Data e postimit: 2013-04-04 17:31:45
Lexime: 8047
hartim
Autori: xheni lama
Lloji: Hartim
Tema: dua te iki larg.......
Shkolla: e mesme e bashkuar thumane
Klasa: 8a
Qyteti: Thumane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Mengjes. Dielli ende nuk eshte dukur ne arenen qiellore. Hap deren ngadale pa dashur te zgjoj njeri. Kam nje deshire te madhe te eci, te shkoj larg. Me duart ne xhepa dhe syte ngulur diku ne horizont, hedh hapat jashte shtepise. Vetem kercitja e rruges kur shkelet ritmikisht nga atletet e mia e prish qetesine.
Dua te vrapoj, te rend e te provoj perseri ndjenjen e lirise shpirterore. Te rrotullohem deri sa te me merren mendte dhe pastaj te bie ne toke. Te ndiej se jam gjalle dhe jetoj. Por nuk e di se cpo ndodh me mua sot. Nuk i gjej fuqite e duhura. Kam nje boshllek ne shpirt. Ndjej mungesen e dickaje, por emrin nuk ia vendos dot. Dua te bertas por zeri tretet diku para se te behet njesh me ajrin, dhe kthehet prapsh. E une ndihem akoma me bosh. Syte fillojne te lengezohen. Te merzitesh se ska dicka per te cilen duhet medoemos te merzitesh apo te gezohesh. Te qash se ske nje arsye as per te qare, as per te qeshur. Te ndalosh ne mes te rruges se ske nje arsye per te vazhduar te ecuren. Qendroj aty e ngrire. Shtrengoj krahet rreth vetes se ndiej nje ftohtesi te brendshme. Dua nje jete ndryshe nga normalja. Nje jete larg rrutines qe duket se po me cmend. E di ku ndodhem ne cdo ore, cfare po bej, cfare bera apo cfare do te bej se shpejti. Mjaft!... me vjen per te vjelle kur e mendoj tani! qaj si e marre thuajse lotet do te lajne kete dhimbje ne shpirt. E kur lotet kane mbaruar dhe syte tashme te thate kuptojne qe jam ne nje vend te huaj, duhet te marr rrugen e kthimit per andej nga erdha, per tiu kthyer rrutines se perditshme.

