Data e postimit: 2013-10-21 21:12:03
Lexime: 6740
Skamja
Autori: Sajgena Demaliaj
Lloji: Te tjera
Tema: varferia
Shkolla: "Asim Vokshi"
Klasa: 12
Qyteti: B.curr
E-mail: Email eshte i fshehur!


Pse po thoni se jeta osht e mire,
kur shumica e njerezve jetojne ne erresire.
Kur disa se kan kafshaten e gojes .
kurse ju folni me e gjet "fitusin e lojes"
Shum fmi jetim enden neper rruge ,
shum shpia n'skamje ku tan han me 1 lug.
Ju qe shani n'parlament po e harroni 1 element ,
kqyrni votat qysh po i fitoni ,
e masanej harroni se ca thoni.
Boni premtime qe prej njerzve me nxjerr fitime,
ka njerz qe si "zogu" shkon tu mbledh therrime.
Per tjert skini dert vec i mushni xhepat pare,
ju na prut n'ket dit e ju qit zoti fare...!!!

Vepra te ngjashme
Autori: Anna · Lloji: Te tjera · Tema:
PA TY Ora nuk kalon por pse? me duket qe kjo dit nuk do te kaloj se pse un ty te DASHUROJ Ri dhe mendohem se te te haroj me mendimet un luftoi ...
Autori: Naddina · Lloji: Te tjera · Tema: Familja
FAMILJA IME Momentet me te bukura....i kaloj me familjen time. Shume kam qeshur e shume kam qare ,por prape ata me mbeshtesin me realizojne deshirat e mia.... Urrejtja ndaj tyre eshte nje gje e papranueshme.Si mund ta urrejme nenen dhe babain kur ata b...
Autori: Fiona Nikqi · Lloji: Te tjera · Tema: Liria dhe Deshmoret
Kalojnë vite, kalojnë edhe shekuj e kujtimi për dëshmorët mbetet i freskët prore në mendjet tona, në kujtesën tonë historike. Brezat që vijnë do t’i mbajnë në zemër dëshmorët, për t’i bërë ata flamuj në valim rrugëve e shesh...
Autori: shkruar nga nxënes · Lloji: Te tjera · Tema: Nëna
ti me je si dielli qe ndiqon je si hëna qe jep drit je si trendafili me erë si ujë i fresket qdo gje qe kam je vetem ti , ti e vetem ti qe vetem ti me dhe dashuri.
Autori: Xhulia Tafaruci · Lloji: Te tjera · Tema: Nen flladin e Shkodres
Nen flladin e Shkodres E ndersa ecja neper rruget qe gjarperojne ne Shkoder kuptoja se sa kishte ndryshuar nga viti ne vit. Ne uren e Bunes ku takoheshin lumenjte Buna dhe Drini shihja lagje te porsalindura ku njerezia dhe zhurma vlonin. Gra me b...
Autori: anna d · Lloji: Te tjera · Tema: zjarr ne pallat
nje pallat 9 katesh mer flake dhe vjen ambulanca me e fik, por problemi qendron ketu: ne cilin kat do te filloje te fike zjarrin? ne katin e pare e siper apo ne katin e fundit e poshte?
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Te tjera · Tema: shoqërore
'' Blema një Iphone '' - E thërret Gëzimi vëllanë e vet në Kosovë,e i thotë : -Cka po donë me te pru kur te vi ? -Vëllau: Blema një Iphone masi paske me ardh -Gëzimi: A po don :Iphone 4,a 4s,a 5, 5s -Vëllau : Jo v...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Te tjera · Tema: shoqërore
'' Blema një Iphone '' - E thërret Gëzimi vëllanë e vet në Kosovë,e i thotë : -Cka po donë me te pru kur te vi ? -Vëllau: Blema një Iphone masi paske me ardh -Gëzimi: A po don :Iphone 4,a 4s,a 5, 5s -Vëllau : Jo v...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Te tjera · Tema: shoqërore
Zemrat e buta ,përjetojnë dhimbjen më të madhe ....
Autori: anna d · Lloji: Te tjera · Tema: zjarr ne pallat
nje pallat 9 katesh mer flake dhe vjen ambulanca me e fik, por problemi qendron ketu: ne cilin kat do te filloje te fike zjarrin? ne katin e pare e siper apo ne katin e fundit e poshte?
Autori: ulpiana mulaj · Lloji: Te tjera · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime është vendi ku unë u linda e u rrita ,vendi ku mora mesimet e femirisë, ku jetuam qdo qast me gëzime dhe hidherimet tona . Aty unë hodha hapin e parë dhe nisa rrugen e jetesës. vendlindja është kjo tokë e shenjët ,ku qdo pjesë...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Te tjera · Tema: ...................
Me dhemb qe ta pranoj, por dy djem dashuroj, tani po imagjinoj, sikur ti kisha perballe valle si do i < > =krahasoj.? ...........................................................
Autori: Fitore Bungu · Lloji: Te tjera · Tema: Per Shoqrin
Shoqria Shoqria osht nje domethanje shum e madhee Se per gjithqka i ke pran Ku do qe te jesh edhe kon mett ndimu per gjithqkaa Po ashtu Shoqria e vertet osht Sikur familjaa Po ashtu duhet edhe mu kujdess shumm See ka shoqnii edhe shumm te keqe ...
Autori: de anonim · Lloji: Te tjera · Tema: pak argetim
e di qe do te thoni qe keto lojra mund te behen ne faqe te ndryshme por me erdhi nje ide dhe mendova ta provoj dhe ketu keshtu qe mos me shani hahaha..... Dhe e bej kete per te ditur qe kjo faqe ku ne marrm pjese ka me shume vajza apo dje...




Komentet e fundit!

Emri: sdsf
Email: sdfsdf@dgfdgf.com
Komenti: shummmmmmmm e brkkkk :*



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com