJ MREKULLUESHEM UNE ME FAMILJEN TIME KEMI MENDUAR QE TA BEJM NJE ...
|
Sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e lehte qe fryn dalengadale e te merr floket perpjete,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemeve, e si pasoje ato rrezohen pertoke me pelqen shume....
|
Fjala atdhe fjale kaq e mire e shenjte e paharrueshme.Ketu u lind memedheu ne atdhe beme gjithqka u lindem u rritem vetem e vetem per herote tone.SKENDERBE,ISMAIL,ketu na bete vendin te shenjte te cmueshem.Atdheu im vend qe s'shitet kurre s'vendesohet.ATD...
|
-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur.
Nenat tonae kan nj...
|
pranvera erdhi. ditet tani jane me te gjata. moti eshte me i ngrohte.. bore ka vetem ne maja te larta te bjeshkeve.
tani ne vend te bores shpesh bie shi. perrojet dhe lumejte vershojne fushat dhe arat.
nen kaqubat dalin lajmetaret e pranveresh - lulebor...
|
Hartim per Pranveren
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor.
Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i ...
|
Shume njerez mendojne se paraja eshte gjithcka. Por,pse keta njerez nuk e kuptojne? Nuk e dini se lirshmeria e mendimit eshte gjeja me e cmuar qe mund te ekzistoje?! Pa te ne nuk vlejme,pa te jemi njerez te shitur tradhetare te se vertetes.Te vertetes tun...
|
nene nene sa bukur tingellon.
a ka gje ne bote
me kaq bukuri,
sesa emrin nene
emer qe ke ti.
je me e mira ne bote
diell je ti per mua,
nena ime e dashur
oh sa fort te dua.
edhe kur kam dhembje
edhe kur kam gezim,
gjej mbeshtetje tek ti
...
|
Autori:
menal shabani sejhan shabani
·
Lloji:
Hartim
·
Tema:
ti respektojme dhe ti duam prinderit !!!!!!!!
Prinderit janë dashuria , pasuria , buzeqeshja ,kenaqesia jonë e parë .
Sa sakrificat na i kanë bërë.Sa të mirat na i kanë bërë.Sa shpirtin e pasur na i kanë bërë.Ato nuk kanë pasur njeri tjetër përvec neve,fëmijëve.Lulëzuam ne nga gë...
|
Deshira e vitit 2013 esht qe ky vit te jet i mbar she i bukur te mos ket probleme te jemi njerz me shum te mesojn nxenesat dhe shteti yn kosova te behet me i bukur se qe esht andaj shpresoj qe te jet keshtu.
|
Gjuha jone gjuhe bilbilash
Gjuha jone eshte e bukur,eshte bujare,e lashte sa vet jeta dhe e shtrenjte sa drita. Gjuha shqipe eshte si pranvera, me lule plot ngjyra, me rreze dielli, me cicerima zogjesh dhe me kenege te gezuara te fe...
|
vendlindja ime është vendi ku unë u linda e u rrita ,vendi ku mora
mesimet e femirisë, ku jetuam qdo qast me gëzime dhe hidherimet tona . Aty unë hodha hapin e parë dhe nisa rrugen e jetesës. vendlindja është kjo tokë e shenjët ,ku qdo pjesÃ...
|
trendafili
kam ngjyre te bardhe
te kuqe,te verdhe
jetoj nder kopshte
ku leshoj shume ere.
ne vere lulezoj
per bukuri
zemrat e njerezve
i mbush kenaqesi.
jam simbol i paqes
lule e lirise
tere bota me mbajne
ne shenje te lumturise.
|