Data e postimit: 2013-10-06 16:55:32
Lexime: 25588
familja
Autori: paola
Lloji: Ese argumentuese
Tema: familja
Shkolla: zhupan
Klasa: 5a
Qyteti: zhupan
E-mail: Email eshte i fshehur!


familja gjeja me e shtrenjte per te gjithe ,cdo femije duhet te ket perkrahjen e familjes .familja eshte gjithcka ,ajo na gjendet pran sa here qe kemi nevoj apo jemi ne nje problem .familja eshte vendi ku cdo gje duket bukur ,por te jesh pjese e nje familje duhet te plotesosh dhe pergjegjesit e tua si pjestar i familjes psh : te kujdesesh per motren apo vellain e vogel te ndihmosh mamin apo babin per punet . me vjen keq per disa femije qe jane jetim dhe ata si gjithe femijet deshirojne qe te kene ngrohtesi familjare neqoftese ne njohim njerez me probleme te tilla nuk duhet ti perbuzim por ti mbajme afer . mendoni sikur tu ndodh ju nje gje e tille ( gje qe un sua uroj kurr ) cfare do te benit ju ?? nuk do te ndiheshit nesoj si keta femije ?dhe kur ndonjehere merzitemi me prinderit fillojme ti marrim inat por pastaj shikojme se nuk mund te rrim as dy minuta pa ta. prandaj ju keshilloj qe as nje here mos i perbuzni prinderit tuaj sepse ne cdo rast ata jane aty per tu mbrojtur ,silluni me prinderit ashtu si do te deshironit te silleshin femijet tuaj me ju .

Vepra te ngjashme
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Ese: Adoleshenca I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ? Sepse,une jam pjese e tyre,jam adoleshente me 5 milion deshira me 5 milion halle Koti . Periudha e cila te ben te urresh per gjene me te vogel dike, qofte dhe nje fjale qe ta degjon vesh...
Autori: Jugerta · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nena ime...
Nena!!! Ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe ke sakrifikuar oret e gjumit per tu kujdesur per mua. Ti me ate dashurine tende te embel, me ke veshur,me ke zhveshur, me ke lare dhe nuk je lodhur aspak.Prej teje kam mesuar se c...
Autori: V.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BOTA E FEMIJEVE DHE AJO E TE RRITURVE
Nëse jetën do ta shihnim si një univers padyshim Dielli do të ishte fëmijëria. Nëse jeta do të ishte një kopësht shumëngjyrësh, ngjyrat ja japin lulet të cilat simbolizojnë femijët. Por cfarë do të thotë të jesh fëmijë? Nëse do të t...
Autori: Xhenisa Vargu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Deshmoret e atdheut, frymezues te endrres per liri.
Perseri erdhi 5 Maji . A e di cfare rendesie ka kjo dite? Mendoj se e di, por po ta them serish ,eshte dita e Qemal Stafes kur ra deshmor. Me siguri do te thuash cfare me duhet historia e nje te vdekuri🤦‍♀️. Por nuk duhet te harrojme qe sot ne j...
Autori: symbyle qazimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 8 Marsi dita e gruas
Festa e gruas, është në stinën e pranverës, sepse të gjitha ju, jeni të bukura si kjo stine. Keni forcën e madhe brenda jush, të luftoni sfidat e jetës. Të luftoni për familjen, për fëmijët tuaj, të luftoni kundër fatkeqësive, kundër s...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta dhe sfidat e saj
Jeta sado e komplikuar qe esht prap duhet jetuar dhe perballuar me sfidat e saj.Udhetimi i jetes edhe nje rrugetim i pa shmangshem i njeriut qe nga momenti kur ai vje ne jet,pavarsisht sa gjat tij mund te ket periudha ose momente te bukura ose te trishtu...
Autori: Madalena · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bukuria e jetes
pavarsisht gjithckaje cdokush ne jeten e tij perballet me veshtiresi te shumta te cilat e bejn me komplikuese jeten ton.Problemi eshte se shumica prej nesh nuk jemi aq te aft sa te veprojm me krenari perpara veshtiresive te vazhdojm ti buzeqeshim jetes pa...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkruajmë bukur gjuhën shqipe
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal e shkoj në shkollë më thonë shokët – Mirëmëngjesi. Sa herë dua të kem diçka, sa herë të tjerët më kërkojnë diçka gjithmonë në mënyrë...
Autori: Fjona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Krenar qe jam shqiptar !
Per mua, te qenit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Krenaria ime shkelqen pse i perkas kesaj race fisnike, te zgjuar dhe trime; krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne evrope;krenaria ime shkelqen per ndjenjat liridashese te popul...
Autori: Aaaa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Stina e ëndrrave
Kjo ese është për të gjithë ata persona të cilët ju pëlqen stina e verës por jo vetëm. Mua si person më pëlqen stina e verës plazhi, ajo nxehtësia që të jep dielli që kur sa zgjohesh në mëngjes.Unë pushimet e mia verore zakonisht i k...
Autori: Xhesika Mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Varferia
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme te erreta,era luan me gjethet dhe shkund nga pemet ,pikat e shiut te pasdites.Nje qetesi e frikshme ndihet kudo ,duket sikur te gjithe jane zhdukur me peren...
Autori: eli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Shqiperia ime ! Sa herë mendja më kuvendon me Ty, moj Nënë e madhe, vetja më duket gjithmonë e vogel, e vogel e, që e ndjej së ledhatimi yt më duhet patjeter që të më rritë e, të më mbruaj me dashurinë për Ty, nëna Shqiperi. Marr shkas...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqja ime
O shushke , shiko une e di qe do thuash cdo kjo shushka qe me dergon nje mesazh te gjate .. pika pare te luten mos fillo te mallengjehesh se s'ka lezet.. E dyta te dua shume... E din ? Shiko pak 8 vite .. pak apo jo?? psikologet thojne qe kur nje miqesi k...
Autori: Diellza · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Semi-Maturantat
e ulun n`fund t;klases tu menu per at koh, ku per PROFA e per MSIME sna ka ni as ni trOH smuj mi harru shokt e shoqet e mija , Qe mas ores 6-të s`dishum me shku te shpija . Menimi per ket fund nuuk koka i let... Mo nuk na bashkon mengjesi ores 8 n`oborr ...




