Data e postimit: 2013-10-18 18:44:14
Lexime: 16712
Jeta e botes sone!!
Autori: Lirije Jerliu
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Jeta
Shkolla: Selami Hallaq
Klasa: VIII/4
Qyteti: Gjilan
E-mail: Email eshte i fshehur!


-Qe nga ardhja jone ne bote, qe nga hapat e pare te jetes ndodhemi ne pozita te ndryshme, ne qdo lloj dhe qfardo lloj gjeje qe na sjell fati yne.Sa dhimbje mund te nxeje shpirti yne?Kur humbim personat me te dashur ne PIKELLOHEMI...Per kete vuajn njerzit,per humbjen e atyre qe i shoqerojne deri ne sekondat e fundit, dhe ne fund zhyten ne misterin e erret te vdekjes. Jeta eshte si lulja, jo qdoher rri e qelur ndonjeher edhe vyshket.Gjerat e mira dhe te keqijat percjellin hapat tone ne jete.Jo qdoher duhet te presim gjera te mira ne jete sepse sdihet se q'sjell jeta, duhet te jemi ne gaditshmeri per gjithqka dhe te kemi parasysh ato. Jeta nuk eshte filozofi apo diqka e tille. Nese arrijme ne jete, eshte sepse vijme nga diku tjeter,cilido vend qofte ai. Jeta toksore eshte mbreteria e lenden materiale, ketu ne jete iluzioni behet i forte dhe i sigurte. Ai luan me te gjith format e jetes i ndryshon dhe i pershtat ato ne forma t ndryshme , te cilat arrijne qellimin e tij. Jeta eshte loj e qe ne fund mbetet loj e paperfunduar. Ne jet ka disa gjera qe kthehen gjithnje kete mund ta quaj qe pemt qe dukeshin te thara mbulohen me gjethe ne vazhdim , i njejti det qe ishte i qete dhe stabil egersohet me ujra dhe vale te tmerrshme. Ne jete ka shume gjera qe mund te luajn lojen e jetes ateher pse njeriu valle i mungon kesaj loje? apo kjo ka te bej me nje rasteri, por jo nuk egziston rastesia... Ne qe kemi ardhur ne jete do nisemi per n'boten tjeter ,por pa rreshtur kurre se egzistuari. Ne jete na percjell edhe shpresa, kjo fjale me pak shkronja e me kuptim te madh. Shpresa eshte ajo gjeja qe na ben te ndihemi me te forte e me guximtare per gjerat me te vogla e deri tek ato me te medha qe mbeten pa u mbaruar. Per te egzistuar shpresa duhet te egzistoj fati. Fatit nuk i dihet siq thot populli, perballja me fatin eshte e pamundur sikur lulet te qelin gjat dimrit qe te vyshken gjat veres dhe sikurse ylberi te dal pas nje acari te ftohte te bores e te zhduket gjat nje shiu me diell. Ndonjeher kur nuk i arrijme qellimet tona gjithnje fajsojme jeten, nje nga gabimet tona paresore , pse ta fajsojme jeten? duhet te fajsojme veten tonde qe ishin te dobet gjat saj gjeje, e te falenderojme jeten qe ende ndodhemi ne kembe!

