Data e postimit: 2013-04-27 19:16:48
Lexime: 9404
nje palaco qe qesh
Autori: Iris
Lloji: Ese filozofike
Tema: qesh palaco qesh , ndersa zemra te pelcet
Shkolla: Rilindja
Klasa: 12B
Qyteti: Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


Eshte per tu habitur me ndjesite e panumerta qe zoteron njeriu... qofshin keto te arsyeshme ose jo me baze morale apo jomorale. Dhe ja pikerisht sot gjate nje dite te mbushur ,me kotesira iluzive dhe ambikuteti , degjova te flitej papritmas: ‘ QESH PALCO NDERSA ZEMRA TE PELCET”! Me ngacmoi mandje mund te them qe zoteronte nje fuqi kaq te te madhe sa zgjoi edhe qelizat e vdekura te trupit tim. Motivacioni po triumfonte aq shum ne mua , sa fruti i imagjinates time u be nje palaco qe shtirej si i lumtur ne nje kohe qe zemra e tij ishte e mbushur me pasiguri ku duhej te mbante koken lart per te shpetuar paraqitjen e jashtme ne brendesi te rolit qe luante , nje figure qesharake , nje palaco qe eshte ndryshe jashte , plot ngjyra veshur, me nje hunde te kuqe e te rrumbullaket, qe te imponon humor, me nje kontrast invers brenda vetes plot zymtesi, re te dendura shpirt te trazuar e te helmuar. Pesimizmi qe e hap te gjithen por si cudi fjalet po i le , humorin ne aparence apo ashtu , i cili sherben si nje ure lidhese me pjesen tjeter te botes , e do jeten po aq sa fjalet. Dhe ajo cka gudulis trishtim , rende tani eshte ky mendim: “ia vlen ti duash fjalet...” pa te vete jeta cdo te ishte? Asgje... Pervecse se nje jehone e pavetedishme, nje intrige e lumtur?! Prandaj edh eunejam e trishtuar sot pasi me eshte bere nje lemsh ne koken timesa me vjen per te qare. E gjithe kjo situate per fjalet per ato qe shprehin mbrendi. Ate mbrendi qe realiteti , e mbulon me petkun e mashtrimit, te shtirjes, te nje lumturie ireale. Sa e sa here jam ngaterruar me personazhin tim klounin qesharak. Sa e sa here me ka braktisur duke m elene te pajetepor edhe un esot sa e sa here e kam rigjeturduke rizbuluar veten serish. Dhe e gjithe kjo eshte nje shpallje besnikerie ndaj ketij personazhi te dyfishte, ketij uni te klonuar . ngjan si nje paradoks , ende e pazgjidhur. Dhe jam ... Mua sot , ne nje ore relativisht te vone, me pesimizmin ne krah me lindi nje frike qe me mbertheu me kthetrat e saj. E megjithethate sot kam vendosur ta zbradh... per kete personazh duhet te perballem me hene . me erresiren per te pritur agimin dhe per te perqafuar se fundi diellin...

