Data e postimit: 2013-04-03 23:01:11
Lexime: 10140
une dhe seksualiteti im
Autori: xxx
Lloji: Ese argumentuese
Tema: qenia femer
Shkolla: hv
Klasa: 9c
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Tema : Une dhe seksualiteti im


Te jesh femer eshte te jesh ‘’gjithcka’’ njekohesisht. Te jesh e embel por dhe e eger, delikate por dhe e forte , e zgjuar dhe lozonjare ,e guximshme dhe e mbrojtur ...
Te jesh femer nuk eshte e lehte. Nje femer kur lind , lind nga nje femer. Ushqehet nga nje femer. Mesohet nga nje femer. Mbrohet nga nje femer. Me vone ajo ndryshon pozicion. Ajo lind nje femer apo mashkull. E ushqen ate, e meson ate, e mbron ate.
Une jam nje femer. Une di te drejtat dhe detyrat e mia si nje e tille , di dhe rolin tim ne shoqeri.
Une jam e destinuar per tu bere nene. Per mendimin tim , kjo eshte arritja me e madhe ne jeten e nje femre – Te behesh nene.
Gjithashtu jam e destinuar dhe per te lumturuar me shume se te lumturohem dhe te vuaj me shume se te bej te vuaj. Sidomos ne shoqerine e sotme.
Degjojme cdo dite : vrasje femrash , rrembime femrash , perdhunime femrash , trafikim femrash , masakrime femrash ...
Femra eshte ne rrezik. Une jam ne rrezik. Te tera ne jemi. Jemi qe ne momentin kur dalim ne rruge , shkojme ne nje vend publik. Te gjitha i ndjejme veshtrimet qe perplasen me trupin dhe fytyren tone. Veshtrime ngacmuese dhe paragjykuese...
Nje femer pa nje mashkull dhe mund te jetoje por nje mashkull pa nje femer kurre.
Ja pra sa I rendesishem eshte roli I nje femre. Aq i rendesishem saqe shpesh behet dhe i rrezikshem per te.

Une do te mbaroj 9 – vjecaren dhe do te vazhdoj gjimnazin. Thuaj nje jete e re fillon. Rreziqet sa vijne dhe do te shtohen por dhe te bukurat nuk do te mungojne.
E vetmja mburoje e imja qe jam e sigurt qe s’do te lejoje asnje goditje te depertoje e te me lendoje eshte familja dhe miqte e mi te ngushte. Ata qe dua dhe me duan pa kushte , interese , vetem me te mira. Me mbrojtjen e tyre jam e sigurte qe do te behem nje grua e denje per shoqerine ku do jetoj & familjen qe do krijoj.
Nje grua e mbrojtur , e mire dhe kryelarte per arritjet e saj ne jete.

