Data e postimit: 2013-03-24 18:09:16
Lexime: 6230
Shendritsi i nje erresire
Autori: Sidorela Musaj
Lloji: Ese argumentuese
Tema: SHendritsi i nje erresire
Shkolla: Kajtaz Gashi -Burim
Klasa: Kl XI
Qyteti: Klin
E-mail: Email eshte i fshehur!


Po shkruaj me thellesi te zemres,po shkruaj me thellesi te shpirtit por keto fjal qe po i shkruaj besoj qe do te peshojn aq edhe sa them.Esht e kot te mundohesh kot per gjerat e kota,edht fitimprurse te fitosh ne gjerat qe duhesh fituar,esht vajtim te vajtosh ne gjerat e vajtuara por jeta esht e till ne qfar do menyra duhet jetuar.Fol,ec,mos u ndal,lufto ate qe duash kerkuash e qe ne fund ta gjesh.Nuk do te thosh te jesh njeri i paser nga jasht te thuash kush jam une...jo mos thuaj....thuaj ateher kur ti ke pasuri nga mbrenda ateher thuaj jam une thuaj kam shpirt,jam njeri sikur te tjeret kam nje zemer,nje jet,nje te perparme,kam shpres por edhe ne fund vdekje por zemer te pasur.jAM SHENDRITES I ERRESIRES qe zemra me ben drit nga jasht,ne ate rrug ku gjindem mi jep drit e lumtori ooooo njerz....jeto ata qe jeta ta ka drejtuar, mendo te miren ne mendje per ta ofruar behu i pasur me zemer e jo me fjal, behu ai njeri qe bota te solli cdo gje ty behu SHENDRRITES NE ERRESIR.

Vepra te ngjashme
Autori: Argita Islamaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Motrave
Qdo here e kam menduar si eshte ndjenja e te qenit moter.Kete e morra po tani i kam tre motra te cilat gjithnji keni qene krenare ndaj meje veqanerisht ti Djellza dhe ti Leonora.Nuk mund te them Fatime dhe ty se edhe ti je e keqe sepse edhe ti je nder to ...
Autori: fiorina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
E dua librin Libri miku me i mire.Blloku qe mban hitori nga me te bukurat ku vjen casti qe qesh por edhe qan!personazhet i njeh si miq real e do te doje qe ne realitet te ishin ashtu.Ne kohen e lire ti ke shume opsine per te zgjedhur se cdo te besh.Epo ...
Autori: Daniela Toci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SHENDETI
A eshte shendeti i rendesishem per ne? Shendeti eshte shume e rendesishme per ne. Ne duhet te ruhemi shume te paster te bejme analiza 1 here ne gjashte muaj,te ushqehemi shendetshem,te bejme aktivitete fizike dhe shendeti jin do te jete shume mire.Per t...
Autori: Anxhela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Suksesi
Suksesi Suksesi ne sy te cdokujt merre trajta te ndryshme, hije te ndryshme. Cdokush vjen me nje perceptim I cili perfaqeson nje pjese te personalitetit te tij. Nje perkufizim I sakte per nje njeri te suksesshem do te ishte: Ai I cili ka permbushur te gj...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kujdesi per prinderit e moshuar-3 Sugjerime
Dua ta hap kete ese me nje thenje me shume vlere."Duaji prinderit e tu dhe kujdesu me dashuri per ta.Vleren e tyre te vertete ke per ta kuptuar kur te shohesh bosh vendin ku ata uleshin perhere." Femijet e rritur e kane pergjegjesi me peshe qe te kujdese...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e njejte me te qenin i vecante? Kesaj pyetje do te mundohemi t’i pergjigjemi gjate ketij shkrimi, duke e pare vetmine nga disa kendveshtrime te njohura e te panjohura. Shume njerez jane te vetmuar dhe ata e perkufiz...
Autori: Kesta Salla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Stinet
Dimri vendin pranveres ia ke Bora shkrin nuk ka me. Lulet celin sa me ska Si pranvera ne bote nuk ka. Iken pranvera e vjen vera Pushimet trokasin tek dera. Vape bën sa me ska Po cti besh vere 1 here ne vit ka Vjeshta vjen vera shkon Edhe ...
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkarkimi i këngëve në internet apo blerja e tyre?
Ne të gjithë jemi prezent kur një shoku jonë, ose vetë ne shkarkojmë këngë nga interneti. Por a do të na leverdiste më shumë ti blenim ato neper dyqane ku shesin disqe me një ose edhe një album të tërë brënda? Shkarkimi i këngëve nga in...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kulmi i Malit me te Larte
Ka raste qe nje njeri do te donte te kthehej ne nje vajtim te gjate te paarritshem. Te hype ne kulmin e malit me te larte, atje ku ajri te godet, atje ku gjendesh me afer zotit, dhe ajo qe do te doje te beje ishte vetem te bertisje. Te jesh nje vajt...
Autori: Artion Brahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emigracioni ne Shqiperi
E keni vene re kohet e fundit se numri i te rinjve ne Shqiperi eshte pakesuar?! E keni vene re faqet e para te gazetave keto muajt e fundit?! Epo, besoj se e dini se per cfare po flas. Po flas per emigrimin, po flas per ate gje te cilen shqiptar...
Autori: rrumzi leshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SKENDERBEU
Figura e skenderbeut ne kete roman del me teper si figure reale.Kronologjia e jetes,te dhena te mbi peripecite e ndryshme te heroit para kthimit ne shqiperi,ardhja si sundimtar i territoreve shqiptare,lufterat dhe betejat e fituara dhe te humbura,jane te ...
Autori: Ana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Toka
Te gjithe e veme re rrezikun qe po i afrohet shtepise sone te bukur,por nuk bejme asgje per ta shpetuar.Jo se vetem eshte detyrimi jone,por ne shumicen e rasteve jemi ne ata qe e rrisim kete rrezik. Ndonjerit nuk i behet vone fare per kete shtepi t...
Autori: franko · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu im
Atdheu Atdheu është mbase para se gjithash vendi ku robërohet shpirti. Atdheu nuk do dashuri të cunguar. Ai që nuk bën gjithçka për të, nuk bën asgjë. Ai që nuk i jap gjithçka Atij, ai i ka mohuar të gjitha. Ai s’mund të harrohet. Nu...
Autori: Kaltrina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta eshte e bukur !
Jeta eshte nje enigme e shtruar ne menyra te ndryshme por me zgjedhje te pakta.Ajo eshte nje udhetim i mundimshem,plot befasira dhe qudira.Ky udhetim percillet me dashuri dhe lumturi por disa njerez e percjellin ate me urrejtje dhe egoizem.Me njerez te ti...




Komentet e fundit!

Emri: besa
Email: griselda.gjoni1@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com