Data e postimit: 2013-04-14 12:47:08
Lexime: 8421
Nen perspektiven e se liges...
Autori: Elda J.P.
Lloji: Tregim
Tema: ...
Shkolla: Rilindja
Klasa: 9
Qyteti: Pg
E-mail: Email eshte i fshehur!


12/07/2012
Cfare marrezie….
Era, si e arratisur nga spitali psikiatrik. Shiu i pire tape, s’di nga vete... Perplasen, zihen... vriten mes vet –e bejne Pogradecin si Haiti...
Rete e poshtra bejne tifozllek... Dyer, dritare: perplasen menjehere mbyllur si paralajmerim per ata qe duan te shpetojne koken... Por pemet jane me te tronditurat ketu, diridhen si purteke, pa e ditur fatin e tyre. Te pakten shumica e kane nje cati mbi koke tani per tani, ndersa te pastrehet s’kane perse te shqetesohen...!
Dhe.. pavaresisht shkaterrimit, demeve, une ndihem i rilindur, i cliruar. O zot, cfare ndjenje! Te qendrosh ne mes te kaosit dhe te buzeqeshesh, sepse e di pa dyshim I WILL SURVIVE!!!
* * *
Ikin dritat. Aq me mire! Cdo kush ka nevoje per pak adrenaline... Nje ulerime! OK, ndoshta jo aq adrenaline, por sa me shume, aq me mrie!
Cdo banor drejtohet per tek zhurma. Qendrojne si e ngrire ne pragun e deres te dhomes se gjumit te adoleshentes se pajete. Shtrire, atje ne ate pellgun e gjakute, me syte e hapur, te palevizur qe nga ai moment... Ua, cfare shenje: m’u ne zemer. E asnjeri prej atyre te pafateve nuk e degjon dot te qeshuren time te thelle... Por e ndjejne, e ndjejne pranine time nen lekuren e tyre... E shijojne aromen e VDEKJES.
Vertet, e pergezoj ate idiotin qe e kishte lene thiken ne ate menyre; shkaterrojne njeri-tjetrin pa vetedije. Cfare familje! Me pelqen. Por s’mbaron me aq... Kalojne 1-2 ore ne shok, pastaj motra e madhe shkon te marre lecke per te pastruar lengun e kuq ne dysheme. E fut lecken ne vaske, hap ujin dhe fillon shpelarjen. Ups! Nje tel korrenti aty siper cmendet per momentin e bie ne uje… Iku dhe vajza tjeter. Oh, vetem ta shihje tek dridhej ne sekondat e saj te fundit!!! Vertet, paskam zgjedhur shtepine e duhur sonte...
Te tjeret degjojne dicka e vijne me vrap. Kur... c’te shohesh..? Aq deshi mamaja. Shkon menjehere ne dhomen e saj dhe merr te paren kuti me ilace qe gjen. Oh, cfare rastesie! Qetesues... Shtrihet ngadale, pa mendime. Pse te mos e bej akoma me argetuese? Shkoj, e rrethoj, e ngulfat fare derisa te pendohet, por... shume vone e dashur! Tashme ne shtepi kane ngelur babi dhe djaloshi 5-vjecar. Por natyrisht, babai kthehet ne nje te luajtur mendsh, vrapon jashte dhe vritet diku ne ate shtrengate.
Mbetem vetem me djaloshin, haha. Mendoj se quhet Rajli. I afrohem, e eksploroj. Cudi, asnje lot! Thjesht struket ne qoshen e dhomes se ndenjes dhe dridhet kokeulur.
Valle, c’do te behet me vogelushin? Le te jetoje me makthet e kesaj nate ne cdo sy gjume qe merr. Le ta jetoje ate gjysme-jete vetem, fare vetem.
Ndaloi se dridhuri. S’me besohet ta kete zene gjumi ne ate shtepi horroresh. Papritur ngre koken, aq shpejt sa me tremb edhe mua! Me sheh. S’ka mundesi! Por ja, syte e tij qelibar me cajne krejt. C’eshte kjo? Sy te sapo-vuajtur qe pasqyrojne pasterti te plote shpirterore, me deperton tejpertej!!! Cfare po me ndodh?... C’te jete kjo krijese para meje??! Teper...teper e pafajshme. C’lloj energjie eshte kjo?!!! Aaaa!!!!!!!....

