Data e postimit: 2013-09-03 20:19:09
Lexime: 18143
Pushimet Verore
Autori: I.R
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Pushimet Verore ...
Shkolla: " .-*?.-*?.-*? "
Klasa: 6-2
Qyteti: Ferizaj
E-mail: Email eshte i fshehur!


Une pushimet Verore i kam kaluar shume bukur kam qene te halla , te tezja , te daja etj... Poashtu dhe kam dal per te luajtur me shoket dhe shoqet e mi. Dhe 1-nje dit fillova ti lexoja disa lektyra qe me pelqenin shum. Dhe kur mberritem ne klas u gezova shum qe i pash shoket dhe shoqet e mi .Edhe shoket e mi kur me pan u afruan dhe me perqafuan. Dhe fillova te loz me shokeet dhe shoqet e mi...

Perfundoj nuk di ma shum ju pershendes shpresoj qe do ju pelqej shume :)

Une jam I.R

Vepra te ngjashme
Autori: Artion Brahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse shkrimtaret e shek. XX kane shkruar aq shume per absurdin.
Absurdi verehet se eshte pjese e shume veprave te shkrimtareve te ketij shekulli. Mendohet se perdorimi i absurdit eshte i nevojshem per konditat apo kushtet ne te cilen gjendej shoqeria e asaj kohe. Po te analizojme shoqer...
Autori: Ibrahim Hoxha · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Une jam nje qytetar evropian
Te jesh nje qytetar europian…. Te jesh qytetari i nje vendi nuk do te thote te banosh ne nje qytet te caktuar.Pas fjales qytetar qendrojne nje sere detyrimesh dhe pergjegjesish qe duhen permbushur dhe zbatuar,ne menyre qe termi qytetar te marre ku...
Autori: Leonita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 28 Nentori
Kjo dite e bekuar dhe e shenuar per te gjith ne Shqiptaret.Kjo dite eshte dhe mbetet simbol i bashkimit dhe formimit te nje shteti Shqiptar edhe pse te coptuar por prap se prap nje shtet i krijuar ku do te mund te jetojne shqiptaret te lire por jo te bash...
Autori: altin selca · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjuha shqipe
gjuha shqipe esht thesar i dituris dhe i ardhemeris son gjuhen shqipe shum njerz jan duke e harruar gjuhes shqipe pothuajse i ka ardhur vdekja shum njerz po largohen prej ne vendi ne vendin tjeter .SHqipe ben pjes ne grupin e familjeve indo evropiane . gj...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse Kjo Bot Ta Kthen Shpinen
me erdhi nje frymezim aq i madh sa qava........ndonse isha e lumtur nje dit ajo lumturi me kthehej ne trishtim dhe ashkush nuk e di se qfar trishtimi aju gjithom gati se ma ndalonte frrymarjen e di do ti pranoj te gjitha keto që vin por lutem qe te mos i...
Autori: Alma...Gashi 💙💪 · Lloji: Ese argumentuese · Tema:
••••••Alieni Jashtëtokësor••• Ai kishte sytë e mëdhenj të gjelbër,kishte një pamje të frikshmè.Ndoshta ai ishte i çuditshëm por ndoshta do të ishte mik i njeriut.Ai ndiehej i huaj në planetin Tokë.Ai ka frikë nga të ...
Autori: adela drushku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
70-vjetori i clirimit te shqiperise Dielli mengjesor depertonte me fasha te shndritshme dhe reflektonte drite mbi cdo qytet.Ne keto vite te lavdishme pavaresie qytetet u veshen me pelhuren e ngrohte dhe me lirine mbi supe,shqiponjen dykrenare.Vlora,qy...
Autori: Xhulio · Lloji: Ese argumentuese · Tema: bashkimi kosove-shqiperi
Bashkimi i Kosoves me Shqiperine eshte endrra e te gjithe Shqipetareve kudo ku ndodhen, por eshte dicka shume e veshtire per tu realizuar per shkak te faktorit nderkombetar qe e refuzon nje bashkim te tille per momentin. Situata politike ne te ...
Autori: salinda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BABAI IM
babi im esht nje engjell babaiim esht me i miri ne bot babai esht e gjith jeta ime ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ngrohja globale
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky problem lidhet edhe me efektin serre,por e thene me thjeshte jane gaze te demshme te cilat krijohen dhe clirohen ne toke dhe ne pamundesi per te dale jasht...
Autori: enxhi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: adoleshentet
Adoleshenca. Te jesh adoleshent do te thote te ndjesh droje,te fillosh te mendosh si te rriturit,nderkohe qe nuk je teresisht femije dhe te tjeret te bejne te mendosh se je i tille.Te gjithe thone se adoleshentet jane gati te fluturojne ne moshen e tyre,...
Autori: Ardita Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 7 Marsi
7 Marsi eshte dita e vetme e cila i kushtohet mesuesit, kjo me te vertete eshte nje dite me vend dhe nje dite e qelluar, me vjen mire qe ne kemi nje dite qe ta falenderojme mesuesin per te gjitha te mirat dhe veshtersite qe i kalon dhe i ka kaluar per te ...
Autori: kledi sina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ceshte e bukura
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa gezim dhe ska gezim pa dhimbje. ...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Thone se eshte e veshtire t’i ndryshosh pershtypjet e para. A jeni dakort me kete pohim?
Dua ta nis kete pune me shkrim me nje thenie te nje shkrimtari modest afrikan te viteve te fundit. Mendimi i tij per pershtypjen e pare eshte fjale per fjale keshtu: “Ti ke vetem nje shans qe te lesh pershtypjen e pare! Oh, por gjithsesi, cili tha qe ke...




Komentet e fundit!

Emri: Lll
Email: endrit.aliji55@gmail.com
Komenti: E kisha llafin Keq Aeewwwwww Shaum palishje

Emri: Allii
Email: endrit.aliji55@gmail.com
Komenti: Shaum e mair

Emri: ibrahim
Email: ibrahimuka12@gmail.com
Komenti: a mund te me beni nje pershkrim me teme pushimet me familjen ku te perdoren emra farefisnore te nyjshem

Emri: ululu
Email: lululu@hotmail.com
Komenti: sa mire

Emri: amry1
Email: amry1@hotmail.com
Komenti: shum kot

Emri: hahahah
Email: hahahah@yahoo.com
Komenti: shum kot

Emri: tigersi
Email: gesi-123@hotmail.com
Komenti: /

Emri: Bleonnaa
Email: tuana.kastrati@hotmail.com
Komenti: ahahahahah ncncncncncncnc

Emri: Emili
Email: emili.emi@yahoo.com
Komenti: shumm kot

Emri: esma
Email: esma@hotmail.com
Komenti: hyhyhyhyhyhyhyhyhy


Emri: alisa
Email: alisa_love@yahoo.com
Komenti: vetem ese se quaj kete.ese quhet kur shkruan 1 ose 2 faqe jo dy rjeshta

Emri: hafiz
Email: hafiz_hafiz@in.com
Komenti: haha:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com