Data e postimit: 2013-05-14 15:26:49
Lexime: 15992
NENA IME
Autori: Vjollca Krasniqi
Lloji: Hartim
Tema: Fjal e dashur, fjala nene
Shkolla: Vicar Kasniqi
Klasa: Vl 1 e gjashta nje
Qyteti: Malisheva
E-mail: Email eshte i fshehur!


-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur.
Nenat tonae kan nje ftes shume te bukur dhe ne ate ftesen e nenes time une gjithmon ja uroj nga nje buqet me lule shum te bukura dhe me arom te kedshme.
Ne jeten time nenen time gjithmone do ta kem ne zemersepse ajo eshte lumturia e jetes sone.
Me keshillat e nenave tona do te jemi te nxenes te mir dhe te resektuar. Keshillat e nenave tona na bejne e lumtur ne jeten ton.
Fjala nene ka nje kuptim hum te medha dhe fjala nene eshte kudo ne bot e permendur.
Une ne jeten time gjithmon nenen time do ta kem ne zemer dhe ne mendje. Ajo eshte personi mei veqant per ne, ajo eshte personi me i rendesishemper mua. Ne duhet te kemi haren tone sepse kemi nje nene si ylli qe ndriqon ne qiel ne erresire. Dhe ajoeshte personi me i vlefshem ne kete bote per mua...

Vepra te ngjashme
Autori: asma · Lloji: Hartim · Tema: frika per shkak te vetmise
Frika eshte nje enigme.Nje enigme, filli i se ciles paraqet kompleksin e saj.Shpeshhere e pyesim veten:"Pse kam frike?"ose"Kush e shkakton ate?" Fare e thjeshte .Nje nga arsyet pse kemi frike eshte edhe frika ndaj vetmise.Vetmia eshte nje term vertete sh...
Autori: Spudermani · Lloji: Hartim · Tema: Spuderman the most strongest guy in the world
My name is Dario Qepa and im the strongest man alive for the ordinary people i am a pupil.My friend at Lagjia 28 nentori helps me fighting crimes and stupid like me.i am the only one who can save the city and i like Sufllaqe Sot eshte ditelindja ime me ...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Arsimi dritë e pashuar
Arsimi është shtylla kryesore e një vendi, e një kombi të tërë. Pa arsim edhe vetë kombi do të rrezikonte zhdukjen me asimilim. Duke përqafuar të huajën e duke harruar atë të tijën. Mes vitesh, dekadash, shekujsh, kombi shqiptar ka qenë...
Autori: greta sedefi · Lloji: Hartim · Tema: 1 SHTATORI DITE SHKOLLE
1 shtatori eshte dite shkolle per te gjithe nxenesit qe shkojne ne shkolle.Kjo dite eshte dite gezimi ku te gjithe e presin kete dite te mesojne dhe lexojne gjera qe si kane degjuar me pare.Nxenesit e presin kete dite si nje nder me te renderisshmet,per c...
Autori: Eriola Muzaqi · Lloji: Hartim · Tema: Shoqes time
-Ne ishim shumë të afërta por një ditë çdo gjë ndryshoi.Ajo filloi të mbante distancë e unë nuk e dija arsyen.Një ditë erdhi e më tha:pse ti,shpalose sekretet e mia ,unë nuk të besoj më ty .Unë duke u munduar ta qetësoja i thashë:nuk ka...
Autori: Shpresa abdullai · Lloji: Hartim · Tema: Festat e nëntorit♡
Festat e nëntorit janë shumë me vlerë dhe të gjith shqiptarët i duan festat e nëntorit! 28 nëntori-Festa e flamurit kuq e zi i qëndisur nga marigona dhe i ngritur nga dora e të madhit Ismail Qemalit në vitin 1912.Kjo festë është e mrekul...
Autori: Mimoza Havolli · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Dimri qe para disa ditesh kishte mbuluar fshatin me qorqafet e tij te bardha,iku shume shpejte,dhe tani ne ditet e para te stines se pranveres gjithqka ne fshatin tim ka pamje tjeter.Zeri I hapave te praneveres prish gjumin e dimrit dhe natyren e kaplon a...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Hartim · Tema: Korona Virus
Korona Virus! E rrethuar nga frika,merzia dhe ankthi! E stepur pa asnje shpjegim! Mendojme ,ngreme pyetje por kete here eshte ndryshe! Behet fjale per jeten.Jeta e cila na eshte falur si thesari me i cmuar! Ky thesar eshte vene ne rrezik.Ky thesar es...
Autori: Anonim!!! · Lloji: Hartim · Tema: Ta duam njeri tjetrin
Ta duam njeri tjetrin eshte dukuri, nese ne dojme njeri tjetrin dhe jemi bashk athere do te jemi shum te lumtur. Dashuria eshte nje gje shum e mir sepse ne me dashuri do te krijojm familje , pra ne duhet ta dojme njeri-tjetrin . Dashuria te prek ne piken ...
Autori: Silvia Duka · Lloji: Hartim · Tema: Roli i gruas në shoqeri
E pranuar tanimë jeta është tragjedi, deri në njëfarë mënyrë. Në këtë jetë tragjedi ekziston një grua;gruaja e sakrificave. Ekziston një grua që i'a del mbanë e vetme e që punon me mish e me shpirt. Një grua që gjykohet pavarësisht të...
Autori: Erona Guri · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e lehte qe fryn dalengadale e te merr floket perpjete,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemeve, e si pasoje ato rrezohen pertoke me pelqen shume....
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nena eshte nje nga gjerat me te shtrenjta dhe me vler. Ajo eshte nje grua e cila punon nate e dite qe ne te kemi nje te ardhme me te mire e me shume njohuri.Nena eshte mrekullia me e bukur qe zoti ka krijuar ndonjehere.Zoti ka krijuar ate gruan e ndjeshme...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Hartim · Tema: Vera
Te gjitha stinet jane te bukura por me e mira nga te gjithat eshte Vera . Gjat veres ka shume vap dhe bujqit dalin e punojn ne ara. Ne pushimet verore shume njerze dhe femije shkojn ne vende te shumta zbavitesa , argetuese. Ne vere ditet zgjasin dhe netet...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: binjaket e motres
nje vella e nje moter te bukur si ulli vellau me thot moter te dua. por kam binjaken nuk ben ta harroj tere boten tia u dhurosh njeri tjetrin nuk e mashtrojne. ashtu zoti i krijoj nenen e babain be vemendje i ndegjojne sepse jeten e lumtur ...




Komentet e fundit!

Emri: hajgare
Email: hajgare@gmail.com
Komenti: shum pldh koka qikjo fuck you

Emri: vjosa
Email: vjosa_387@live.com
Komenti: Shummm e bukur qenka veq komplimente...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com