Vepra te ngjashme
Autori: Kanita · Lloji: Tregim · Tema: Nena gjeja me e shtrenjte per mua
Nena eshte gjeja me e shtrenjt per mua.Ata kujdesen shum per femijet.nje lot i nenes peshon sa te ghith ujerat e botes. NENES ja jap zemren NENES ja jap shpirtin NENES nuk ja kthej shpinen me prejn me coptoj se NENEN...
Autori: hani alija · Lloji: Tregim · Tema: dhelpra dhe dallendyshja
nje dite nje dhelper duke mdenjur pa nje dallendyshe me nje cope buk ne goj. Dhelpra u afrua afer dallendyshes .dhelpra donte tia mirrte buken dhe te ikte.dhelpra i tha dallendyshes do te kendosh. dallendyshja tha: pse te kendoj? dhelpra u pergjigj:te sh...
Autori: Hani alija · Lloji: Tregim · Tema: Cirkona e art
Kjo është një gojëdhënë e lashtë shqiptare për Beratin: Dy vëllezër të fuqishëm dhe të hijshëm, Tomorri dhe Shpiragu, u zunë për një vajzë të bukur pas së cilës të dy kishin lënë mëndtë. U zunë aq fort e aq shumë saqë fillu...
Autori: Selena · Lloji: Tregim · Tema: 8 Marsi
8 Marsi eshte njera nder ditet me te bukura per nenat tona.Per 8 Mars nenes secili femij i dhuron lule apo ndonje dhurat tjeter. Nenes duhet tja themi fjalet me te embla.Ajo gjithmon do te jet nena jonn.Te dua nen ta uroj nga zemra tet Marsin Urimee per ...
Autori: Kaltrina · Lloji: Tregim · Tema: Bleresi dhe Gomari
Nje njeri deshi njeher te blente gomar, por se pari e mori per ta provuar e per ta njohur e per ta provuar se sa vlen . E afroi te grazhdi dhe e la me gomaret e tjer , mirpo ai gomar i la gomaret e tjer dhe ndenji afer gomarit me pertac dhe me grykes . ...
Autori: Evilja Bakiu · Lloji: Tregim · Tema: Hena
Hena. Eshte objekti me i dukshem ne nje nate mizore e te zeze. Eshte vendi me i mire per t'u vizituar kur Token e zapton ligesia. Por a keni menduar ndonjehere se si mund te shkoni atje? Epo un e kam provuar dhe tani po ua tregoj. Nje nate te heshtur d...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Aventure
Ata ishin kater shoke, Johanes, Bulk, Sonia dhe Prejla. Te lodhur nga jeta e perditshme, stresi I zakonshem, nisen per nje ekspedite ne natyren e eger. Kaluan shume peripeci gjate rruges. Ju shpuan gomat gjate rruges per ne El Salvador (pyll ne Ameriken...
Autori: Bleonna Jashari · Lloji: Tregim · Tema: Miresia .. <3
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere" Disa vite me pare jetoja ne Amerike,atje jetoja me nje vajze te quajtur Xhejn dhe me te emen e saj qe quhej Emilli.Xhejn ishte nje vajze me nje zemer shume te mi...
Autori: ERTA MYRTAJ · Lloji: Tregim · Tema: liberi
libri eshet fjal shum e vogel por ka kuptim te gjere. Libri eshet shoki ma i ngush i tegjithve qe mesojne.Nga libri marrim shum dituri edukat etj. Rrëmbej një libër që më godet nga titulli dhe nis të ecë nëpër rreshtat e tij. Nis të ecë njëll...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tregim · Tema: Tregim anglisht
It was 6pm. The sun was setting out and it was hiding between mountains. Kejvin was in his room,while he was studying. Calm and focused,as always, doing his math tasks. This strong connection of him with studying interrupted, because his mom knocks on doo...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne dy shtepiza qe ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujra termale jetonin dy familje fshatare Tuvaket dhe Valinet. Ata punonin egersisht me token jopjellore per te siguruar jetesen e tyre modeste. Te dyja familjet kishin secila nga kater...
Autori: frensis cela · Lloji: Tregim · Tema: shoqeria
Nje dinosaur i vogel kerkonte nje shok qe te luante. Dhe ate kafshet kishi frik. Nje dite ai shkoi ne qytet ai atje pa femij te veqel nje vajze e vogel nuk kishte as nje shok.Kur pa dinozaurn e vogel u tremb pak por dinnozauri i tha se nuk bente keq.Qe at...
Autori: Erblina · Lloji: Tregim · Tema: ne qytet
isha e vetme ne shtepi mami me tha se do te vije vajza e gjagjaut dhe aq shume qe u gezova fluturoja nga gezimi mami shkoi ne pune.Une shtepi e gezuar qe do vinte Albiona!Trokiti dera tak-tak dhe e frikesuar hapa deren dhe e pash Albionen tek dera dhe aq ...
Autori: Elisa Kastrioti · Lloji: Tregim · Tema: Braktisja
Një herë një vajzë e quajtur Arta ishte braktisur të cilën e kishte larguar babai nga shtëpia,atë e largoi babai nga shtëpia që ku ishte e vogël sepse nuk dëshironte që fëmijën ta ketë vajzë por djalë. Babai i Artës i kishte thënë n...




Komentet e fundit!

Emri: salamandra13
Email: tomi-xherri08@hotmail.com
Komenti:

Emri: Elverije
Email: EliEli@gmail.com
Komenti: Shum tregim i bukur por duhet ti kishe shpjeguar me shume se si vdiqen personazhet dhe duhet ti shoqeroje me emocion dhe frike dhe jo me tallje

Emri: Salamandra13
Email: tomi-xherri08@hotmail.com
Komenti: Te lutem,mundesh te ma thuash mesazhin e ketij tregimi kaq impresionues ?



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com