Data e postimit: 2018-04-03 20:47:43
Lexime: 17845
Vajza dhe zogu
Lloji: Tregime per femije
Tema: Nje dite pranverore
Autori: Kasandra
Shkolla: Liri Kazazi
Klasa: 7A
Qyteti: Lushnje
E-mail: nezhakasandra@gmail.com


Na ishte nje here nje vajze qe e quanin Mira.Ajo po kthehesh ne shtepi nga pikniku me familjen e saj.Rruges pergjate parkut ajo pa nje zoge te lenduar te kemba.Zogu kishte rene nga foleja e tij dhe kishte vrare kemben.Mira e pa menjehere dhe e mori menjehere ne shtepi per t'ia mjekuar kemben.Ajo ja mjekoj dhe u kujdes per zogun.Ate nate u degjua nje ze njeriu por ishte zogu.Zogu ishte nje zog magjik.Vajza u tremb kur e degjoi qe po fliste.
Zogu i tha:-Ckemi Mira une jam nje zog magjik qe kam fuqi te plotesoj tri deshira.
Mira:Wauuu kjo eshte madheshtore.Epo mire deshira ime e pare eshte qe te kem ne biblioteke shume libra.
Zogu:Pse libra?
Mira:Kur te ikesh ti te kem nje kujtim te bukur qe jane librat.
Deshira ime e dyte eshte qe te marre nota te mira ne mesime
Zogu:Dhe pse keshtu?
Mira:Sepse ti bej prinderit e mi krenare dhe ne te ardhmen te behem doktoreshe.
Zogu:Po deshira e trete?
Mira:Te te sherohet kemba ty dhe te gjithe femijet te kene nje familje
Zogu:Kjo eshte nje gje shume e cuditshme!
Mira:Pse keshtu?
Zogu:Sepse askush nuk kujdeset kaq shume per mua dhe ti shprehe deshiren e trete qe une te sherohem.
Mira:Edhe kafshet kane nevoje per perkujdesje ashtu si nje riu.


Shenim:PRANDAJ FEMIJE DUHET GJITHMONE TE KUJDESEMI PER CDO GJALLESE QE ESHTE NE NEVOJE.

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz demiri · Lloji: Poezi personale · Tema: personale
Zogu - Feniks" Erdh pranvera Me gjelbërim Këndon zogu Pa pushim Ciu,ciu Në degë këndon Të zgjon nga gjumi Bilbil këngëtari Zgjohu,zgjohu Thotë zogu im Me zë të hollë Me zë trim . . .
Autori: ergys · Lloji: Poezi lirike · Tema: Zogu
Zogu lart ne qiell fluturon i lire porsi leter e bukur valevitet ne hapesire.
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Tregim · Tema: Zogu dhe Kulla
Ky tregim flet për një zog i cili jeton ne një kulle te larte dhe një djalë qe dëshiron te ja merre zogut këngën. Zogu këndonte aq bukure sa që bënte qe trëndafilat te lulëzojnë me fletët e tyre te blerta. Djali i cili jetonte ne një dhome...
Autori: Zhak Prever · Lloji: Analize letrare · Tema: Fleta e shkrimit
Dy dhe dy bejne katër, katër dhe katër bejn tetë, tetë dhe teze -gjashtebedhjet .Përshëriteni!-thote mësuesi.-Katër dhe katër bejn tetë , tetë dhe tetë bejn -gjashtebedhjet .Dhe ja zogu i kënges se bukuri si i lirë që kalonë në qiell fem...
Autori: Fejz demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Mali Mbushur mali me lisa Veshur plot gjelbërim Qesh natyra Zogu cicëron Lisi bën hije Lulet po lulëzojnë ngjyra-ngjyra Natyra na thërret në kopshtin e vet Pishat lëshojnë aromë Era vjen kudo Qelin pemët Frytet më tÃ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Sikur zogu që e do folenë Edhe njeriu e do atdhenë ...
Autori: Sherin · Lloji: Fabul · Tema: Kafshe
Nje zog i quajtur Milo,ishte nje zog jo si gjitht te tjeret.Te gjithe mendonin se ishte i cmendur.Pasi i vdiq nena,Milo mbeti vetem.Nje dite mori nje vendim te rendesishem,do te shkonte ne nje vend ku te gjithe ta mbeshtetin dhe ta duan.Pa nje kopsht me l...
Autori: Paola Coku · Lloji: Analize letrare · Tema: Deshira
Sikur cdo femije, Qe ka shume deshira, Edhe une deshiroj, Te jem me e mira. Deshiroj te jem princeshe, Ne pallatin e endrave, Deshiroj te jem flutur, Ta gjezdis kopshtin, Deshiroj te behem e ditur, Jeten ta begatoj... ...
Autori: Paola Coku · Lloji: Analize letrare · Tema: Deshira
Sikur cdo femije, Qe ka shume deshira, Edhe une deshiroj, Te jem me e mira. Deshiroj te jem princeshe, Ne pallatin e endrave, Deshiroj te jem flutur, Ta gjezdis kopshtin, Deshiroj te behem e ditur, Jeten ta begatoj... ...
Autori: Aferdita Lika · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Stinet
Mbi te shkelqen vesa pikturuar mbi nje pelhure te holle, e livadhi me ar, perkedhelje trendafilave u jep, Rrezet e arta amullt i mbeshteten endjes e prehen qete, mbi ajrin e bute te mbremjes. Kaq embel i merr endja, i mbeshtjell, si nje tufe m...
Autori: Anaili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbi veten time
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e njeriut,te cilit I eshte dhuruar ky margaritar shumefaqesh…Jam duke shfletuar,faqe,kapituj e pas nje leximi te gjate 15-vjecar,arrij te kapitulli “adol...
Autori: Anaili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbi veten time
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e njeriut,te cilit I eshte dhuruar ky margaritar shumefaqesh…Jam duke shfletuar,faqe,kapituj e pas nje leximi te gjate 15-vjecar,arrij te kapitulli “adol...
Autori: Anaili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbi veten time
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e njeriut,te cilit I eshte dhuruar ky margaritar shumefaqesh…Jam duke shfletuar,faqe,kapituj e pas nje leximi te gjate 15-vjecar,arrij te kapitulli “adol...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Vendi i huaj Në vendin e huaj Nuk mund të rroj Kur s'kam asnjë kujtim Jam i etur për vendlindjen Në këtë botë të tretur Jam larg si një yll Mbi pyll në prill Që s'flen Që pret të kthehet në vendi...




Komentet e fundit!

Emri: ruku
Email: ruku@yohu.com
Komenti: Bravo vajze

Emri: popsi
Email: haste.daste@web.de
Komenti: kasandra emer i bukur

Emri: popsi
Email: haste.daste@web.de
Komenti: wow sa me pelqeu

Emri: SARIN
Email: reganbros@gmail.com
Komenti: e kam seriozish me i bukuri

Emri: SARIN
Email: haste.daste@web.de
Komenti: me e bukura

Emri: debora
Email: debora@yohoo.com
Komenti: Shume tregim i bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com