Data e postimit: 2013-10-17 19:13:18
Lexime: 46019 |
Gjeja me e bukur qe te ndodh ne jete edhe vjeshta, ajo e cila te jep ndjenjen e bukur e emocionuese ajo qe mbulon ter fshatin me gjethe si e vesh bukur me ate ngjyen e kafte .
Kjo stine madheshtore po troket e pak nga pak po misherohet me qytetin tone...
|
|
My name is Dario Qepa and im the strongest man alive for the ordinary people i am a pupil.My friend at Lagjia 28 nentori helps me fighting crimes and stupid like me.i am the only one who can save the city and i like Sufllaqe
Sot eshte ditelindja ime me ...
|
Gjuha jone gjuhe bilbilash
Gjuha jone eshte e bukur,eshte bujare,e lashte sa vet jeta dhe e shtrenjte sa drita. Gjuha shqipe eshte si pranvera, me lule plot ngjyra, me rreze dielli, me cicerima zogjesh dhe me kenege te gezuara te fe...
|
Deshira e vitit 2013 esht qe ky vit te jet i mbar she i bukur te mos ket probleme te jemi njerz me shum te mesojn nxenesat dhe shteti yn kosova te behet me i bukur se qe esht andaj shpresoj qe te jet keshtu.
|
Me knaqesi te madhe dot te shprehem dhe shkruaj duke i perdorur shkronjat e alfabetit te gjuhes shqipe.Prej 14 nentor i vitit 1908 deri me 22.11 u mbajt kongresi i alfebetit te shqipes.Ne kongresin e alfabetit te gjuhes shqipe moren pjese 32 delegate.Disa...
|
Dihet se shume toka te shqiptareve mbeten jashte kufinjeve.Historia me ne edhte treguar e padrejte . Por te gjithe shqiptaret ,kudo qe jane , flasin , gjuhen e nenes. Ata kerkojne te drejtat e tyre dhe une mendoj se ne fund te fundit kjo eshte nje e drejt...
|
|
Nëna ka vlerë të madhe për mua,ajo është një qenie e shenjtë. Ajo më lindi,më rriti, më edukoi,më ushqeu,më veshi,më lau derisa arrita në moshë më të madhe dhe I bëj vet disa gjëra.
Ajo edhe pse tani është pak më e vjetër unë do ...
|
Jashte verdalliset nje pranvere e qeshur.
Lulkat shymengjyreshe kane vene buzen ne gaz dhe drejtojne fytyren e bukur drejt diellit. Nje puhize here-here e fresket puth faqet e bardha bore.
Eshte stina e frymemarrjes. Ajo qe ngre shpirtin peshe me nur...
|
Erdhi mengjesi i se henes . ne kete dite vjeshte te gjitha natyrat binin erë freskie jeta kudo shkelqente . Muzika buqiste ne cdo zemer dhe une u nisa dhe shkova ne shkoll ne oren e mesimit erdhi sherbetori dhe na ia dha lajmerimin dhe e gjithe klasa ...
|
Nese do duhej te zgjedhim se cili eshte muaji me I rendesishem ne historine e Shqipetareve , pa dyshim se ai do te ishte muaji Nentor.
Muaji Nentore eshte me nje rendesi te veqant per kombin Shqipetar.
Ne kete muaj bejne pjese 22 Nentori qe eshte dita e...
|
mace mace pis pis
ce dollapi ce leviz
eshte miu faqe ziu
ghitha pjatat i lepiu.
mire e mire
dhe
i fshiu
me peshqir.
|
Alfabeti yne ka filluar te krijohet me 14 nentor 1908 dhe ka mbaruar me 22 nentor 1908.Prej vitit e derri me sot jane 107 vjet qe ne e festojme diten e alfabetit.Te gjithe ato shkronja qe jane ne alfabet kane vleren e vet.Po te mos ishte krijuar alfabeti ...
|