Vepra te ngjashme
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Unë në vend të Tokës
Eh,sa jam plakur!... Këta njerëzit më bënë të plakem para kohe,edhe pse jam akoma e re...Pse ma bënë këtë?S'e kuptoj...Hë...e pse tjetër? Për ambicjen,për pandërgjegjdhmërinë që kanë. Ja shikoji sesi lëvizin nëpër trupin tim. Sa her...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese filozofike · Tema: Une dhe Bota Ime
Bota ku jetoja une? Ishte thjesht perfekte. Une jetoja ne kutizen time te kristalte.Ne ate Kutize qe askush e asgje nuk me prekte.Ne qoshe te saj, une...qesja pambarimisht,lodroja dhe jetoja e lumtur.keshtu ishte deri ate dite.Ajo dite trokiti lehtas ne d...
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: lili · Lloji: Ese filozofike · Tema: ne jemi ketu ne toke per te...
Shume here me lindin ne mendje pyetje rreth ekzistences te njeriut ,kafsheve, pemve, yjeve, luleve dhe rreth gjithckaje tjeter qe na rrethon.Bej shume pyetje rreth ekzistences se jetes edhe pse e di qe eshte e veshtire te marresh nje pergjigje.Kur isha me...
Autori: Eda · Lloji: Ese filozofike · Tema: Pyetje rreth egzistences se njeriut
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjehere na duket e pazakonte. Kjo zakonisht ndodh kur ne jemi te lodhur nga rutina jone e perditeshme dhe duam te dalim jashte kornizave te jetes. Qe te arrish...
Autori: Fejzë Demiri · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ese filozofike
Porosia e babait Kur kthehem pas, në hapat e padukshëm të kujtimeve, më kujtohet dita e parë kur erdhe në këtë botë. Si fëmijë i njomë që ishe, dalëngadalë duke u rritur fillove t’i bësh hapat e parë të jetës. Vogëlushi im, qaje me ...
Autori: N.Osmenaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Liria
Mos me ler te cmendem.Kam kaq shume gjera brenda sa po plas.Dua te qesh,dua te luaj...dua te marr fryme.Sa shume do doja qe dikush te therriste emrin tim e te me ftonte te humbisnim ne pafundesine e magjishme te jetes.Por thjesht un po cmendem!Jam kaq e i...
Autori: butrint dana · Lloji: Ese filozofike · Tema: vjeshta
Vjeshta është stinë shumë e bukur.Gjatë kësaj kohe peisazhi bët madhështor. Gati çdo fletë e çdo peme bëhet me ngjyrë të artë,të kuqerremte dhe të portokalltë. Unë jam i sigurt në fshatin tim vjeshta është më e mahnitshme se në f...
Autori: ana · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese per syte
Dhuna kundër grave në Shqipëri duhet të analizohet në kontekstin e kulturës dhe traditave shqiptare. Studimi i dhunës në familje është i komplikuar, sepse ajo është një fenomen që ndodh prapa dyerve. Njerëzit nuk preferojnë të flasin mbi ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Mjedisi
Ne qytetari sot tema ishte “Mbrojtja e mjedisit” ku ne fund te ores mesuesja na dha si detyre te komentojme shprehjen e famshme te nje shkrimtari francez ne te cilen thuhet:”Ne nuk e trashegojme token nga paraardhesit tane,ne e kemi marre ate hua ng...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Zhgënjimi
Zhgënjimi...Të zhgënjehesh...ç'do të thotë?! Hë...Të zhgënjehesh do të thotë të humbasësh besimin,të gënjehesh nga dikush duke të parë në sy etj...Për mua zhgënjëmi është një lloj ndjenje e veçantë. Them kështu sepse zhgënjimin...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Rendesia e librave.
Te gjithe e dime situaten ku ndodhemi,nje katastrofe boterore e cila mbylli brenda te gjithe njerezit pa bere dallim moshe,gjinie,feje,njerez te pasur apo te varfer,thjesht I mbylli brenda.E kuptoj qe eshte dicka e tmerreshme por duhet te dini se edhe nes...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Si t'a jetosh jeten kur humb dike te afert?
Si te vazhdosh te jetosh kur humb jeten dikush i afert? E dhimbshme eshte por nuk ke c'te besh.Kjo eshte jeta.E ke shume te veshtire te vazhosh perpara kur ke humbur nje njeri te dashur,kur ate e ke patur baba,nene,moter,vella,mikun tend me te mire.Eshte ...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Ne jemi ne Toke per te... Ne jemi ne Toke per te jetuar ? ... Jo Ne jemi ne Toke vetem e vetem per te adhuar Zotin e Gjithesise , qe na fali shpirtin , na fali mendjen per te dale nga problemet , na fali dituri te mesojme . Kjo jete eshte shume e shku...




Komentet e fundit!

Emri: eri
Email: eri.hasanas@yahoo.com
Komenti:

Emri: semi
Email: semi_ora@gmail.com
Komenti:

Emri: sami
Email: sami-g@yahoo.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com