Data e postimit: 2013-09-23 18:18:48
Lexime: 11288
shoqes time qe me ka vdekur
Autori: anjeza balidemaj
Lloji: Hartim
Tema: shoqes time te dashur
Shkolla: xhafer nikoqevic
Klasa: 5
Qyteti: MARTINAJ
E-mail: Email eshte i fshehur!


shoqja i me e dashur

ti ishe shoqja ime e dashur
ti ishe shpirt e engjell per mua
ti ishe ajo qe me ke dashur si moter
je me e mira per mua .

une te kam dashur dhe te dua shume,
shpirt une se besoj se ke vdekur
sa here mendoj me duket se jo por eshte e vertete o motera ime
sa here shkoj ne shkolle e shoh varrin tend o engjelli im.

dhe me kapin lotet dhe qaj
por edhe them pse te morizoti
pernjemend pse te mori zoti
pse shkove ne liqenin e shtares psee sepse per ate vfdeke ah zemra mu digj.

zemer eja te une,
hape dritaren nga qielli bejma me dore
dhe me thuaj anjez une po vij tek ti qe te rrime bashke
te kryejme se bashku shkollen


FUNDI

TI ISHE GJITHECKA PER MUA O ZEMER EDHE EMRIN E KE PASUR TE MIRE AI EMER ESHTE JETA KUKAJPSE VETEM DERI NE 10 VJET KE JETUAR PSE O ZOT MA MORE ENGJELLIN NGA DUARTE MIA TI E DIN SE SHUME TE DUAAA.


KISSSSS ILOVE YOU. KJO ESHTE SHOQJA IME E SHINI NE FOTO AJO QE KA VDEKUR.

Vepra te ngjashme
Autori: A · Lloji: Hartim · Tema: Per nenen
Nje perkedhelje nga dora e ngrohte e nenes ti heq te gjitha mendimet e keqija nga mendja . Te ben te mendosh se ndodhesh ne parajse e asgje nuk ka me rendesi . Kjo perkedhelje qe ska vlere monetare per mua vlen me shume se gjithcka ne kete bote . Sa mire ...
Autori: eri GaxHo · Lloji: Hartim · Tema: Imagjinata
Duhet te jete mesnate,e preferuara ime... Ndjej te ftohte ,ndjesia qe me renqeth ,e preferuara ime perseri, tak tak,,trokas ne imagjinaten time ... mikriptja e saj me magjeps, dy porta te medha si ato te perrallave hapen , te dy syte mbyllen... po i...
Autori: ulpiana mulaj · Lloji: Hartim · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime është vendi ku unë u linda e u rrita ,vendi ku mora mesimet e femirisë, ku jetuam qdo qast me gëzime dhe hidherimet tona . Aty unë hodha hapin e parë dhe nisa rrugen e jetesës. vendlindja është kjo tokë e shenjët ,ku qdo pjesÃ...
Autori: Ariela Selimllari · Lloji: Hartim · Tema: Adoleshenca
Te rritesh nuk eshte dicka e bukur por nje gjendje qe askush nuk i ka dhene nje pershkrim ekzakt.Eshte po ajo periudhe ne jeten tone qe as nuk e di se kush dhe ku je.Cdo gje qe na rrethon na duket si nje mbeshtjellje e zeze qe ta merr shpirtin.Ndihesh hi...
Autori: aurora perquku · Lloji: Hartim · Tema: gjuha shqipe
Siq thote edhe vet titulli se gjuha shqipe eshte thesar i dituris dhe atdhetarise.Gjuha shqipe eshte nje gjuhe shume e vjeter te cilen e kan perdorur paraardhesit tane.Une mendoj se gjuhen shqipe e duam te gjithe shqiptaret kudo qe ndodhemi.Gjuha shqipe k...
Autori: jonida elezi · Lloji: Hartim · Tema: atdheu
ah sa e prisja kete dite.ditet me ere ,ditet me shi..tash pothuajse ngjyra e verdhe e vjeshtes e kaploi vendin tim.me bukurite e saj ajoerdhi te ne.sot u bene dy muaj qe jena ne stinen e vjeshtes .nata u zgjat e dita u shkurtua. e gjith gjelberia qe is...
Autori: Artiola Berisha · Lloji: Hartim · Tema: Dimri Ne Fshatin Tim
Ishte nje mengjes, akoma isha e pergjumur ne endrra te bardha. Hapa syte, dhe nje ftohtesi ma preshkoi tere trupin. Hapa dritaren,mu duk sikur rete po kuvendonin ne mes vete sikur donin te na sillnin boren e pare. Sa hap e mbyll syte moti ndryshoi dhe f...
Autori: Erona Guri · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e lehte qe fryn dalengadale e te merr floket perpjete,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemeve, e si pasoje ato rrezohen pertoke me pelqen shume....
Autori: Djellza · Lloji: Hartim · Tema: Libri
Libri shoki im me i ngusht Ne jeten e perditshme ne kemi shume shoke por ai qe del mbi te gjithe eshte libri ose shoku me i ngushte i gjithkujt.Ashtu siq stomaku yne kerkon ushqim edhe truri yne eshte njesoj e kjo behet permes librit. Duke e marr shembu...
Autori: Arte · Lloji: Hartim · Tema: Libri
LIBRI MIKU I JETES TIME! Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.Te shkruaje per librin eshte vertete nje kenaqesi e madhe sepse libri eshte miku i jetes time. Arsyeja pse e dua librin eshte se ne te mesoje gjerat me te ...
Autori: Spudermani · Lloji: Hartim · Tema: Spuderman the most strongest guy in the world
My name is Dario Qepa and im the strongest man alive for the ordinary people i am a pupil.My friend at Lagjia 28 nentori helps me fighting crimes and stupid like me.i am the only one who can save the city and i like Sufllaqe Sot eshte ditelindja ime me ...
Autori: Donika · Lloji: Hartim · Tema: jeta ime
Erdha nga errësira në dritë, nga asgjëja në gjithçka dhe pashë … Jo nuk shihja ende, vetëm ndjeja. Ndjeva ngrohtesinë e nënës, por larg . Ishte shumë ftohtë. Në aq pak kohë ndieva shumë . A të ishte vallë jeta? Po, po , kisha ardhur nÃ...
Autori: Mavis · Lloji: Hartim · Tema: armiku
Nje fjale e urte thote:"Lumi fle armiku s'fle." E pra armiqte tane e kalojne nje pjese te mire te kohes duke thurrur plane djallezore e duke ngritur kurthe. Ata jane teper dinake dhe ndodh qe njerezit e sinqerte dhe te ndershem bien lehtesisht ne kurthet...
Autori: anjeza · Lloji: Hartim · Tema: ylli
tjeter yll eshte ne klase te pare moter e ka hanen baba e ka qiellin. une e njoh nje tjeter yll eshte ne kl te pare. shtepi ka atje ne pyll i fundi ne ditar yll more yll atje lart ne pyll ne sot po kendojme e zemrat igezojme




Komentet e fundit!

Emri: KUSH JAM UNE
Email: kushjamune@email.com
Komenti:

Emri: kristi
Email: kristi_xhyra@yahoo.com
Komenti:

Emri: kristi
Email: kristi_xhyra@yahoo.com
Komenti:

Emri: fitore berisha
Email: fitore_berisha@live.com
Komenti: ngushllime

Emri: emanuel
Email: emanuelvata@outlook.com
Komenti:

Emri: ANJEZA
Email: anjezabalidemajjjjj@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com