Komentet e fundit!

Emri: leona
Email: alketaqollaku123@email.com
Komenti:

Emri: gb
Email: londonstyle@gmail.com
Komenti: pls/

Emri: Samuel
Email: samuel.zmaka@hotmail.com
Komenti: struktura e ese eshte e sakte por formulimi i fjalive nuk me duket ne rregull

Emri: adi
Email: adi.korca@gmail.com
Komenti: oshum ebukur.superr

Emri: mirela.
Email: mirela.curi@hotmail.com
Komenti:

Emri: cela
Email: iliadashamo@yahoo.com
Komenti: hohoohoho re :

Emri: gladia
Email: gladia_123@live.com
Komenti: nje ese me strukture goxha te mire por do mundje ta formuloje ne menyre pak me terheqe per lexuesin .Por me pelqen si Ese ) dhe ka nje perfundim te bukur dhe percon nje mesazh vertet efektiv.

Emri: linda
Email: linda-edona@live.com
Komenti: Familja

Emri: Sara
Email: anxhela.shenaj@yahoo.com
Komenti: Shume e bukkur:

Emri: fatlinda
Email: linda-lona@freskohu.com
Komenti: e vertet eshte shkoni sipas eses me lart


Emri: sonila
Email: sonila-00@live.com
Komenti: shum e bukur qenka por e vertta ësht se dikush nuk i respekton prindërit aq sa duhet,brena dy jave kan vdekur dy vëllezër por te hidhëruar dhe kjo tmerrsiht ësh gjo e gabume,vëllau i dy vdiq nga mërzia pershkak se nuk kan qënë të pajtuara si vëllezir si duhet,vetëm deshta të them se qoft moter ose vlla cfar do koft i mirë ose i keq prap e ke tfamiljes në të njejtin shtëpi je rritu,kshtuqe nese vazhdojm repektim e vjetër e jo te kësaj kohe do ishte shum më mir,por është duke ardhur koha,kur te marthohesh sdo flasesh as me motren....

Emri: Emea
Email: eneaibrahimaj2011@hotmail.com
Komenti:

Emri: dancer
Email: dancer.hoti@hotmail.com
Komenti:

Emri: fdfdf
Email: fdfd.dff@hotmail.com
Komenti: jsdsjdsjdsdsdsd

Emri: thjesht un
Email: thjesht.un@yahoo.com
Komenti: shum e drejte

Emri: linda
Email: linda-edona@live.com
Komenti: familja



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com