Data e postimit: 2015-07-17 11:19:42
Lexime: 49558
Kush jam une?
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Mbi veten time
Autori: Anaili
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 9
Qyteti: Fier
E-mail: ana.ela.ina.eni@gmail.com


Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e njeriut,te cilit I eshte dhuruar ky margaritar shumefaqesh…Jam duke shfletuar,faqe,kapituj e pas nje leximi te gjate 15-vjecar,arrij te kapitulli “adoleshenca”. Per cudi shoh faqe te mbushura me pyetje.Kush jam une? Cfare perfaqesoj? Cfare me ka rezervuar e ardhmja? Keto jane pyetjet te cilave mund t’u pergjigjem me pak fjale.Jam Anaili, nje vajze 15-vjecare qe e sheh boten plot me ngjyra.Jam nje vajze qe adhuroj librat,adhuroj pafundesisht muziken…Jam ajo qe dashuroj stinet,gjethet qe bien, diellin qe me rezaton floket,shiun qe me lag dhe eren qe me fryn ne fytyre …Jam ajo qe I dua njerezit ,I cmoj per vlerat e tyre.Jam ajo qe kam kaq shume endrra per te ardhmen. Jam ajo qe mezi pres te marr nje note te mire te lumturoj prinderit,te mbledh lule per motren,te gatuaj me dashuri per mamin kur vjen e lodhur nga puna.Kjo jam une nje vajze me deshira dhe plot vullnet e shprese se nje dite do t’ia dal. Se nje dite endrrat e mia per te botuar nje liber do te behen realitet,se nje dite deshira ime per te marre pjese ne nje konkurs muzikor do te plotesohet,se nje dite te kuptoj se lufta ime per te ardhmen nuk ka qene e kote. Une jam vajza qe cdo dite enderroj se arrij rezultate, qe cdo dite luftoj per te nxjere veten ne drite, qe cdo dite mendoj si do te jem e lumtur dhe cilat jane me te mirat per nje te ardhme plot sukses e fitore. Qe cdo dite mendoj t’I le pas konfliktet e mia planprishese dhe t’I dedikohem synimeve te mia largpamese.Une jam ajo qe cdo dite bashkejetoj me mijera tipe te ndryshme dhe mundohem perseri te gjej tek ta anet e mira ,anet pozitive.Une jam vajza ne klasen e nente qe ia di vleren sakrificave,mundimeve dhe luftoj per ta bere familjen time te ndihet krenare per mua keshtu qe cdo dite shoh me syrin kritik gjithcka ne menyre qe cdo gje rreth meje te shkaktoje nje ndjesi me te bukur,aq sa dramatike ne te njejten kohe. Mundohem qe t’I kapercej dobesite e mia e jo te zhytem ne to. Une jam vajza me parime ,vlera, e perulur po aq sa kryelarte sepse nuk me prek asgje pasi une e di mire se kush jam.E di se me pune dhe vullnet do arrij te behem e zonja per cdo gje qe bej ,mendoj dhe ndjej sepse une jam me e mira qe duhet te jem dhe do te di te bej zgjedhjet ideale ne rrugen e gjate te jetes.

