Data e postimit: 2013-09-13 17:07:42
Lexime: 5936 |
libri eshet fjal shum e vogel por ka kuptim te gjere. Libri eshet shoki ma i ngush i tegjithve qe mesojne.Nga libri marrim shum dituri edukat etj.
Rrëmbej një libër që më godet nga titulli dhe nis të ecë nëpër rreshtat e tij. Nis të ecë njëll...
|
Perballe njera-tjetres jane dy familje qe jetojne ne rrafshin e dukagjinit,ne pjesen veriore te shqiperise.Ne ate kohe mbizoteronte ligji I kanunit dhe familjeve berishajve ishte vrare djali I tyre nga familja kryeqyqeve dhe sipas ligjitte kanunit kerkoh...
|
Kapitulli i Parë
Palestra e shkollës “East High” po shkundej duke qenë se gjysma e parë e ndeshjes kundërshtare mes “Wildcats” të gjimnazit “East High” dhe Kalorësve të gjimnazit “West High” po shkonte drejt fundit. Nxitësit e ...
|
Nje njeri kishte nje kale dhe nje gomar.Kur njehere ishin duke udhetuar,gomari i tha kalit :Merr pak prej barres time ,te lutem ,qe te mbetem gjalle.Kali nuk e digjoi.Keshtu gomari , nga lodhja e tepert , u rrezua dhe ngordhi.I zoti mandej ja ngarkoi tere...
|
ne mengjes u zgjova dhe u vesha per te shkuar ne shkolle kur shkova mberrita ne shkolle me autobus hyra ne klase dhe u u la ne nje banke dhe ne e kishim nje shok shume te mire ai me tregoi se neser do te shkoje ne australi dhe une u merzita shume dhe ai m...
|
Për pushime te gjyshërit
Është mëngjes, por bën shumë nxehtë. Era që trazon detin është erë shiroku, vjen nga Afrika.
Pas një dushi të freskues, jemi ulur nën portik dhe po hamë mëngjes. Mbi tryezë ka gjizë të freskët, qumësht me...
|
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-tjetres. Ne to jetonin dy familje me nga kater femije, afersisht ten je moshe. Dy fshataret punonin shume per te mbajtur familjet e tyre. Aq te lidhura ishi...
|
Nje dite Lushi kishte dale te luante me shoqen e tij Margareten.Ata luanin me top ne kopshtin e zoterise Mark.Pa pritmas topi ra dhe theu dritaren e shtepise se zotit Mark .
Zoti Mark ishte nje zoteri i mire por ai ishte i vetmuar dhe te gjithe femijet ...
|
nje vajz qe quhet rina i ka ardhur koha te martohet por nenes se vet i vjen shum keq sepse vjehrra e rine eshte shume ziliqare dhe shume e keqe burri i rines e do rinen po nena e tij vjehrra e rines i thot ta vrasin ne ate moment kur ky mer shpaten vllaji...
|
Ishte qershor. Stina e veres sapo kishte hyre dhe temperaturat kishin filluar te rriteshin dalengadale.
Ne tirane bente vertete shume nxehte dhe megjithese prinderit nuk e kishin marre ende lejen e pushimeve, vendosem te kalonim nje fundjave ne bregdetin...
|
MOUNT EVEREST
O nce upon a time, there was a little boy from Oakland, California. His name was Taylor and he was 7 years old. Taylor always wanted to become a mountain climber. He thought that it was a very, very interesting profession because of the sn...
|
Kur amelia ishte 11 vjece babai saj ndahet nga jeta mamaja esht e dobet fizikishet nuk mund ta rris dot Amelian . Un e kam shoqe te ngusht edhe dua ta ndihmoj . Sepse ajo nuk gezon asnj te drejt si jetimet e tjer . Jetimet librat i marrin pa lek Amelia i ...
|
Kete mengjes u zgjova me nje dhimbje te tmerrshme koke.Piva nje ilac qe te me qetesonte.Per shkak se ishte pluhur,zhurma peshperitese me acaroi nervat.Ate cast ra telefoni shurdhues.Nderkohe dikush eshte prapa deres sime dhe i bie fort ziles shungulluese ...
|
Prindërit e mi shkuan në Tiranë
për një vizitë.Unë do qëndroja me vëllain e madh.
U gëzova shumë.Mund ta kaloja kohën duke luajtur bashkë
me të,pa u shqetesuar për asgjë.Por vetëm një orë më vonë
vellain e thërrasin shokët.Ai d...
|