Vepra te ngjashme
Autori: Krejg Tola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fatin e zgjedhim vete apo eshte i paracaktuar?
Fati eshte nje lloj prezence qe duket sikur fshihet pas cdo experience njerezore, percakton rrjedhen e jetes, sukses te perjetshem apo deshtim te pavdekshem. Duket i pandryshueshem, i pashmangshem, i padevijueshem, njelloj si i skalitur ne gur. Sikur nuk ...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe. Disa n...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rendesia e librit
Libret jane cituar dhe si miqte me te afert te njeriutsepse njriu qe lexon gjen gjithcka :dijetarin,rrefyesin;degjimtarin. Shpesh ne faqet e librave gjejme personazhe qe na ngjasojne,ngjarje qe na ndodhin dhe shpesh gjejme edhe zgjidhje qe na mundojne. ...
Autori: Eraldo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha
Gjuha eshte arti i komunikimit mes njerezve, eshte ajo nepermjet te ciles mendimi merr jete. Eshte dhe si e tilleduhet ruajtur e nuk duhet shtremberuar. Ajo nuk ehte vetem nje mjet komunikimi, ajo mbart me vete vlera shume te medha ,shoqerore, kulturore d...
Autori: Desara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Stop bullizmit
Mendoni se bullizmi esht nje gje e mire?Uneendoj te kunderten e kesaj.Bullizmi eshte tmerri vete.Per ta kuptuar kete duhet te futeni brenda botes se bullizmit.Perpiquni td beheni shok me nje person qe eshte pre e bullizmit.Ai mbase eshte i shendoshe ose k...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: liria fjala me e bukur e fjalorit tim
"Liria i ka rrenjet ne gjak" me shum dashuri e them fjalen liri.liria eshe gjeja me shtrenjt njerezore. kur e permend kete fjal shum gjera me bredhin ne mendime.me se miri e din shqiptaret se cfare do te thot kjo fjal.skenderbeu luftoi tere jeten e tij ...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: burokracia
Te flasesh per burokracine nuk do te mjaftonin flete te tera.eshte nje teme qe ka ekzistuar ne kohen e diktatures komuniste atehere kur nje person qendronte ne krye dhe te tjeret ishin vasalet e tij.ata duhet tu bindeshin urdhrave te eproreve pa kerkuar t...
Autori: Besiana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Pranvera... eshte nje stin shum e bukur pra me nje fjal me pelqen shum ne pranver rrezon dielli lulet qelin natyra merr nje pamje jashtzakonisht shum te bukur natyra vishet me nje fustan te gjelber ne ate fustan ka plot lule shumngjyreshe... Por mos u ...
Autori: eda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
Me fal nuk e perseris me, me fal se nuk isha ne gjendje te mir kur gabova i kemi degjuar shum here keto fjal por cfar rendesia kam ato tek ne? Duhet ti marrim si dicka kalimtare apo duhet te kuptoj se vine nga thellesia e zemres?te gjithe mund te gabojme ...
Autori: Amanda Sadikllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per te gjithe femijet e Botes kudo qe ndodhen, Bota per femijen. Si mund te jete ajo?
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve dashuri ,kujdes ,mbrojtje.Ne familje femija ritet dhe meson shume norma e vlera .Por a mjaftojne keto?Nje femije e zbulon boten me syte e atyre qe e duan dhe...
Autori: Ardita Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 7 Marsi
7 Marsi eshte dita e vetme e cila i kushtohet mesuesit, kjo me te vertete eshte nje dite me vend dhe nje dite e qelluar, me vjen mire qe ne kemi nje dite qe ta falenderojme mesuesin per te gjitha te mirat dhe veshtersite qe i kalon dhe i ka kaluar per te ...
Autori: lejla sulimani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: letersia shqiptare
fishta nuk eshte thjesht nje poet ose shkrimtar. ai eshte nje fenomen letrar ne kulturen shqiptare. veprat e tij nuk mund te thuhet se veem u lexuan. ato u mesuan permendesh nga te gjitha shresat e popullsis edhe nga ato qe nuk dinin shkrim e kendim. ai ...
Autori: rosela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: letersia shqipe
letersia eshte teresia e te gjitha veprave te shkruara dhe ato gojore.Ajo eshte cilesuar si art i fjales se shkruar.letersia shqipe eshte e lidhur ngushte me gjuhen dhe historine e popullit shqiptar.Ne fushen e letersise eshte ndier ashper dhuna e shtetit...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perkedhelja ta zbut shpirtin
Nje fjale,nje perkedhelje,nje buzeqeshje,nje lule,nj dhurate e vogel dhe dicka ndryshon.E zeza behet e bardhe meria merr arratine tutje,syte thahen nga lotot dhe ne buze na cel buzeqeshja.Kur jemi vetem dhe erresira sillet rreth duam dicka,dicka ndoshta ...




Komentet e fundit!

Emri: xxxx
Email: xxx@gmail.com
Komenti: eseja eshte e mire por titulli ta shpif

Emri: eni
Email: eneida.eni@hotmail.com
Komenti: nuk ka rendesi titulli por ajo qe mban branda.... bravo

Emri: Loris
Email: loris. Bushulli@hotmail.com
Komenti: Shkrimi shum bukur por do ti shkonte me shum nje titull tjeter 😊☺

Emri: xxxx
Email: rihana@hotmail.com
Komenti: ee jam dakort me parafolesen.kjo teme te con ne mendje teme tjeter per cfare te flasesh ndersa kjo eshte nje teme reaale e bukur dhe e `virgjer` dhe nuk mendoj se eshte e drejte te preket nga ky titull qe i keni vene.

Emri: Ina
Email: ina.dena@hotmail.com
Komenti: jo per gje bukur por titulli sikur nuk te terheq mos e mer per keq

Emri: Ina
Email: ina.dena@hotmail.com
Komenti: nuk gjete ndonje titull tjeter e



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com