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Teatri dhe jeta
Jeta dhe teatri kanë një lidhje mjaft të ngushtë.Qysh në kohërat abtike është vënë re një paralelizim mes jetës dhe teatrit.Kjo gjë vihet re qartë nga çdokush.Tragjedia tregon përmes aktorëve sprovat që lalon çdokush për të vënë dre...
Autori: Jonart Hadri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Karakteri dhe personaliteti yne
Te jesh vetvetja do te thote te kesh besim ne veten tende,te sillesh ashtu sic e ndjen dhe te mos shtiresh.Duhet t'ia dime vlerat vetes sone e jo te mburremi per gjera qe nuk arrijme t'I bejme dot. I gjithe qellimi eshte qe njerezit ta dine se kush je ne ...
Autori: Elda J.P. · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Adoleshenca
Cdo te thote te jesh adoleshent? (Nese lexoni tekstin ne vijim, mendimet mund te duken te paverteta, por jam perpjekur ta perafroj realitetin me ato qe perjetoj, sepse fatkeqesisht s’e kam mundesine te hyj ne mendjen e te tjereve.) Te jesh adoleshent ...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Kujtimet e se kaluares
Filloj te futem ne kujtime e te mendoj te kaluerën .çastet e mira e ato te keqija ,ato per mua kurr nuk mund te harrohen sepse ato ma kujtojne femijrine time te cilen kam kaluar dhe çastet e mëparshme te cilat i kam kaluar !Ndonjeher them se ato çast...
Autori: Melisa Abazi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: ''Beso ne te ardhmen tende se do te jete shume e bukur''
a do te doja te dija se c'do te ndodhe ne te ardhmen! Sa do te doja te dija cfare do te ndodhe me mua pasi te mbaroj shkollen! Jeta eshte si oqeani Paqesor: i madh e me shume ishuj. Secili ishull ka portin e vet dhe varkat e veta. Ne duhet vetem te zgjedh...
Autori: samira · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: frika ne jeten tone
si cdokush tjeter edhe une e kam provuar te kem frike. kjo ndjenje te tmerron te pushton te teren pa te pyetur fare.eshte brenda teje eshte ne ty e smund ta largosh prej vetes. mua me ka ndodhur shume here te kem frike. po permend disa raste: kur isha me ...
Autori: Edisona pnishi-Viola Murati · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Vendlindja
Vendlindja ime Vendlindja ime Te dua shumë Gjithmon me ty Kam mbërritur unë, Ishe me Mua Aq sa ke qenë VENDLINDJA IME Ish per te medhenjë, Vendlindja ime Mos më harro Një pikë loti për mua Për ty është si përrua Me...
Autori: xhejn · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: miqte
NDOSHTA NUK KAM GJITHCKA QE DUA POR DUA GJITHCKA QE KAM :):):):):)):):) Kur bota të kthen shpinën dhe personat që i quaje miq zhduken, ti rritesh duke mësuar që në fund të fundit çdonjëri duhet te mjaftohet me veten, në qoftë se do të mbijet...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Perfytyrimi i se keqes sipas popujve dhe besimeve fetare
E keqja ka nje perfytyrim te ndryshem dhe te ngjashem njekohesisht midis mitologjise se popujve dhe besimeve te ndryshme fetare. Ne mitologjine antike Greke dhe Romake Greket e lashte lidhnin gjithcka me perendite dhe me krijesat e mbinatyrshme. Peren...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Demtimi i biodiversitetit dhe i siperfaqes se gjelber
Demtimi i biodiversitetit eshte nje nga problemet mjedisore te trevave shqiptare.Biodiversiteti eshte demtuar nga prerja e pyjeve e bimesise perreth qendrave industriale e te banuara,nga zjarret ne pyje,aq te shpeshta dhe te medha,sidomos ne vitin 2006-20...
Autori: Egzona · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: 28 Nentori
28 Nentori-Dita e Flamurit - 28 Nentori eshte nje dite e madhe , dite historike , dite e veqante per te gjithe shqiptaret ne mbare boten. 28 Nentori eshte dita me e shenuar ne historine tone. -Flamuri yne tregon bukurine e komb...
Autori: kejsi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: atdheu
dielli po ndricon ne bote e kudo po ty o nena ime ska nevoje ky diell te te ndricoje
Autori: x · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: te drejtat
te gjithe kemi te drejta por qe te kemi keto te drejta duhet te zbatohen si fillim detyrat .... sic eshte dhe shprehja "liria jote perfundon atje ku fillon liria e tjetrit" prandaj respekto qe te respektojne , dhuro dashuri qe te duan , beso qe te besojne...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: TE NJOHESH VETVETEN
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here qe dikush thote se eshte e rendesishme te njohesh vetveten.Nese s’e njeh mire vetveten,ajo mund te te behet pengese,por nese e njeh mire ate,ajo do te te...




Komentet e fundit!

Emri: ema
Email: ema123@gmail.com
Komenti: ese me kot s'kisha lexuar. Ku ndodhet hyrja, zhvillimi,mbyllja, teza, antiteza, shembujt konkrete etj? Elemente keyo kryesore te nje eseje. Plus qe ka shume gabime drejtshkrimore. Je dhe klase e 8 . U zhgenjeva plotesisht!

Emri: edri
Email: edrisakolli@yahoo.com
Komenti: shumm kot... katastrofa vet

Emri: klevis
Email: klevis@live.com
Komenti: bravo

Emri: Dorjan
Email: dorjancelami@hotmail.com
Komenti: shum e bukur bravo ishte nje frymezim

Emri: Dorjan
Email: dorjancelami@hotmail.com
Komenti: shum e bukur bravo ishte nje frymezim

Emri: haki
Email: haki_behrami@postribe.com
Komenti: ese e mrekullueshme

Emri: Eld
Email: eldi_aliu@hotmail.com
Komenti: shum ese e mir, bravo

Emri: Elda
Email: elda_matoshi@hotmail.com
Komenti: Shum mbreslenese,tlumt ese shum e mir, veq vazhdo

Emri: Ermira
Email: ermira_99@hotmail.com
Komenti: shum ese e bukur

Emri: Elsa
Email: elsa_starabaja@live.com
Komenti: esea me e bukur qe e kam lexuar ndonjeher, tlumt fantastike qenke


Emri: Lorena
Email: lorena_veseli@hotmail.com
Komenti: Aw ese shum e bukur, tlumt

Emri: Lira
Email: miss_lira@shqiptar.eu
Komenti: Awwww shum ese domethenese, tlumt shkelqeve



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com