Vepra te ngjashme
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Hartim · Tema: Nje leter shoqes
E dashur Lira! Me ne fund gjeta kohen per te te shkruar pasi kam qene shume e zene me detyrat Lira kur ti ike ne Greqi ne u merzitem shume sidomos mesuesja.Ne klasen e katert ne beme nje konkurs me klasen paralele dhe i mundem.Sa mire do ish...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: shqiperia
kuq e zi jane ngjyrat tona,ne famur jeton shqiponja,koken lart e shume krenare,i themi botes jemi shqipetar!!!(shqiperine e dua**se jam shqipetaree).
Autori: Agnesa Sulejmani · Lloji: Hartim · Tema: "pranvera ne vendin tim"
Pranvera është një ndër stinët më të bukura,dhe është një stinë shumë e gëzuar për të gjith ne.Ajo fillon prej 21 Mars dhe mbaron ne 22 Qeshor. Në pranverë dita zgjatet dhe nata shkurtohet.Krse buqt larojnë arën dhe mbjellin,ne...
Autori: eridona tobli · Lloji: Hartim · Tema: 7 marsi
sapo kujton kete dite natyrisht te vjen ne mendje gjith ajo pune e paepur gjith ato sakrifica qe bene rilindasit dhe patriotet shqiptar per te ngritur dijen e popullit shqiptar.andaj dhe ne duke marre si model sjelljen tuaj shpresojme tju ngjajme ne jet...
Autori: Silvia Duka · Lloji: Hartim · Tema: Roli i gruas në shoqeri
E pranuar tanimë jeta është tragjedi, deri në njëfarë mënyrë. Në këtë jetë tragjedi ekziston një grua;gruaja e sakrificave. Ekziston një grua që i'a del mbanë e vetme e që punon me mish e me shpirt. Një grua që gjykohet pavarësisht të...
Autori: klea tahiri · Lloji: Hartim · Tema: vellai im
SA DO DOJA TE ISHE KETU AFER MEJE O VELLAI IM I VOGEL. POR TI DHE LAMTUMIRE NE ENYRE TE PAPERSHTATESHME. ME LE KETU NE KETE BOTE KU TE GJITHE ME ME KRITIKOJNE PSE SME MERR ME VET PSE. PSE ME LE NE KETE BOTE TE KEQE ME LE VETEM ME ZHGENJEVE. SA DO DOJA TE ...
Autori: Adela · Lloji: Hartim · Tema: Atdheu
Dihet se shume toka te shqiptareve mbeten jashte kufinjeve.Historia me ne edhte treguar e padrejte . Por te gjithe shqiptaret ,kudo qe jane , flasin , gjuhen e nenes. Ata kerkojne te drejtat e tyre dhe une mendoj se ne fund te fundit kjo eshte nje e drejt...
Autori: eri GaxHo · Lloji: Hartim · Tema: Imagjinata
Duhet te jete mesnate,e preferuara ime... Ndjej te ftohte ,ndjesia qe me renqeth ,e preferuara ime perseri, tak tak,,trokas ne imagjinaten time ... mikriptja e saj me magjeps, dy porta te medha si ato te perrallave hapen , te dy syte mbyllen... po i...
Autori: Armando Gega · Lloji: Hartim · Tema: Si ikin ...
A e keni vene re, se shpesh e humbim sensin e kohes? Shpesh, harrojme se sa minuta ikin e treten pertej ne oqeanin e pafund te marramendjes. Harrojme se po harxhojme dite e dite te tera... qe njerezit luten te kthehen. Jeta eshte e bukur kur pret dicka, s...
Autori: Eriola Muzaqi · Lloji: Hartim · Tema: Shoqes time
-Ne ishim shumë të afërta por një ditë çdo gjë ndryshoi.Ajo filloi të mbante distancë e unë nuk e dija arsyen.Një ditë erdhi e më tha:pse ti,shpalose sekretet e mia ,unë nuk të besoj më ty .Unë duke u munduar ta qetësoja i thashë:nuk ka...
Autori: Aulona · Lloji: Hartim · Tema: respekti
prindërit unë i dua shumë,pa marr parasysh a janë të pasur a po të varfër.Prindi është i vetmi përson që edhe jetën e jap për ty ndonjëher të qërton por ebën vetëm për të mirën tënde,ata janë më të pjekur se unë,janë ballafaquar...
Autori: Goca Sexy · Lloji: Hartim · Tema: Ai qe te do vertet
Nje lot qe te pikon...kur ti lendohesh...kur je e gezuar...kur nuk ndihesh mire..dhe gjithcka tjeter,nje person qe te do ty vertet do ti dhimbte zemra kur ti lendoheshe...dhe do ti rrifte aq fort kur ti ishe i lumtur...Ai eshte personi qe te do vertet...
Autori: Erona Guri · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e lehte qe fryn dalengadale e te merr floket perpjete,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemeve, e si pasoje ato rrezohen pertoke me pelqen shume....
Autori: Goca Sexy · Lloji: Hartim · Tema: Djemte
Djemte...Disa persona qe ne pamje te pare duken egoiste,te forte, ne te vertete jane me te mbyllur se vajzat.Ne qofte se jane ne grup ata sillen si te forte,ndersa kur jane vetem per vetem me nje vajze,ata hapen dhe ja tregojne te gjitha sekretet asaj vaj...




Komentet e fundit!

Emri: maria
Email: marku_maria@yahoo.com
Komenti: shume e bukur o xheni bravo

Emri: xheni lama
Email: xhenilama@yahoo.com
Komenti: Shume faleminderit me vjen mire qe iu pelqeu

Emri: bobaj
Email: baba95@hotmail.com
Komenti: Shaum heshet ene tamam e gjatë bravo

Emri: alba
Email: alba-@hotmail.com
Komenti: i mrekullueshme



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com