Data e postimit: 2013-05-11 12:04:19
Lexime: 26464 |
-ne traditen e malesorit ishte thirrja"O perendi,o zot".Duke u shkeputur nga kjo tradite,autori thote se thirrja:"Miser,miser!"eshte lutja qe bjeshket i ka bere altare te misrit.Dhe ndodh pikerisht keshtu sepse ajo therime e vogel e verdhe eshte burim i...
|
Zbarkuan ne toke gjethet e kafeta,
Ngadal dielli po leshon rreze te vaketa,
Zogjte qiellin anembane pushtojne ,
Dhe shirat token mezi po presin te takojne.!
Nje zhaurime e lehte trupin mbeshtjell,
Nga zemra eshte gati te dal nje uragan,
Toka nderr...
|
Sot, në mëngjesin e freskët me shi seç më kaploi një dëshirë e rrufeshme për të lexuar një libër që kishte ca ditë që më vështronte nga cepi i raftit, sikur kopertina e tij ngjyrë kafeje po më thoshte: Më merr budallaqe, sepse nuk e d...
|
libri
Librin tim shumë e dua
Sepse ai me më mëson
Ate qe une dua
E kam mik e kam shok
RRim dit pa merzi
Libri im me meson
Dhe prandaj une e dua
|
Want you to cry?
'Cause you're laughing so hard tonight
Playing air guitar alright
We're being who we are even if they hate that
Want you to shout
At the top of your lungs about
All our favorite songs so loud
We'll be singing along even if they h...
|
shqiperi u befsh 1000 vjec!sot, mora vesh shume gjera per ty.pashe ne google se ti ke ditelindjen.sa keq,-mendova me vete.sot shqiperia mbush 100 vjec ,dhe une s'di asgje per atdheun tim.
vendosa te kerkoj me shume dhe pashe se me date 28 nentor Ismail...
|
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vitet.Me kujtohen shume mire ditet e femijerise,kohet kur isha fare e vogel.Por nuk kam harruar as diten e pare te shkolles.Ate dite isha e emocionuar ne kul...
|
|
Klasa jone eshte nje klase e mahnitshme dhe miqesore.Ndoshta me mesime disa nuk jane te mire.E pranojme.Ne jemi VI-3 ne baran.Kemi miresjellje ndaj arsimtareve.Tani kohen e fundit e bame fotografine e klases te gjithe ishin te lumtur.Une ne klasen time is...
|
Une jam nje 15 vjecare.Jam e lindur ne Greqi,por kjo nuk e mohon origjinen time shqipetare.Aktualisht jetoj ne Vlore.Rritem ne nje ambient te shedoshefamiljar ku gjithmon kultivohen vlerat e lartanormale.
Shkollimi fillor nisi ne Vlore,shqipero dhe pas...
|
Më e lumtura,e lumturisë është buzëqeshja e fëmijës .
|
Kur rrezikon ,do të thotë se ke guxim .
|
Dinjiteti nuk duhet humbur për askënd
|
Zbarkuan ne toke gjethet e kafeta,
Ngadal dielli po leshon rreze te vaketa,
Zogjte qiellin anembane pushtojne ,
Dhe shirat token mezi po presin te takojne.!
Nje zhaurime e lehte trupin mbeshtjell,
Nga zemra eshte gati te dal nje uragan,
Toka nderr...
|