Vepra te ngjashme
Autori: Anaili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbi veten time
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e njeriut,te cilit I eshte dhuruar ky margaritar shumefaqesh…Jam duke shfletuar,faqe,kapituj e pas nje leximi te gjate 15-vjecar,arrij te kapitulli “adol...
Autori: Anaili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbi veten time
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e njeriut,te cilit I eshte dhuruar ky margaritar shumefaqesh…Jam duke shfletuar,faqe,kapituj e pas nje leximi te gjate 15-vjecar,arrij te kapitulli “adol...
Autori: AMANTIA.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ARDHMJA IME
E ARDHMJA IME E c'mund te flas une per te ardhmen time,duke ditur se te gjithe na thone se je akoma e vogel dhe do ta ndryshosh opinionin dhe deshira mbase mund te te shuhet. Vendosa ta nis keshtu esen time sepse te gjithe ndikohemi si ...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Kush jam une? mos valle eshte nje pyetje retorike te ciles nuk mund ti kthejme pergjigje?Eshte ajo pyetje te ciles mundohem cdo dite t'i kthej pergjigjen e merituar por jo,ndodh krejt e kunderta.Cdo dite ne vijim perjetoj gjera te reja,disa te bukura e di...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Babi ♥
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lum...
Autori: To.mi. com · Lloji: Tregim · Tema: Dashuria
Nje vajze dashuron nje djale mirpo ai quhet t dhe ka nje supermarket te madh ata te dy jane ne klasen e nente Por nuk i dihet a e dashuron djali vajzen. Vajza mendon se ai e do pasi i duket se ai e shikon. Cdo dite qe kalon ajo rregullohet cdo dite ben ...
Autori: Griselda · Lloji: Leter · Tema: Babi im ❤
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lumtur d...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: Kasandra · Lloji: Tregime per femije · Tema: Nje dite pranverore
Na ishte nje here nje vajze qe e quanin Mira.Ajo po kthehesh ne shtepi nga pikniku me familjen e saj.Rruges pergjate parkut ajo pa nje zoge te lenduar te kemba.Zogu kishte rene nga foleja e tij dhe kishte vrare kemben.Mira e pa menjehere dhe e mori menjeh...
Autori: Kristela Shehu · Lloji: Tekst informativ · Tema: Rreth meje
Une quhem Kristela Shehu dhe jam nje vajze 11 vjecare nga Vlora . Jam ne klasen 6b ne shkollen 9-vjecare Rilindja .Endrra ime gjithmone ka qene te behem nje piktore , derisa m'u shtuan dy pasione te tjera : muzika dhe moda . Tani po perpiqem qe t'i ndjek ...
Autori: Enrik Hoxha · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Nje faqe nga ditari im !
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time shpirterore edhe jo per...
Autori: Ildi Alla · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Faqe ditari
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona. Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time shpirterore edhe jo p...
Autori: Ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vitet.Me kujtohen shume mire ditet e femijerise,kohet kur isha fare e vogel.Por nuk kam harruar as diten e pare te shkolles.Ate dite isha e emocionuar ne kul...
Autori: To.mi. com · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Nje vajze e re martohet ne moshen 15 vjecare mirpo nga kjo vin nje krijese e re nje vajze mirpo burri nuk e donte kete vajze. Vajza nuk e pranoi kete gje dhe e lindi fmin e vet. Kur lindi fmia babai nuk e mbajti asnjehere ne krah dhe e quajti kopile. Ai i...




Komentet e fundit!

Emri: shefki
Email: shefkirrustemaj@gmail.com
Komenti: 10

Emri: kush jam une
Email: kushjamune@email.com
Komenti: NJE ESE SHUME DOMETHENESE ,RITREGUR ME NJE GJUHU SHPIRTERORE QE TE PREK THELLE NE EMOCIONE. SE DI PSE PO KJO VAJZE NGJASON SHUME ME VETVETEN TIME.URIME

Emri: ajoo
Email: ajo@gmail.com
Komenti: beautiful essay

Emri: ANA
Email: ana12@hotmail.com
Komenti: SHUME SHUME E BUKUR BRAVO ANAILI

Emri: albulena
Email: ttinaa891@gmail.com
Komenti: Shum e bukur kjo ese,ese-ja eshte me e bukur qe kam lexuar deri me tani Ju faliminderit!!

Emri: albulena
Email: ttinaa891@gmail.com
Komenti:

Emri: Elena
Email: elenaliridonaj@hotmail.com
Komenti: Pershkrim super! Bravo te qofte!

Emri: Ajo goca
Email: Love you@gmail.com
Komenti: Shum e bukur

Emri: shejma.sara
Email: shejma.sara@Gmail.com
Komenti: bravo

Emri: shejma
Email: shejma.sara@gmail.com
Komenti: shum bukur te lumte ♥



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com